eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Znak sprawy4/X/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Kraków: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Znak sprawy: 4/X/2011
Numer ogłoszenia: 326752 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Znak sprawy: 4/X/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części (rejonów). Po przetargu zostanie zawartych siedem umów. 2) Odbieranymi odpadami będą głównie opadłe liście pochodzące z gospodarstw domowych, gromadzone przez właścicieli nieruchomości (budynków mieszkalnych, w których nie jest prowadzona działalność gospodarcza) w workach wystawianych przed posesję. Odpady odbierane będą z następujących siedmiu rejonów: Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice) Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec) Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice) Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki) Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie) Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze) Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta). 3) Akcja prowadzona będzie w 10 terminach (wskazanych w zakresie rzeczowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) do momentu, gdy poznikają i nie będą już zalegały liście lub też do czasu, gdy śnieg trwale pokryje teren. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia lub skrócenia czasu prowadzenia akcji. 4) Podczas wykonywania przedmiotowej usługi wykonawca powinien dysponować wystarczającą ilością osób zdolnych do należytego i terminowego zrealizowania zamówienia jednak nie mniej niż 6 osób na jeden rejon oraz minimum 2 pojazdów - każdy o pojemności ładunkowej min. 12 m3, wyposażonych w plandeki lub siatki zapobiegające rozwiewaniu liści. Każdy pojazd powinien mieć trzyosobową załogę. Użyte do realizacji zamówienia pojazdy muszą być sprawne i mieć aktualne dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (rejony). Zgodnie z art. 83 ust. 3 Pzp wykonawca może złożyć ofertę na obsługę maksymalnie dwóch części (rejonów). 6)Termin wykonania zamówienia: planowane od dnia 28.10.2011 roku do 05.12.2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż 193 000 euro.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę (umowę) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a w szczególności prac związanych z odbiorem odpadów zielonych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w części IV SIWZ lub w ogłoszeniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1, 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty; a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 oraz art. 24 Pzp - wg zał. 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 7.Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia prac itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, Punkt Obsługi Klienta (od pn. do pt. w godz. 11:30 -14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat w budynku B (pokój nr 118)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616 -71- 34 (sprawy proceduralne), Teresa Kowalińska - Kierownik Działu Czystości i Gospodarki Odpadami - tel. (012) 616 -86- 58 (sprawy techniczne). Marlena Macholak - Paszkowska - Starszy Inspektor w Dziale Czystości i Gospodarki Odpadami - tel. (012) 616 -86- 56 (sprawy techniczne). 2.Przed podpisaniem umowy wybrany w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnej decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) wydanej przez Dział Czystości i Gospodarki Odpadami ZIKIT w Krakowie oraz decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanej przez Wydział Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.