Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Zawiercie: Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 326692 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, faks 032 6710773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010, na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 7.Ciągnik rolniczy + pług - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 5 szt. 7.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 5.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Szczegółowy wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usług na terenie poszczególnych Obwodów Drogowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu przedstawia jednocześnie: Załącznik Nr 1 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie Załącznik Nr 2 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy Załącznik Nr 3 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia przedstawia specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010. Zakres wykonywanych robót na sezon zimowy 2009/2010 zostanie przekazany operatem zimowego utrzymania dróg stanowiącego integralny dokument Umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) dysponują sprzętem wg wymagań określonych w sekcji III SIWZ (UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno Zadanie, ilość i rodzaj wymaganego sprzętu ulega zsumowaniu zgodnie z wykazem dla poszczególnych Zadań - Obwodów Drogowych) 2)posiadają odpowiednie uprawnienia do obsługi sprzętu oraz licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) dotyczy tylko Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie Nr 1, na terenie Obwodu Drogowego w Zawierciu- Kądzielowie: - posiadają nośniki (samochody) pod pługopiaskarki, które posiadają najwyżej pięcioletni okres eksploatacji (rok produkcji wg dowodu rejestracyjnego) W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt VII specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A , 2 i 2A, 3 i 3A do specyfikacji - oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji - zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, wraz z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem, niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) - odpowiednie dokumenty uprawniające do obsługi sprzętu - licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą: za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie oferenta, które stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu,
ul. Sienkiewicza 34,
42-400 Zawiercie
pokój nr 303, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie Sekretariat, pokój 302, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3. Piaskarko-Solarka PIAST- wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 4. Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 6. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 7. Ciągnik rolniczy + pług - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. UWAGA! Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 1A do SIWZ. Nośniki pod pługopiaskarki powinny posiadać najwyżej pięcioletni okres eksploatacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 3. Piaskarko-Solarka PIAST- wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4. Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 6. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 5 szt. 7. Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. UWAGA! Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 2A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 5. Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. UWAGA! oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 3A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Przebudowa dachu szkolnej hali sportowej przy ZSO im. Stefana Żeromskiego przy ul. Wojska Polskiego 55 w Zawierciu
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej poprzez zabudowę przepompowni ścieków w Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.