Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Bolesławiec: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 326737 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi eksploatacja 1592 punktów oświetlenia drogowego położonych w 30 wsiach gminy Bolesławiec obejmująca: 1) czynności eksploatacyjne, między innymi: a) przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny urządzeń oświetlenia, c) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, d) konserwację szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, f) regulacje zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2) awaryjne usuwanie uszkodzeń (również wynikłych w wyniku kolizji drogowych), między innymi: a) wymiany uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, b) naprawy uszkodzonych odcinków kabli, c) wymiany uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, d) wymiany uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych, e) wymiany uszkodzonych słupów oświetleniowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedno zadanie polegające na należytej eksploatacji w ciągu roku przynajmniej 1500 punktów oświetlenia drogowego. 3. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP. 4. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn. 5. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują podnośnikiem przystosowanym do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia podnośnika przystosowanego do wykonywania prac w technologii ppn. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na eksploatacji w ciągu roku przynajmniej 1500 punktów oświetlenia drogowego - wg wzoru załącznika nr 2 Doświadczenie Zawodowe. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy. 2.3. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami do wykonania prac w technologii ppn (prace pod napięciem)lub pisemne zobowiązanie podmiotów o udostępnieniu osoby z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy. 2.4. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę podnośnikiem przystosowanym do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu podnośnika przystosowanego do wykonywania prac w technologii ppn załącznika nr 4 Potencjał Techniczny. 3. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 5 Oświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, pok.2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.