Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Kraków: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Znak sprawy: 4/X/2011
Numer ogłoszenia: 326752 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Znak sprawy: 4/X/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części (rejonów). Po przetargu zostanie zawartych siedem umów. 2) Odbieranymi odpadami będą głównie opadłe liście pochodzące z gospodarstw domowych, gromadzone przez właścicieli nieruchomości (budynków mieszkalnych, w których nie jest prowadzona działalność gospodarcza) w workach wystawianych przed posesję. Odpady odbierane będą z następujących siedmiu rejonów: Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice) Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec) Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice) Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki) Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie) Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze) Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta). 3) Akcja prowadzona będzie w 10 terminach (wskazanych w zakresie rzeczowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) do momentu, gdy poznikają i nie będą już zalegały liście lub też do czasu, gdy śnieg trwale pokryje teren. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia lub skrócenia czasu prowadzenia akcji. 4) Podczas wykonywania przedmiotowej usługi wykonawca powinien dysponować wystarczającą ilością osób zdolnych do należytego i terminowego zrealizowania zamówienia jednak nie mniej niż 6 osób na jeden rejon oraz minimum 2 pojazdów - każdy o pojemności ładunkowej min. 12 m3, wyposażonych w plandeki lub siatki zapobiegające rozwiewaniu liści. Każdy pojazd powinien mieć trzyosobową załogę. Użyte do realizacji zamówienia pojazdy muszą być sprawne i mieć aktualne dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (rejony). Zgodnie z art. 83 ust. 3 Pzp wykonawca może złożyć ofertę na obsługę maksymalnie dwóch części (rejonów). 6)Termin wykonania zamówienia: planowane od dnia 28.10.2011 roku do 05.12.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż 193 000 euro.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę (umowę) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a w szczególności prac związanych z odbiorem odpadów zielonych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w części IV SIWZ lub w ogłoszeniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1, 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty; a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 oraz art. 24 Pzp - wg zał. 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 7.Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia prac itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, Punkt Obsługi Klienta (od pn. do pt. w godz. 11:30 -14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat w budynku B (pokój nr 118)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616 -71- 34 (sprawy proceduralne), Teresa Kowalińska - Kierownik Działu Czystości i Gospodarki Odpadami - tel. (012) 616 -86- 58 (sprawy techniczne). Marlena Macholak - Paszkowska - Starszy Inspektor w Dziale Czystości i Gospodarki Odpadami - tel. (012) 616 -86- 56 (sprawy techniczne). 2.Przed podpisaniem umowy wybrany w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnej decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) wydanej przez Dział Czystości i Gospodarki Odpadami ZIKIT w Krakowie oraz decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanej przez Wydział Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 (rejon 1) - Dzielnica I (Stare Miasto), Dzielnica V (Krowodrza), Dzielnica VI (Bronowice).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 (rejon 2) - Dzielnica VII (Zwierzyniec).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 (rejon 3) - Dzielnica IV (Prądnik Biały), Dzielnica III (Prądnik Czerwony), Dzielnica XV (Mistrzejowice).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 (rejon 4) - Dzielnica VIII (Dębniki), Dzielnica IX (Łagiewniki - Borek Fałęcki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 (rejon 5) - Dzielnica X (Swoszowice), Dzielnica XI (Podgórze Duchackie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 (rejon 6) - Dzielnica XII (Bieżanów-Prokocim), Dzielnica XIII (Podgórze).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie akcji liść polegającej na odbieraniu odpadów zielonych pochodzących od mieszkańców z przekazaniem ich do kompostowni na terenie Krakowa. Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 (rejon 7) - Dzielnica II (Grzegórzki), Dzielnica XIV (Czyżyny), Dzielnica XVI (Bieńczyce), Dzielnica XVII (Wzgórza Krzesławickie), Dzielnica XVIII (Nowa Huta)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.