Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Kraków: Dostawa klaserów, okładek A4, B5 oraz taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych
Numer ogłoszenia: 32654 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klaserów, okładek A4, B5 oraz taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są: 1.wystawki na znaczki A4: -wykonane z folii PCV, -z czterema zakładkami na znaczki, -stojący, -kolor: ciemny granat bądź czarny, -wymiary: 240x315mm -posiadające podpórkę Ilość zamawiana: 111 szt. 2.wystawki na znaczki B5: -wykonane z folii PCV, -z pięcioma zakładkami na znaczki, -stojący, -kolor: ciemny granat bądź czarny, -wymiary: 200x220mm -posiadające podpórkę Ilość zamawiana: 230 szt. 3. taśma kontrolna do opróżniania skrzynek automatycznych -taśma wykonana z kartonu 280-300 gram -wym. 310 na 50 mm -kolor biały Ilość zamawiana: 15 000 szt. Termin dostaw do 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia zamówienia. Zamawiający skieruje jeden raz w miesiącu do Dostawcy zamówienie drogą telefoniczną, potwierdzoną na piśmie, w którym sprecyzuje ilość i rodzaj asortymentu w ramach realizacji umowy. 3.4 Przedmiot umowy będzie dostarczany na adres: Magazyny Regionalne CI OR w Krakowie ul. Prokocimska 6; 30-900 Kraków oraz Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie ul. Prof. L. Chmaja 4; 35-021 Rzeszów w ciągu 7 dni kalendarzowych od złożonego zamówienia. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości zamawianego asortymentu ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.15.11.00 - Stojaki 44.17.60.00 - Taśma .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Do cen jednostkowych netto Dostawca doliczał będzie VAT zgodnie z obowiązującymi stawkami w dniu wystawienia faktury. Dostawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: CIOR4-46/2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.04.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu przy ul. Pielęgniarek - etap I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z wykonaniem zadania pn.: "Budowa parku przy zbiegu ulic Składowej i Łokietka" , dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa urządzeń i materiałów montażowych i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie oraz Urzędu Skarbowego w Bochni z podziałem na części
- Dostawa foteli i mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW - MATERIAŁY SZEWNE
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Część 2: Budynki Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, pawilon K, pawilony A, B, C, D, E ul. Przy Rondzie 6
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- BON-IV.272.27.2024.ŁC Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
- Sukcesywny zakup artykułów biurowych w tym papieru i baterii
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli nietypowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.