To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Warszawa: Organizacja techniczna wystawy Designed in Poland w Zagrzebiu w 2014 r
Numer ogłoszenia: 326468 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162715 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja techniczna wystawy Designed in Poland w Zagrzebiu w 2014 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem wystawy Designed in Poland jest zaprezentowanie i wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i dynamicznego, atrakcyjnego partnera gospodarczego - interesującego dla potencjalnych inwestorów, a także zwrócenie uwagi zwiedzających wystawę na wysoką jakość polskich produktów i wysoki poziom polskiego wzornictwa użytkowego. Wystawę tworzą produkty przygotowane przez polskie firmy i indywidualnych twórców. Wśród prezentowanych eksponatów znajduje się złota i srebrna biżuteria, wyroby z bursztynu, porcelana, ceramika, szkło artystyczne i przemysłowe, zabawki, rowery, artykuły wyposażenia wnętrz oraz codziennego użytku, meble i wiele innych. Prezentowane przedmioty cechuje nie tylko wysoka jakość wykonania, ale również ciekawe wzornictwo. Przedmiotem zamówienia jest organizacja techniczna wystawy Designed in Poland odbywającej się w Zagrzebiu (Chorwacja). Termin wystawy: 12-22 września 2014 r. Termin montażu wystawy: 10-11 września 2014 r. Termin demontażu wystawy: 23-24 września 2014 r. Lokalizacja - pasaż galerii handlowej Avenue Mall Zagreb przy Avenija Dubrovnik 16, 10020 Zagreb. Powierzchnia wystawiennicza do zabudowy - ok. 300 m2, podzielona na trzy strefy (rzut powierzchni stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wypożyczenie stelaża typu Octanorm do zabudowy powierzchni ekspozycyjnej obejmującego: a) min. 20 i nie więcej niż 30 szt. gablot w kolorze białym lub szarym o wymiarach 250 x 50 x 50 cm lub szerszych, składających się z 4 ścian bez dostępu do eksponatów. Zamawiający dopuszcza aby jedna ze ścian składała się z dwóch części przesuwnych, zamykanych na klucz. Każda z witryn powinna posiadać wewnątrz dwie szklane półki i oświetlenie ledowe, ściany powinny być wykonane ze szkła lub pleksi, każda z witryn na zwieńczeniu jednej ze ścian powinna być obrandowana logo wystawy Designed in Poland, b) 5 podestów o wymiarach min.: 2 szt. 100 cm x 200 cm x 15cm, 2 szt. 200cm x 300cm x 15 cm, 1 szt. 300cm x 500cm x 15 cm, wyłożonych czerwoną wykładziną, do ekspozycji odzieży na manekinach, mebli, rowerów, lamp i innych większych eksponatów, 2) zapewnienie 50 szt. ekspozytorów w kolorze czarnym do prezentacji naszyjników, pierścionków i bransolet, w tym 30 ekspozytorów do naszyjników, 10 ekspozytorów do bransolet oraz 10 ekspozytorów do pierścionków, 3) zapewnienie obsługi technicznej i wykonanie montażu gablot, podestów wraz z oświetleniem oraz uporządkowanie powierzchni wystawienniczej do stanu wymaganego przez właściciela powierzchni, 4) zapewnienie obsługi technicznej i wykonanie demontażu gablot, podestów wraz z oświetleniem oraz uporządkowanie powierzchni wystawienniczej do stanu wymaganego przez właściciela powierzchni, 5) transport na trasie Warszawa - Zagrzeb - Warszawa eksponatów i materiałów promocyjnych i aranżacyjnych o wadze do 1000 kg oraz elementów zabudowy wystawienniczej (oszacowanie wagi elementów zabudowy leży po stronie Wykonawcy); 6) ubezpieczenie wszystkich elementów wystawy oraz eksponatów od momentu ich odebrania do momentu zwrotu Zamawiającemu - zwrot najpóźniej do dnia 30 września 2014 r. do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (Warszawa, Nowy Sącz). Szacunkowa wartość eksponatów prezentowanych na wystawie wynosi ok. 350.000,00 PLN. Oszacowanie wartości elementów wystawy (zabudowa wystawy) leży po stronie Wykonawcy. Materiały promocyjne (katalogi wystawy) oraz materiały aranżacyjne (ekspozytory, wizytowniki) mają wartość szacunkową ok. 15.000,00 PLN; 7) przechowywanie wszystkich elementów wystawy oraz eksponatów od momentu przejęcia do momentu zwrotu Zamawiającemu - zwrot najpóźniej do 30 września 2014 r. do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (Warszawa, Nowy Sącz), 8) przechowywanie opakowań po eksponatach i materiałach aranżacyjnych przez czas trwania wystawy (od momentu zakończenia montażu do momentu rozpoczęcia demontażu); 9) wykonanie 3 szt. standów tytułowych wystawy, o podstawie w kształcie trójkąta, o wymiarach min. 70 cm szerokość i 200 cm wysokość, max 80 cm szerokość i 250 cm wysokość, wykonanych według projektu graficznego przekazanego przez Zamawiającego, 10) zapewnienie min. 20 i max 40 szt. słupków teatralnych z taśmą czerwoną do odgrodzenia ekspozycji od zwiedzających 11) druk katalogu wystawy o następujących parametrach: - wymiary 22 cm x 22 cm - okładka miękka : kreda błyszcząca 250-300g/m2, kolorystyka 4+4 - folia błysk na zewnętrznych stronach okładki - środek: kreda błyszcząca 150g/m2, kolorystyka 4+4 - ilość stron: 32 strony (bez okładki) - nakład: 1.000 szt. - pliki gotowe do druku zostaną przygotowane przez Zamawiającego. Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 79.95.60.00-0 60.17.00.00-3 Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaleniami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00-0, 60.17.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ART-CO" - EWA LASKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ART-CO" - EWA LASKOWSKA
- ART-CO Ewa Laskowska, ul. Okrężna 6, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46740,00
Oferta z najniższą ceną: 46740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102336,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniu 18.05.2025 roku na trasie Warszawa - Olsztyn - Warszawa (Polska)
- Świadczenie usług przewozów autokarowych uczniów szkół wraz z opiekunami na teren UPP w ramach projektu "Popularyzacja nauki w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników - 2.0".
- Wykonanie zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów PLMA Amsterdam 2025, odbywających się w dniach 20-21 maja 2025 r.
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.