To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Ogłoszenie nr 326532 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Gdynia: CZĘŚĆ NR ZAKRES
I Naprawa uszczelnienia odpływów przelewowych basenu krytego w budynku 349/4001
Miejsce;- Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1
II Naprawa kabla zasilającego między SP-3 a budynkiem nr 307
Miejsce; Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1
III Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku nr 41,41A/4006
Miejsce;- Gdynia ul. Adm. Arendta Dickmanna 10
IV Naprawa oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu 4108
Miejsce;- Gdynia-Witomino ul. Strażacka 2-8
V Roboty konserwacyjne w budynku nr 1/4105
Miejsce;- 84-150 Hel
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308637
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny
19023285200000, ul.
ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
1,
81103
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
261 26 21 98, faks
261 26 23 14, e-mail
kpw.przetargi@mw.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): kpw.przetargi@mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ NR ZAKRES I Naprawa uszczelnienia odpływów przelewowych basenu krytego w budynku 349/4001 Miejsce;- Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 II Naprawa kabla zasilającego między SP-3 a budynkiem nr 307 Miejsce; Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 III Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku nr 41,41A/4006 Miejsce;- Gdynia ul. Adm. Arendta Dickmanna 10 IV Naprawa oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu 4108 Miejsce;- Gdynia-Witomino ul. Strażacka 2-8 V Roboty konserwacyjne w budynku nr 1/4105 Miejsce;- 84-150 Hel
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ NR ZAKRES I Naprawa uszczelnienia odpływów przelewowych basenu krytego w budynku 349/4001 Miejsce;- Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 II Naprawa kabla zasilającego między SP-3 a budynkiem nr 307 Miejsce; Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 III Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku nr 41,41A/4006 Miejsce;- Gdynia ul. Adm. Arendta Dickmanna 10 IV Naprawa oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu 4108 Miejsce;- Gdynia-Witomino ul. Strażacka 2-8 V Roboty konserwacyjne w budynku nr 1/4105 Miejsce;- 84-150 Hel
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Naprawa uszczelnienia odpływów przelewowych basenu krytego w budynku 349/4001 Miejsce;- Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp postępowanie unieważnione - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Naprawa kabla zasilającego między SP-3 a budynkiem nr 307 Miejsce; Gdynia ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14156.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku nr 41,41A/4006 Miejsce;- Gdynia ul. Adm. Arendta Dickmanna 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18935.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Naprawa oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu 4108 Miejsce;- Gdynia-Witomino ul. Strażacka 2-8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22224.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Roboty konserwacyjne w budynku nr 1/4105 Miejsce;- 84-150 Hel |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166554.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 172420.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa projektorów wraz z montażem
- Dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli
- Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60
- "Remont posadzek w pomieszczeniach budynku Przedszkola Nr 27 przy ul. Wiejskiej 30 w Gdyni".
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: SZPITAL W WEJHEROWIE
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.12.2024 r."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.