eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmtermorenowcja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Wołyńskiej w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32655

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chełm: termorenowcja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Wołyńskiej w Chełmie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Chełm, do kontaktów: Renata Stańkowska, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. Natalia Semeniuk 082 5654836; e-mail: natalia.semeniuk@um.chelm.pl, fax 082 5652254, e-mail: renata.stankowska@um.chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termorenowcja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Wołyńskiej w Chełmie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chełm. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie termorenowacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul.Wołyńskiej w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w budynku ZSO Nr 1 przy ul.Wołyńskiej w Chełmie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w budynku ZSO Nr 1 przy ul. Wołyńskiej w Chełmie, w szczególności: a) dokumentacja projektowa powinna zawierać jako odrębne opracowania: - projekt budowlano-wykonawczy zmiany elewacji budynku głównego szkoły, uwzględniający wymianę okien drewnianych na okna PCV w kolorze białym; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych b) dokumentację należy wykonać w oparciu o opracowany audyt energetyczny; c) do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, map do celów projektowych, uzgodnień i warunków technicznych, pozwolenia na budowę; d) dokumentację należy opracować zgodnie z zachowaniem poniższych warunków: część projektowa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22.04.2005r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 29.04 2005r. Nr 75, poz. 2075), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10.07.2003 r. Nr 120, poz. 1133 ); e) na podstawie opracowanej dokumentacji należy wykonać następujące roboty budowlane: - demontaż i transport na odległość do 5 km istniejącej stolarki okiennej wraz z załadunkiem i rozładunkiem, dostawę i montaż nowych okien z PCV w kolorze białym, jednoramowych, dwuszybowych z szybami niskoemisyjnymi o współczynniku przenikania ciepła K=1,1 W/m kw.K, z okuciami obwiedniowymi, z rozszczelnieniem, z nawiewnikami okiennymi; - zmniejszyć otwory okienne przez przymurowanie bloczkami z gazobetonu; - zlikwidować luksfery i wstawić okna białe z PCV; - otynkować uzupełnienie muru wewnątrz i na zewnątrz budynku; - uzupełnienia muru pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną na zewnątrz budynku; - ściany wewnętrzne na których wymieniane są okna pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną; - wymienić parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej; - demontaż krat okiennych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie, polegające na montażu okien i wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwo ogólne bez ograniczeń, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty; 1. Oświadczenie, że: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, polegające na montażu okien i wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwa ogólnego bez ograniczeń, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej: jedno zamówienie, polegające na montażu okien i wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać: co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwa ogólnego bez ograniczeń, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: - zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo; - dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. Postanowienia par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl .Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w formie pisemnej. SIWZ w formie pisemnej można odebrać w Biurze Inwestycji Miejskich 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 pok.19 A. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bank PEKAO S.A. I O/Chełm Nr 93 1240 2223 1111 0000 3576 9596. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 11:00, pok. 25A ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.