eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 326528 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna sprzętu komputerowego, z podziałem na zadania: Zadanie 1 Dostawa sprzętu komputerowego tj.: zestaw komputerowy z monitorem - 15 szt., stacja robocza PC - 7 szt., notebook - 2 szt., terminal graficzny - 5 szt., drukarka - 2 szt. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego tj.: switch - 2 szt., UPS - 1 szt., bateria do UPS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla zadania 1 i 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia Zamawiającemu sprzętu komputerowego wraz z dokumentacją, kartą gwarancyjną oraz certyfikatami wymaganymi przepisami prawa, w oryginalnym opakowaniu, b) poinformowania Zamawiającego pisemnie, faksem (42 25-88-105) lub pocztą elektroniczną (us1010@ld.mofnet.gov.pl) na 24 godziny przed terminem dostawy, o dacie i godzinie dostawy oraz osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe), c) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego, d) zapewnienia dostępu do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad/usterek za pomocą internetu lub faksu (numer faksu ________ adres e-mail ________________) w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: Zadanie 1 - na okres 3 lat liczonych od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 SIWZ. Zadanie 2: a) switch zarządzalny 48 port - dożywotniej, b) UPS - na okres 3 lat, c) baterie do UPS - na okres 1 roku. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych dostarczonego sprzętu (skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu) do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii/usterki przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inny termin. Zgłoszenia usterek dokonywane będą faksem lub pocztą elektroniczną. W tym celu Wykonawca wskazuje numer faksu ____________ oraz adres e-mail _____________ dostępny w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00). Serwis gwarancyjny sprzętu świadczony będzie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W przypadku konieczności dokonania naprawy w terminie dłuższym niż określony w § 7 ust. 2 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni od momentu zgłoszenia usterki. W okresie objętym gwarancją, w przypadku kiedy usterka/wada występuje mimo realizacji przez Wykonawcę trzech napraw, Wykonawca zapewnia wymianę dostarczonego urządzenia na wolne od wad. Dostarczony w wyniku wymiany sprzęt musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, okres gwarancji biegnie na nowo od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone podpisanym przez strony protokołem odbioru. W przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu wyposażonego w nośniki informacji w serwisie Wykonawcy, nośniki te, w szczególności dyski twarde pozostają u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany dysku twardego w komputerze z powodu jego awarii podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Wszystkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszt transportu ponosi Wykonawca, za wyjątkiem uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadania 1 i 2: 1. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych; 2. Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu; 3. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. 4. Oświadczenie producenta, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez producenta; 5. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym; 6. Oświadczenie producenta sprzętu lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysków twardych, dysk pozostaje u Zamawiającego; Dla zadania 1: Dla monitora z zestawu komputerowego: 1. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; 2. Certyfikat EnergyStar min. 5.0; 3. Dokument zgodności monitora potwierdzający poprawną współpracę modelu z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit - załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL; 4. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dotyczący oferowanego monitora w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla stacji roboczej z zestawu komputerowego: 5. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; 6. Certyfikat EnergyStar min. 5.0 - oferowany sprzęt musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http://www.eu-energystar.org 7. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający wydajność procesora wg wymaganych testów PassMark Performance CPU; 8. Dokument Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (załączyć wydruk WHCL); 9. Oświadczenie producenta i raporty badawcze wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę dotyczące głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazane zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK); 10. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla stacji roboczej: 11. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; 12. Certyfikat EnergyStar min. 5.0 - oferowany sprzęt musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http://www.eu-energystar.org 13. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający wydajność procesora wg wymaganych testów PassMark Performance CPU; 14. Dokument Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (załączyć wydruk WHCL); 15. Oświadczenie producenta i raporty badawcze wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę dotyczące głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazane zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK); 16. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla notebooka: 17. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; 18. Certyfikat EnergyStar min. 5.0 - oferowany sprzęt musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http://www.eu-energystar.org; 19. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający wydajność procesora wg wymaganych testów PassMark Performance CPU; 20. Dokument Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (załączyć wydruk WHCL); 21. Oświadczenie producenta dotyczące głośności jednostki mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazane zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE); 22. Certyfikat EPEAT na poziomie SILVER dotyczący oferowanego notebooka w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla terminala graficznego: 23. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; 24. Certyfikat EnergyStar 5.0; Dla drukarki: 25. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu. Dla zadania 2: Dla switcha: 1. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu; Dla UPS: 2. Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania - o ile upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (pkt 6 rozdziału XIII SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź (Dział Organizacji i Logistyki - pok. 101).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, Dział Organizacji i Logistyki - pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.