Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Zakopane: Malowanie pomieszczeń schodowych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
Numer ogłoszenia: 326428 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 13B, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2024654, faks 018 2024602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń schodowych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Malowanie pomieszczeń sądowych zgodnie z przedmiarem robót. Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego zgodnie umową nr A-26-6/2015 (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 184232-2015 z dnia 21.07.2015).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
- GM Inwest Rafał Golonka, ul. Droga na Antałówkę 14, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27810,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24760,64
Oferta z najniższą ceną: 24760,64 / Oferta z najwyższą ceną: 24760,64
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamówienie uzupełniające udzielane jest w okresie trzech lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia podstawowego było wykonanie robót budowlanych polegających na malowaniu klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynkach Sadu Rejonowego w Zakopanem Przedmiotem udzielanego zamówienia uzupełniającego jest malowanie dodatkowych pomieszczeń nie uwzględnionych w zakresie zamówienia głównego. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu nr 132028-2015 z dnia 02.06.2015 r. i ponadto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Data udzielenia zamówienia podstawowego: 17.07.2015 r. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosiła 294748,56 zł, w tym wartość zamówienia uzupełniającego przewidziana została w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego, co stanowiło kwotę 147 374,28 zł. Wartość obecnie udzielonego zamówienia uzupełniającego nie przewyższa powyższej kwoty.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.