Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Police: Usługę drukowania miesięcznika Informatora Samorządowego Gmin Powiatu Polickiego ISSN 1898-0619, wydawanego w roku 2009 przez Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 326441 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego , ul. Szkolna 2, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 317 66 23, faks 0-91 317 66 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swrg.police.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swrg.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę drukowania miesięcznika Informatora Samorządowego Gmin Powiatu Polickiego ISSN 1898-0619, wydawanego w roku 2009 przez Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nakład: 18.000 egz. miesięcznie (12 wydań). 2.Objętość: 16 stron pełnokolorowych. 3.Papier: gazetowo-offsetowy 45g/m2 4.Format: A 3 (315 mm x 420 mm). 5.Materiały fotoskładu i druku: dostarczone w formie plików zamkniętych (PDF, PS, CDR) nie później niż do ostatniego dnia przed dniem wydruku na adres poczty elektronicznej. 6.Pakowanie: paczki max 10kg. 7.Możliwość sprawdzenia matrycy i odbitki wstępnej przygotowanej do druku. 8.Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia: Police lub Szczecin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności niezbędne do wykonania zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób (osoby) do reprezentowania Wykonawcy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej dodatkowo umowę spółki. Powyższy odpis lub zaświadczenie uznaje się za aktualne, jeżeli zostało wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, odpowiednio do formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swrg.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.swrg.police.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Szkolna 2, 72-010 Police.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Wykonanie projektu budowlanego wraz uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3909Z Rzędziny - Buk w miejscowości Rzędziny"
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Police GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Police
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego
- Wykonanie i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla jednostek UJ wraz z UJCM.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.