eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 326450 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 310 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych stanowi - Załącznik Nr 2 do SIWZ Każdy artykuł żywnościowy wymieniony w Załączniku nr 2 do SIWZ musi zawierać: 1. wyraźną datę przydatności do spożycia 2. czytelną etykietę z informacją o produkcie. we UWAGA! 1. Cena brutto obejmuje koszty oferowanych artykułów żywnościowych, w tym koszt transportu, rozładunku z wniesieniem, koszty opakowania i inne. 2. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe pogrupowane i zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczoną przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, z mocnym uchwytem umożliwiającym ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów. 3.1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 3 miesięcznym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia - dot. pozycji od 1 do 7 Załącznika nr 2 do SIWZ. 3.2. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 20 dniowym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia - dot. pozycji od 8 do 10 Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Produkty NIE MOGĄ BYĆ CZEKOLADOPODOBNE I NIE MOGĄ ZAWIERAĆ ALKOHOLU. 5. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność ceny brutto przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych paczek o 10 szt. w trakcie obowiązywania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą nieodpłatny i bezzwrotny wzór paczki wg wykazu zamawianych artykułów żywnościowych stanowiący - Załącznik Nr 2 do SIWZ, zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczonej przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrzoną w mocny uchwyt umożliwiający ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów a) Wzór paczki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26 do dnia 08.12.2015r. do godz. 10:00, celem oceny jakości produktu i estetyki opakowania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: produkty inne o równoważnych walorach jakościowych. Miejsce realizacji dostaw - Dyrekcja Szpitala - Katowice ul. Raciborska 26 Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: na dzień 17.12.2015 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 800,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość produktu i estetyka opakowania - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.