To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Kraków: Dostawa materiałów ślusarskich
Numer ogłoszenia: 32655 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373541 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ślusarskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę m.in.: blaszki do zasuwki meblowej, bolce pod półki, drążki do szafy, kątowniki metalowe, kołki rozporowe, klamki, kłódki, kołki drewniane, prowadnice rolkowe i kulkowe, podpórki pod półki, śruby, uchwyty, wkręty, zamki, zawiasy, zaślepki itp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1A do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej; 3) Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie zamówień pisemnych - faxem lub telefonicznych składanych w zależności od potrzeb przez Zamawiającego nie częściej niż raz na tydzień według ilości uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, które z wymienionego asortymentu i w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego zamówienia; 4) Wykładziny podłogowe dostarczane będą Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i w ilościach każdorazowo uzgodnionych przez Zamawiającego. 5) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt (do wyznaczonego pomieszczenia), tj. do: Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 6 (wjazd od ulicy Brodzińskiego) 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Ograniczenia przedmiotu zamówienia w granicach do 30 % kontraktu pod względem ilościowym i wartościowym z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu b) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty oraz za zgodą Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie umowy (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy 7) Cena dostarczanych materiałów ślusarskich nie może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. 4. Opis oferty równoważnej 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do nich użyte są nazwy handlowe producenta to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszy wyraz lub równoważne 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego tj. wymienionym z nazwy handlowej, producenta, jest zobowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego czyli są równoważne co do jakości, funkcjonalności, parametrów technicznych itp. W takim celu Wykonawca w pozycji UWAGAI załączniku 1 A do SIWZ winien wpisać nazwę handlową producenta, typ itp., jak również przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia. 3) Dokumenty o których mowa powyżej powinny umożliwić Zamawiającemu dokonanie porównania asortymentu zaproponowanego przez Wykonawcę jako równoważnego. Dokumenty te np. Katalog, karta katalogowa, opis techniczny lub inne powinny pochodzić z wiarygodnego źródła np. producenta. 4) Dokumenty potwierdzające rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego powinny zostać dołączone do oferty. W przypadku ich braku Zamawiający domniemywa, że oferowane dostawy ( przedmiot zamówienia) jest tożsamy z asortymentem wyszczególnionym z nazwy handlowej producenta w załączniku 1 A do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 44.52.31.00 - Zawiasy 44.52.24.00 - Części zamków 44.52.11.30 - Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa 44.42.38.50 - Kształtowniki 44.53.15.10 - Śruby i wkręty 44.52.12.10 - Kłódki 39.15.70.00 - Części mebli 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 44.53.17.00 - Wyroby gwintowane z żelaza lub stali 44.46.10.00 - Podpórki 44.16.31.00 - Rury 44.52.10.00 - Różne kłódki i zamki 44.53.14.00 - Śruby 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW ŚLUSARSKICH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- FIRMA Handlowo Usługowa AGMET, Ul. Elsnera 13 m 22/1, 92-504 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17361,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18291,17
Oferta z najniższą ceną: 18291,17 / Oferta z najwyższą ceną: 24004,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów typu ALL in One wraz z akcesoriami dla Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Dostawa odczynników chemicznych na zajęcia dydaktyczne na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.