eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbuczynOdbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zbuczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Zbuczyn: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zbuczyn
Numer ogłoszenia: 326480 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zbuczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbieranie wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zbuczyn, zgodnie z zapisami: a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.), b) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z późn. zm. c) obowiązującej uchwały dotyczącej regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zbuczyn i innymi uchwałami Rady Gminy Zbuczyn dotyczącymi szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zbuczyn i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Charakterystyka Gminy Zbuczyn 1) powierzchnia Gminy Zbuczyn wynosi 211 km2, 2) liczba mieszkańców gminy według ewidencji ludności wynosi 10 171 osób, 3) szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi ok. 2500, 4) liczba złożonych deklaracji według stanu na dzień 30.09.2014 r. - 2572 5) liczba mieszkańców według deklaracji na dzień 30.09.2014 - 8831 6) w ciągu ostatnich czterech lat z terenu Gminy Zbuczyn odebrano następujące ilości odpadów (Mg): w 2013 roku - niesegregowane odpady komunalne (200301) - 444,4 - opakowania ze szkła (150107) - 73,3, - opakowania z tworzyw sztucznych (150102) - 40,1 - opakowania z papieru i tektury (150101) - 2,2, - odpady wielkogabarytowe (200307) - 8,8, - zużyte opony (160103) - 16,6 w 2014 roku - niesegregowane odpady komunalne (200301) - 537,36 - opakowania ze szkła (150107) - 118,9 - opakowania z tworzyw sztucznych (150102) - 80,7 - opakowania z papieru i tektury (150101) - 6,90 - odpady wielkogabarytowe (200307) - 9,20 - zużyte opony (160103) - 8,94 w 2015 roku (do 31.10.2015.) - niesegregowane odpady komunalne (200301) - 459,78 - opakowania ze szkła (150107) - 99,02 - opakowania z tworzyw sztucznych (150102) - 94,74 - opakowania z papieru i tektury (150101) -2,08 - odpady wielkogabarytowe (200307) - 6,18 - zużyte opony (160103) - 15,37 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór wszystkich odpadów zmieszanych oraz zebranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zbuczyn oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 3.2. Wykonawca ma obowiązek odbierać bezpośrednio z zamieszkałych nieruchomości, w nieograniczonej ilości, następujące odpady: 1) zmieszane odpady komunalne, pozostałe odpady po segregacji, 2) opakowania szklane, 3) opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, papier, opakowania metalowe po napojach, 4) popiół z palenisk domowych, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe z zastrzeżeniem, że odpady te będą odbierane w ilości nie większej niż 1 m3 rocznie z gospodarstwa domowego. 3.3. Wykonawca ma obowiązek odbierać z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) następujące frakcje odpadów: 1) szkło, 2) tworzywa sztuczne, 3) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 4) metal, 5) odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, 6) odpady pochodzące z robót budowlanych i remontowych, 7) przeterminowane leki i chemikalia, 8) zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe, 9) zużyte opony. Konieczność odbioru odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Zamawiający każdorazowo będzie ustalał z Wykonawcą, jednak usługa ta nie będzie wykonywana częściej niż raz na kwartał. O planowanym terminie odebrania odpadów z PSZOK Zamawiający powiadomi Wykonawcę, z zachowaniem formy pisemnej, z 14 dniowym wyprzedzeniem. Odpady komunalne wymienione w punkcie 3.2. mogą być dostarczane przez właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w przypadku gdy powstały w ilościach przekraczających możliwość zmagazynowania ich na nieruchomości do czasu ich odbioru zgodnie z harmonogramem. W związku z tym Wykonawca ma obowiązek odbioru tych odpadów z PSZOK. 3.4. Wykonawca jest obowiązany odebrać meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesje minimum dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dodatkowy kurs - wywóz odpadów będzie punktowany zgodnie z kryteriami oceny ofert. Wykonawca w formularzu oferty powinien podać, czy będzie wykonywał obowiązkowe dwa kursy, czy będzie wykonywał 3 kursy. 3.5. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w worki o poj. 0,12,m3 na odpady zbierane w sposób selektywny o następującej kolorystyce: 1) żółty, z przeznaczeniem na gromadzenie opakowań z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, papieru, opakowań metalowych po napojach, 2) zielony, z przeznaczeniem na gromadzenie opakowań szklanych, 3) szary z przeznaczeniem na popiół. Ilość dostarczanych właścicielem nieruchomości worków na w/w odpady, nie może być limitowana i powinna wynikać z faktycznego zapotrzebowania. 3.6. Wykonawca ma obowiązek, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wyposażyć nieruchomości, które nie posiadają pojemników na zmieszane odpady komunalne, w czarne worki na zmieszane odpady komunalne. Pierwszy zestaw worków, o których mowa w pkt. 3.5 i 3.6 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy na odbiór odpadów komunalnych. 3.7.Wykonawca ma obowiązek odbierać wszystkie odpady komunalne wytworzone na terenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w pojemnikach lub workach spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zbuczyn. 3.8. Wykonawca jest obowiązany do przekazania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 3.1. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Zakładu Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. w Siedlcach ul. Sokołowska 2, Wola Suchożebrska, 08-125 Suchożebry, wskazanej w załączniku do Uchwały Nr 35/13 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 18 lutego 2013 r. zmieniającej uchwalę w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2013 r., poz. 2487), z zastrzeżeniem, że zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone należy przekazać zagospodarowującemu odpady w dniu ich odebrania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 3.9. Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z poniżej podaną częstotliwością: 1) zmieszane odpady komunalne, pozostałe odpady po segregacji - 1 raz w miesiącu, 2) opakowania szklane - 1 raz w miesiącu, 3) opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, papier, opakowania metalowe po napojach - 1 raz w miesiącu, 4) popiół z palenisk domowych - raz na dwa miesiące, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe - według zapotrzebowania, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie na dostarczenie i odbiór pojemników o pojemności min. 1 m3, z przeznaczeniem na odpady budowalne i rozbiórkowe, będzie zgłaszane Wykonawcy do 15-go dnia miesiąca, w którym usługa ma być zrealizowana. Zgłoszenie dokonane po w/w terminie realizowane będzie w miesiącu następnym. 3.10. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów dla Gminy Zbuczyn na rok 2016 najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Harmonogram odbioru odpadów stanowi zał. Nr 2 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do doręczenia 1 egzemplarza zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu w wersji papierowej każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Wykowana zamieści na swojej stronie internetowej harmonogram w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 3.11. Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: 1) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas wykonywania usługi odbioru odpadów, 2) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach lub workach, a także odpadów wysypanych z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywianych lub wyrzuconych przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) oraz porozrzucanych przez zwierzęta, 3) w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca odbierze odpady poza ustalonym harmonogramem jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu i zdrowiu mieszkańców, 4) odbierania odpadów komunalnych niezależnie od dojazdów do posesji (wąskie, nieutwardzone, bądź utrudnione dojazdy do posesji), 5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 6) okazania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 3.12. Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu. 3.13. Wykonawca odpowiada za uszkodzenia pojemników, które powstały z jego przyczyn. 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od istniejących warunków atmosferycznych. 3.15. Raporty i sprawozdawczość: 1) Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zbuczyn gromadzeniu odpadów lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach lub workach. Informacja powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości, na której odpady są gromadzone w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zbuczyn, b) dokumentację fotograficzną (w formie papierowej i cyfrowej) dowodzącą, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy, c) notatkę służbową, dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualnie oświadczenie przez nich przekazane. Dokumentacja powyższa powinna umożliwić Zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 2) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bieżącej aktualizacji bazy danych nieruchomości, tj. informowania Zamawiającego o nieruchomościach nieujętych w wykazie, w stosunku do których istnieją realne dowody, że są zamieszkane i produkują odpady komunalne. 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych (Mg), b) ilości odebranych opakowań z tworzyw sztucznych (Mg), c) ilości odebranych opakowań szklanych (Mg), d) ilości odebranych opakowań metalowych po napojach (Mg), e) ilości opakowań wielomateriałowych (Mg), f) ilości papieru, g) odpadów wielkogabarytowych, h) odpadów budowalnych i rozbiórkowych, i) opon, j) popiołu z palenisk domowych. 4) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kwartalnych raportów zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje. 5) Niezależnie od w/w sprawozdań miesięcznych i kwartalnych Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania sprawozdań z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości porządku w gminach. 6) Wykonawca ma obowiązek sporządzenia w imieniu Zamawiającego miesięcznych kart przekazania odpadów, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków i dostarczenie ich Zagospodarowującemu odpady w terminie do 10 dnia następnego miesiąca. 3.16 Wymagania dotyczące bazy magazynowo - transportowej, posiadanych pojazdów i urządzeń, niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 3.17 Reklamacje 1) Zamawiający przekaże drogą elektroniczną lub telefoniczną Wykonawcy informację o otrzymanej od właścicieli nieruchomości reklamacji (brak wykonania usługi, bądź nienależyte wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania), 2) Wykonawca obowiązany jest do usunięcia zgłoszonej reklamacji w ciągu dwóch dni roboczych od dnia otrzymania informacji z reklamacją, 3) W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, bezpośrednio przez właściciela nieruchomości, potraktuje on tę reklamację jak by została zgłoszona przez Zamawiającego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o każdej zgłoszonej do niego reklamacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 2 000,00 zł. 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Międzygminny Bank Spółdzielczy w Zbuczynie nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004 z dopiskiem wadium w postępowaniu Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zbuczyn. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 5) Wadium wnoszone w inne formie niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, b) musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, c) musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela) w okolicznościach wskazanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, d) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela). 4. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium zostaną wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego na podstawie art. 46 ust. 5 Pzp, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Zbuczyn. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie prowadzonego przez siebie rejestru, według stanu na dzień otwarcia ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Dodatkowy jeden kurs - wywóz mebli i odpadów wielkogabarytowych - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.