eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeWykonanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, specjalnym transportem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu i na basen w Brzeszczach w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Brzeszcze: Wykonanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, specjalnym transportem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu i na basen w Brzeszczach w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 326419 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach , ul. Kosynierów 20, 36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 2111593, faks 032 2111593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gze.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dowozów i odwozów uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, specjalnym transportem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu i na basen w Brzeszczach w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania:ZADANIE I - dowozy i odwozy uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie. Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz opiekuna i 6 uczniów niepełnosprawnych w dniach nauki i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 31 lipca 2012 r. i następnie od 3 września 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w roku szkolnym 2012/2013, do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie ul. Antesa 1. Trasa dowozu to kolejno przystanki: począwszy od przystanku w Brzeszczach na ul. Dworcowej obok Banku Śląskiego, Skidziń ul. Oświęcimska, Jawiszowice ul. Nawsie, osiedle Paderewskiego w pobliżu bloku nr 3, Brzeszcze Bór ul. Partyzantów, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie na 7 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 218 kursów w ciągu roku. Samochód przewożący uczniów musi być wyposażony w urządzenia spełniające wymogi prawne obowiązujące w tym zakresie: specjalistyczny podnośnik lub wjazd - pochylnię umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. ZADANIE II - dowozy i odwozy uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu. Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz opiekuna i 18 uczniów w dniach nauki i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. i następnie od 3 września 2012 r. do 21 grudnia 2012 r. w roku szkolnym 2012/2013, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ulica Obozowa 40 /część uczniów/ i ul. Kościelna 6 /pozostała część/. Trasa dowozu to kolejno przystanki: począwszy od przystanku w Brzeszczach na ul. Mickiewicza obok Ośrodka Kultury, ul. Turystyczna przystanek koło sklepu /Lidl/, ul. Daszyńskiego przystanek koło byłej kopalni /Jawiszowice/, następnie ul. Kościuszki obok restauracji /Słowiańska/, ul. Ofiar Oświęcimia przystanek koło piekarni i stacji benzynowej /Lotos/, następnie Brzeszcze- Bór obok kaplicy, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego na 7 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 187 kursów w ciągu roku. ZADANIE III - dowozy i odwozy uczniów specjalnym transportem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu. Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz 2 uczniów wraz z opiekunem specjalnym transportem przystosowanym dla wózków inwalidzkich oraz w foteliku samochodowym w dniach nauki i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. i następnie od 3 września 2012 r. do 21 grudnia 2012 r. w roku szkolnym 2012/2013, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ulica Obozowa 40. Trasa dowozu to kolejno: z miejsca zamieszkania w Brzeszczach oraz w Jawiszowicach do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ilości 36 km, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego na 7 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 187 kursów w ciągu roku. Samochód przewożący uczniów musi być wyposażony w urządzenia spełniające wymogi prawne obowiązujące w tym zakresie: specjalistyczny podnośnik lub wjazd - pochylnię umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim, jak również osprzęt zapewniający możliwość unieruchomienia osób na wózku.ZADANIE IV - dowozy i odwozy uczniów na basen /Pod Platanem/ w Brzeszczach Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz opiekunów i dzieci z placówek oświatowych na basen /Pod Platanem/ w Brzeszczach. Dowozy będą odbywały się dwa razy w tygodniu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. i następnie od 3 września 2012 r. do 21 grudnia 2012 r. w roku szkolnym 2012/2013. Zadanie obejmuje również odwóz dzieci z powrotem do placówek. Dyrektorzy szkół przedstawią dni i godziny dowozów z tym, że będą to dwa dni w tygodniu zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i 2012/2013. Placówki i ilości dzieci które obejmuje zadanie: 1/ Szkoła Podstawowa w Jawiszowicach ul. Kusocińskiego 1- 47 dzieci 2/ Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach ul. Mickiewicza 3 - klasa a - 24 dzieci. 3/Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach ul. Mickiewicza 3 - klasa b - 22 dzieci. 4/Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach ul. Mickiewicza 3 - klasa c - 24 dzieci. 5/Szkoła Podstawowa w Przecieszynie ul. Wyzwolenia 54 a - 12 dzieci 6/Szkoła Podstawowa w Zasolu ul Kostka Jagiełły 8 - 10 dzieci 7/Szkoła Podstawowa w Skidziniu ul. Oświęcimska 39 - 11 dzieci. Ad. 1 - jest to jeden dowóz. Ad. 2,3,4 - są to trzy dowozy. Ad. 5,6,7 - to jeden dowóz. Jeden kurs obejmuje wszystkie dowozy i odwozy zawarte w punktach od 1 do 7. Przewiduje się nie więcej niż 80 kursów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające będzie udzielone w przypadku: 1. wystąpienia konieczności zmiany ilości przystanków na trasie dowozów i odwozów uczniów. 2. zmiany liczby ilości uczniów korzystających z usługi dowozów i odwozów uczniów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożenie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o zapewnianiu łączności telefonicznej z pojazdem przewożącym uczniów wraz z podaniem numeru telefonu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest:a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana terminu realizacji zadań. d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej, b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), c) zmiany ustawodawstwa, d) niesprzyjające warunki atmosferyczne, e) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. B. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: A) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, B) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3.W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gze.brzeszcze.pl - zakładka Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach, ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach, ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.