Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Płock: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE
Numer ogłoszenia: 326729 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych oraz worków na odpady medyczne. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. Zamawiający wymaga, aby preparaty do skóry, błon śluzowych i ran, jako antyseptyki miały status produktu leczniczego dla którego wymagana jest koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub pozwolenie na obrót hurtowy wyrobem leczniczym, (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne). Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą m.in. informację o produkcie co do składu, czasu działania i spektrum bjobójczym, właściwościach i zastosowaniu, nr serii oraz terminie ważności (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne). Zamawiający wymaga, aby termin ważności oferowanych produktów wynosił co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy do Zamawiającego (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie bądź licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ze Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ze Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ze Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ze Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów, dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania (w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych, tekst jedn.: Dz.U. z 2009 roku, Nr 152, poz. 1222 z późn. zm.), (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne). Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania, (dotyczy Pakietu - środki dezynfekcyjne) tj.: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności CE, o którym mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679), b) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 roku, Nr 39, poz. 252 z późn. zm.), c) dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2008 roku, Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), d) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium RP. Na wszystkich dołączonych dokumentach należy wyraźnie zaznaczyć, którego zadania dotyczy dokument, a jeżeli dokument posiada załączniki to również w załącznikach. Zamawiający wymaga złożenia opinii niezależnego ośrodka badawczego na terenie UE, np. PZH, (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne). Opinia producenta sprzętu endoskopowego, dopuszczającego produkt pod względem tolerancji materiałowej endoskopów, (dotyczy Pakietu - Środki dezynfekcyjne, zadanie 1 pkt. g.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 4/1 - 4/2 do SIWZ; pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego, tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. 202 Biuro Zarządu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. 202 Biuro Zarządu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarządu, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi medycznych, także w myjkach ultradźwiękowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi medycznych i przyrządów anestezjologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dezynfekcja i mycie narzędzi w myjce ultradźwiękowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spray do pielęgnacji przegubów i zawiasów w narzędziach chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dezynfekcja dużych powierzchni zanieczyszczonych organicznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pielęgnacja skóry rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi delikatnych i termo wrażliwych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dezynfekcja inkubatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szybka dezynfekcja inkubatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Enzymatyczny preparat do wstępnego czyszczenia instrumentów przed dezynfekcją wysokiego stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dezynfekcja pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dezynfekcja skóry przed iniekcjami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dezynfekcja jamy ustnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi stomatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dezynfekcja higieniczna i chirurgiczna rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dezynfekcja higieniczna i chirurgiczna rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Mydło do mycia rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dezynfekcja materiału biologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni bez zanieczyszczeń organicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. j - 60
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Żel do leczenia ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Mycie i dezynfekcja ciała u leżących pacjentów oraz przed zabiegami operacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dezynfekcja małych i trudno dostępnych powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakosć - 60
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Worki na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów żywnościowych dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w Płocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczną, wod-kan i c.o. oraz budową klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.