To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Wrocław: Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.
Numer ogłoszenia: 3265 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308157 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opon zimowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 1 i 2 postępowania oraz opon całorocznych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 3 postępowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i utylizację zużytego ogumienia, w ilościach zgodnych z ilościami opon będących przedmiotem dostawy, zgodnie z terminami i warunkami określonymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. c) Postępowanie zostało podzielone na 3 części, odpowiadające treści załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie zimowym (przy temperaturze powietrza poniżej 7°C). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 2 postępowania - ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów dostawczych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie zimowym (przy temperaturze powietrza poniżej 7°C). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 3 postępowania - ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze (szosie) oraz poza nią (teren nieutwardzony). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. e) Miejsce dostawy: Dostawa będzie zrealizowana na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego, przy ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HANDLOPEX S.A., ul. Połonińska 29, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123291,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123276,26
Oferta z najniższą ceną: 123276,26 / Oferta z najwyższą ceną: 176194,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów dostawczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTO - BUDREX Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 291, 85-438 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104066,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143756,00
Oferta z najniższą ceną: 143756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143756,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTO - BUDREX Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 291, 85-438 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29573,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38202,00
Oferta z najniższą ceną: 38202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38202,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.