Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ STOLARKI OKIENNEJ NA BUDYNEK INTERNATU ZPSP
Numer ogłoszenia: 326560 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych , ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449065, faks 041 3446804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastyk.kielce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.plastyk.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespoł szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ STOLARKI OKIENNEJ NA BUDYNEK INTERNATU ZPSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) okna z profili PCV o wymiarach zewnętrznych brutto - 2100 x 1435 mm (sxh) - 14 szt. - - 1465 x 1435 mm (sxh) - 3 szt. b) drzwi i okno balkonowe z profili PCV - drzwi 790 x 2460 mm (sxh) - 1 szt. - okno 2470 x 1635 mm (sxh) - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oferty wspólnej z innymi wykonawcami, ustanawiając w tym przypadku pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 3.Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub występowanie tegoż wykonawcy także w ofercie wspólnej z innymi wykonawcami, spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert. 4.Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, sporządzonej na maszynie do pisania lub komputerze. 5.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej. 6.Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i według formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 7.Oferta powinna być podpisana przez osobę osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Przy podpisie należy umieścić pieczęć imienną osoby /osób/ składającej podpis oraz pieczęć firmową. 8.Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi cyframi, a wszystkie strony oferty powinny być zabezpieczone w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty. Każda strona oferty i załączników powinna być parafowana przez osobę osoby podpisującą ofertę. 9.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę osoby podpisującą ofertę. 10.Do uznania ważności oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty określone niniejszą specyfikacją. 11.Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystych i odpowiednio zabezpieczonych zamkniętych kopertach lub opakowaniach zewnętrznych i wewnętrznych. Na kopercie opakowaniu wewnętrznej należy umieścić: a nazwę i adres zamawiającego b oznaczenie przedmiotu zamówienia Oferta - przetarg nieograniczony na dostawę stolarki okiennej na budynek Internatu ZPSP c nazwę i adres wykonawcy Na kopercie opakowaniu zewnętrznej należy umieścić: a nazwę i adres zamawiającego b oznaczenie przedmiotu zamówienia c datę i godzinę rozpoczęcia przetargu, z zaznaczeniem przed datą i godziną Nie otwierać przed... 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składając ofertę winien do niej załączyć a aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c. aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych e. oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków udziału w postępowaniu, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a, b i c powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastyk.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - na stronie internetowej zamawiającego www.plastyk.kielce.pl
- można odebrać w siedzibie Zamawiającego w budynku Internatu pokój numer 17 za odpłatnością 10 zł brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zespole Państwowych Szkół Plastycznych w Kielcach przy ul. Radiowej nr 3 - pokój nr 1 - sekretariat lub przesłać pocztą na adres zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.10.2009.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Prowadzenie windykacji należności za przejazd bez uprawnień lub bez ważnego biletu pasażerów komunikacji miejskiej w Kielcach"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasażerów) na potrzeby Kuratorium Oświaty w Kielcach
- Usługa wsparcia informatycznego oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 1287T i nr 1381T wraz z rozbudową mostu w miejscowości Umer gm. Zagnańsk.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.