Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-27
Ogłoszenie nr 32676 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Myszków: Budowa obiektów rekreacyjno - sportowych:
Część nr 1:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie).
Część nr 2:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa obiektu sportowego - bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park" na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie.
Część nr 3:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą:
"Park leśny MICHAŁÓW" przy ulicy Okrzei w Myszkowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny
151398497, ul.
Kościuszki
26,
42-300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.miastomyszkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Sekretariat Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów rekreacyjno - sportowych:
Część nr 1:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie).
Część nr 2:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa obiektu sportowego - bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park" na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie.
Część nr 3:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą:
"Park leśny MICHAŁÓW" przy ulicy Okrzei w Myszkowie.
Numer referencyjny: ZP.271.7.2017.JG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
1,2 i 3.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjno - sportowych: 1)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie). 2)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa obiektu sportowego - bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park" na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie. 3)Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Park leśny MICHAŁÓW" przy ulicy Okrzei w Myszkowie. 2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 4.W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1)Część 1 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie); 2)Część 2 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa obiektu sportowego - bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park" na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie; 3)Część 3 zamówienia - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Park leśny MICHAŁÓW" przy ulicy Okrzei w Myszkowie. 5.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 45100000-8, 45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 26/06/2017
data zakończenia: 26/06/2017
data zakończenia: 31/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: - dla części 1 zamówienia - 26.06.2017 roku - dla części 2 zamówienia - 26.06.2017 roku - dla części 3 zamówienia - 31.07.2017 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie:
- nie mniejszej niż 100 000,00 zł, przy składaniu oferty na jedną część zamówienia,
- nie mniejszej niż 200 000,00 zł, przy składaniu oferty na dwie części zamówienia;
- nie mniejszej niż 300 000,00 zł, przy składaniu oferty na trzy części zamówienia;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
2.1)dotyczy 1 części zamówienia:
a)Wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 nawierzchnię z poliuretanu o powierzchni co najmniej 300,00 m^2,
b)Wykonawca dysponuje co najmniej:
- projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
-kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 3 osobami wykonującymi bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 nawierzchni poliuretanowej;
2.2)dotyczy 2 części zamówienia:
a)Wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 nawierzchnię z poliuretanu o powierzchni co najmniej 100,00 m^2 i co najmniej 1 street workout park,
b)Wykonawca dysponuje co najmniej:
- projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej,
- kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 3 osobami wykonującymi bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 nawierzchni poliuretanowej;
2.3)dotyczy 3 części zamówienia:
a)Wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 plac zabaw lub siłownię plenerową,
b)Wykonawca dysponuje co najmniej:
- projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej,
- kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 3 osobami wykonującymi bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 placu zabaw lub siłowni plenerowej;
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na część 1, część 2 i część 3 zamówienia, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 2 pkt 2 ppkt 2.1 lit. b tiret 3, w ust. 2 pkt 2 ppkt 2.2 lit. b tiret 3, w ust. 2 pkt 2 ppkt 2.3 lit. b tiret 3, Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia odrębnego wykazania przez Wykonawcę dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odniesieniu do 3 osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 nawierzchni poliuretanowej - dotyczy oferty na części 1 i część 2 zamówienia, a w odniesieniu do 3 osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie
w wykonaniu co najmniej 1 placu zabaw lub siłowni plenerowej - dotyczy oferty na części 3 zamówienia.
Natomiast w przypadku projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej i kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie tymi samym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Za równoważne uprawnieniom budowlanym bez ograniczeń uważa się odpowiadające im merytoryką i zakresem ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów:
1)wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
2)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym: 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1)kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2)firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3)ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4.W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126) - dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla części nr 1 zamówienia - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100),
dla części nr 2 zamówienia - 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
dla części nr 3 zamówienia - 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą.
3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać:
1)zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę obiektów rekreacyjno - sportowych - (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę).
Numer referencyjny postępowania - ZP.271.7.2017.JG
2)oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej)
3)oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej;
4)oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej;
5)nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
6)suma gwarancyjna;
7)okres obowiązywania gwarancji wadialnej;
8)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej
w gwarancji lub poręczeniach:
a)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
b)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9)warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego;
10)zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia.
5.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109)
w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków,
a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty.
6.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie "ZP.271.7.2017.JG - Przetarg nieograniczony - na budowę obiektów rekreacyjno - sportowych - (należy podać numer części zamówienia)
7.Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
8.Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty.
9.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na zamontowane urządzenia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy,w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym dla części 1 zamówienia - w § 18 załącznika nr 9 do SIWZ, dla części 2 zamówienia - w § 18 załącznika nr 10 do SIWZ i dla części 3 zamówienia - w § 18 załącznika nr 11 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: Boiska na 5-tkę (budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 5 przy ul. Sikorskiego 20a w Myszkowie).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejących boisk o nawierzchni asfaltowej i przekształcenie terenu boisk w jedno wielofunkcyjne boisko sportowe
(m.in. do gry w koszykówkę, siatkówkę).
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i zgłoszenia.
Podczas projektowania i budowy boiska należy bezwzględnie zaplanować rozmieszczenie linii przy uwzględnieniu wymaganych stref bezpieczeństwa.
Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych w postaci krawężników, obrzeży itp.).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące nawierzchnię poliuretanową, były
w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
Zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno
- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 71320000-7,
45100000-8,
45111200-0,
45236119-7,
45236200-2,
45111291-4,
71248000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 26/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na zamontowane urządzenia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa obiektu sportowego - bieżni lekkoatletycznej i urządzeń street workout park" na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 przy ul. Jaworznickiej w Myszkowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wykonaniu bieżni w formie 70m rozbiegu z zeskokiem do piaskownicy, oraz urządzeń street workout w formie zestawu drążków, drabinek, poręczy, wraz z siedziskami i koszem na śmieci.
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i zgłoszenia.
Podczas projektowania i budowy bieżni oraz urządzeń street workout parku należy bezwzględnie zaplanować rozmieszczenie wymaganych stref bezpieczeństwa i uwzględnić możliwość upadku podczas wykonywania ćwiczeń.
Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych mogących korzystać z budowanych urządzeń.
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące nawierzchnię poliuretanową, były
w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
Zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno
- użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8, 71320000-7,
45112210-0,
45000000-7,
45100000-8,
45111200-0,
45111291-4,
71248000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 26/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na zamontowane urządzenia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Park leśny MICHAŁÓW" przy ulicy Okrzei w Myszkowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest doposażenie terenu rekreacyjnego pod nazwą "Park leśny "Michałów" przy ul. Okrzei na terenie obszaru leśnego zlokalizowanego przy ul. Okrzei w Myszkowie, które będzie polegało na dostawie i montażu urządzeń siłowni plenerowej, elementów placu zabaw dla dzieci, obiektów małej architektury oraz odnowienie istniejącego miniboiska do koszykówki, budowa zatoki parkingowej przy ulicy Okrzei, instalacji monitoringu
i oświetlenia terenu.
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i zgłoszenia.
Podczas projektowania i budowy parku leśnego Michałów należy bezwzględnie zaplanować rozmieszczenie wymaganych stref bezpieczeństwa i uwzględnić możliwość upadku podczas zabawy i wykonywania ćwiczeń.
Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych mogących korzystać z budowanych urządzeń.
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty drogowe (zatoka parkingowa)
i roboty elektryczne (oświetlenie parkowe), były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
Zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno
- użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9, 71320000-7,
45112210-0,
45000000-7,
45100000-8,
45111200-0,
45212140-9,
37535200-9,
45231400-9,
45316110-9,
45311200-1,
45223300-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na zamontowane urządzenia | 40 |
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Zakup aparatów RTG dla potrzeb Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 1 w Myszkowie przy ul. Strażackiej 45 oraz Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21
- OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy al. Partyzantów 32 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie boiska wraz z placem zabaw i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Tęgoborzy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szachtu windy osobowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSP w Radzyniu Podlaskim - I Etap
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce w Gminie Kłomnice
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.