eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Zawiercie: Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 326692 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, faks 032 6710773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010, na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 7.Ciągnik rolniczy + pług - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 5 szt. 7.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 5.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Szczegółowy wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usług na terenie poszczególnych Obwodów Drogowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu przedstawia jednocześnie: Załącznik Nr 1 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie Załącznik Nr 2 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy Załącznik Nr 3 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia przedstawia specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010. Zakres wykonywanych robót na sezon zimowy 2009/2010 zostanie przekazany operatem zimowego utrzymania dróg stanowiącego integralny dokument Umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) dysponują sprzętem wg wymagań określonych w sekcji III SIWZ (UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno Zadanie, ilość i rodzaj wymaganego sprzętu ulega zsumowaniu zgodnie z wykazem dla poszczególnych Zadań - Obwodów Drogowych) 2)posiadają odpowiednie uprawnienia do obsługi sprzętu oraz licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) dotyczy tylko Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie Nr 1, na terenie Obwodu Drogowego w Zawierciu- Kądzielowie: - posiadają nośniki (samochody) pod pługopiaskarki, które posiadają najwyżej pięcioletni okres eksploatacji (rok produkcji wg dowodu rejestracyjnego) W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt VII specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A , 2 i 2A, 3 i 3A do specyfikacji - oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji - zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, wraz z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem, niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) - odpowiednie dokumenty uprawniające do obsługi sprzętu - licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą: za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie oferenta, które stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie pokój nr 303, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie Sekretariat, pokój 302, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3. Piaskarko-Solarka PIAST- wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 4. Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 6. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 7. Ciągnik rolniczy + pług - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. UWAGA! Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 1A do SIWZ. Nośniki pod pługopiaskarki powinny posiadać najwyżej pięcioletni okres eksploatacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 3. Piaskarko-Solarka PIAST- wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4. Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 6. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 5 szt. 7. Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. UWAGA! Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 2A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1. Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 2. Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3. Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4. Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 5. Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. UWAGA! oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 3A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.