Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynku biurowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie położonym przy Placu Wolności 14 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 461
Numer ogłoszenia: 326556 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie , pl. Wolności 14, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4750821, faks 0-68 4750832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops_swiebodzin.republika.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynku biurowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie położonym przy Placu Wolności 14 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 461.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynku biurowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie położonym przy Placu Wolności 14 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 461. Teren budowy objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 59 zespołu urbanistycznego miasta Świebodzin. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1.1. Remontu elewacji budynku głównego Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym m.in.: - skucie, oczyszczenie, uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, kroksztynów, fryzów dekoracyjnych, - wypełnienie rys i spękań, - wykonanie wyprawek elewacyjnych, - malowanie powierzchni, - wykonanie i montaż gzymsów, pasów elewacyjnych, podokienników i pasów nadokiennych, - pokrycie dachów papą zgrzewalną, - demontaż daszka nad wejściem głównym do budynku oraz wykonanie i montaż nowego zadaszenia, - demontaż i montaż rur spustowych, - montaż rynien dachowych, - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej. 1.2. Remontu ogrodzenia Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym. m.in.: - skucie, oczyszczenie, uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - malowanie powierzchni tynków, - wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nadrynnowych, wyskoków i pasów elewacji, gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy, - wymiana i uzupełnienie krat, - miniowanie i malowanie krat i balustrad. Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez ATELIER ARCHITEKTURY Paweł Potok ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 210/2009 z dnia 18.06.2009 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15.06.2009 r. i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego w trakcie robót wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, uporządkowanie terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającym co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. spełniającego warunek określony § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579) i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 150 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III.2) pkt. 2) lit. a) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 wraz z następującymi dokumentami: - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III.2) pkt. 2) lit. b) - załącznik nr 5 wraz z następującymi dokumentami: - uprawnienia budowlane kierownika budowy wskazanego w załączniku nr 5, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy wskazanego w załączniku nr 5, - dokumenty potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych kierownika budowy tj. spełniającego warunek określony § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w lit. b), wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował - załącznik nr 6; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 7; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 8; b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ops_swiebodzin.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie, Plac Wolności 14, 66-200 Świebodzin, pok. nr 18. Cena SIWZ: 20,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie, Plac Wolności 14, pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Świadczenie usług geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w Świebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budową oświetlenia w Chociulach
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.