To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Kraków: Przeprowadzenie warsztatów parateatralnych dla uczestników projektu Pora na aktywność
Numer ogłoszenia: 326777 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300707 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów parateatralnych dla uczestników projektu Pora na aktywność.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów parateatralnych wraz z nadzorem merytorycznym w wymiarze 200 godzin zegarowych (w 2011 roku - maksymalnie 40 godzin; w 2012 roku - maksymalnie 160 godzin) dla grupy beneficjentów projektu Pora na aktywność i otoczenia liczącej maksymalnie 15 osób, według przedstawionych poniżej wytycznych: 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie następujących warsztatów: 1) bębniarskich: nauka gry na bębnach: djembe, conga, tarabuka; 2) nauki tańca z poi, tańca z kijami; praktyczna wiedza z zakresu tworzenia ciałem i ruchem układów choreograficznych; wykorzystywanie światła, scenografii i choreografii do tworzenia widowisk teatralnych, przy uwzględnieniu teatru alternatywnego; 3) kuglarskich: warsztaty z zakresu szeroko pojętej żonglerki: piłki, maczugi (klapsy), obręcze, tworzenia iluzji teatralnych, wykorzystywania niekonwencjonalnych metod do tworzenia pokazów i spektakli; 4) tworzenia baniek mydlanych: tworzenie gigantycznych baniek mydlanych, dzielenie baniek, tworzenie bańki sześciennej, demonstrowanie mnogości ciekawych pomysłów do wykorzystywania baniek mydlanych, w tym zamykania ludzi w bańkach, wykorzystywanie baniek mydlanych do zmiany charakteru, uatrakcyjniania pokazów i spektakli; 5) UV- warsztaty wykorzystywania światła UV do nietypowych pokazów teatralnych, nauka operowania światłem do celów parateatralnych, tworzenia iluzji, nauka interakcji z widzami. 2. Zamawiający zobowiązuje się zakupić na potrzeby realizacji umowy materiały i sprzęt potrzebny do przeprowadzenia warsztatów, tj. 10 par poi ćw., 10 szt. kijów ćw., 8 x płyn do baniek 5l, sznurki 20 szt., płyn ćw. 6 op., 3kpl. do baniek średnich, 2kpl do baniek dużych, lampy UV (3x120dł. lub 6x60dł.) + 3świetlówki zapasowe, farby do UV do ubrań: akryle 15 słoiczków 250ml, spraye UV 15 puszek 400ml, farby UV do ciała: 10kpl. Kreolan AquaUV, poi UV x 5 par, kij UV x 2 szt., chusteczki UV x 2 kpl., szarfy UV x 4 pary, wachlarze UV x 2 pary, SNAZAROO -14 krążków 18ml, piłka x 30 (5kpl. małych + 5kpl. średnich), klapsy (maczugi) 15 szt., obręcze x 12 szt. (3 szt. duże - 40cm,9 szt. norm.- ok. 32cm), pędzle + gąbeczki. Materiały i sprzęt stanowić będą własność Zamawiającego i zostaną przekazane Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez Strony. 3. Termin i miejsce realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012; od poniedziałku do soboty - zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem, w Punkcie Aktywności Lokalnej przy ul. Urzędniczej 20/3 lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx; 2) prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi Zamawiającemu, 3) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych, 4) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną przez Beneficjentów na koniec każdych zajęć), wymiar godzin, 5) przedstawienia szczegółowego programu zajęć do akceptacji Zamawiającego w terminie do 14 dni po podpisaniu umowy, 6) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36000,00
Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38073,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Usługa organizacji zajęć aktywizujących i psychologicznych w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Choszcznie w ramach projektu "Social Silver"
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie "Kompetentni na start" - runda I
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.