Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Starogard Gdański: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SZKÓŁ OBJETYCH PROJEKTEM DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Numer ogłoszenia: 326759 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SZKÓŁ OBJETYCH PROJEKTEM DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych do szkół objętych projektem /Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne/ w ilościach określonych szczegółowo dla każdej części. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania zarówno tuszy i tonerów oryginalnych jak i zamienników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier biały ksero ryza sztuka 50 Toner do kserokopiarki Kyocera fs 1016 mfp sztuka 1 Nożyczki krótkie ostrze z hartowanej stali nierdzewnej 15,5 cm sztuka 7 Zszywacz metalowy do zszywania 12 kartek zszywkami 24/6 lub 26/6 sztuka 7 Foliopis czarny sztuka 7 Koperta A5 sztuka 50 Koperta A4 sztuka 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do kserokopiarki IQ ECONOMY A4/80 QUALITY CIE 146 ryza 75 Toner KYOCERA model KM 1620 zamiennik sztuka 4 Markery do tablic suchościeralnych (4 sztuki + gąbka) sztuka 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TECZKA KOPERTOWA A4 na zatrzask transparentna szt. 5 TECZKA KOPERTOWA A4 na zatrzask dymna szt. 5 Komplet Classic długopis automatyczny z zapinką czarny + ołówek szt. 5 Pióro kulkowe czarne SX-217 szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyty w kratkę format A4 w twardej oprawie szt. 44 Długopis żelowy ( niebieski ) szt. 44 Papier do dyplomów DYPLOM Unia 170g/m2 A4 25 arkuszy szt. 2 Pisaki ( 8 kolorów) opak. 44 Papier samoprzylepny format A4 - niebieski arkusz 42 Papier samoprzylepny format A4 - żółty arkusz 42 Papier samoprzylepny format A4 - zielony arkusz 42 Papier samoprzylepny format A4 - czerwony arkusz 42 Litery samoprzylepne 40 mm A-Z czarne opak 42 Litery samoprzylepne 40 mm A-Z czerwone opak 42 Litery samoprzylepne 40 mm A-Z żółte opak 42 Litery samoprzylepne 40 mm A-Z niebieskie opak 42 Teczki z gumką format A4 (kolorowa) szt 44 Taśma klejąca dwustronna 50x10 szt 22 Wkłady do segregatora A4 50 k. z registrami opak 22 Koszulki do segregatora A4 - 100 szt opak 20 VERBATIM Płyta CD-R 700MB 52x Extra prot. Slim*1 szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tusz do drukarki atramentowej HP 840C nr 17 (kolor) sztuka 1 tusz do drukarki atramentowej HP 840C nr 15 (czarny) sztuka 2 tusz do drukarki laserowej HP 1020 czarny sztuka 3 toner do ksero NASHUATEC DSm662 sztuka 3 koszulki 100 szt A-4 opakowanie 3 obwoluta L A-4 sztuka 20 markery do białej tablicy 4 kolory + gąbka komplet 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej 2702G przy ul. Mostowej w Pinczynie w zakresie budowy drogi dla pieszych, zjazdów- Etap I
- Budowa drogi rowerowej Jabłowo - Koteże
- "Dostosowanie skonwertowanych danych baz BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów"
- Pełnienie funkcji: Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych metodą slurry seal
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.