Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Chełm: Budowa ulicy Kunickiego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 32678 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, fax 082 5633839.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Kunickiego w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kunickiego w Chełmie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty pomiarowe i ziemne, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-15 na podsypce cementowo - piaskowej (24,00 m), podbudowę z piasku stabilizowanego cementem gr. 16 cm o Rm-5,0 MPa (670,00 m2), nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm (warstwa wiążąca) o uziarnieniu 0/20 mm (670,00 m2), nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) o uziarnieniu 0/16 mm (670,00 m2), ułożenie rur AROT na kablach energetycznych, telefonicznych (66,00 m) oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót i projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełna obsługa geodezyjna, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 2 do specyfikacji 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę, c) posiadają niezbędne doświadczenie, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 5 do SIWZ: - koparką szt. 1 - rozkładarką mas bitumicznych szt. 1 - walcem statycznym szt. 1 - walcem ogumionym szt. 1 - samochodem samowyładowczym 5-10 t szt. 1 - skrapiarką szt. 1 e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzone załączonym dokumentem stwierdzającym, że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, załączonym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul.Chełmońskiego 1), pokój nr 20 lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup produktów leczniczych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Modernizacja syst. zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni główn. wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
- Zakup materiałów do sterylizacji
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.