Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.szpitalknurow.plOgłoszenie nr 326796 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Knurów: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
24129721700000, ul.
ul. Niepodległości
8,
44190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
, tel.
32 331 93 34, e-mail
szpitalwknurowie@wp.pl, faks
32 331 93 04.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.szpitalknurow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpitalknurow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, Sekretariat pokój nr 24
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Numer referencyjny: DZ/7/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici, siatki, staplery, ładunki do staplerów oraz klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy. Zamawiający wymaga, aby zszywki do staplerów oraz klipsy były tytanowe. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania zszywek do staplerów oraz klipsów ferromagnetycznych Dotyczy Załącznika nr 7 Formularza cenowego: w kolumnie "KOD PRODUKTU" należy podać kod zgodny z kodem, który będzie podawany na wystawianych fakturach w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w załączniku nr 7 Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 7 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000 euro.
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Dodatkowe kody CPV:33141121-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie części na którą składana jest oferta
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz (według Załącznika nr 6) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Opisy oferowanego asortymentu np. katalogi (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego asortymentu w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednego opisu z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami zawierające parametry fizykochemiczne, w tym dla szwów wchłanialnych, czas wchłaniania i okres podtrzymania tkankowego; 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876 z późń. zm.). Wskazane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. Część nr ... poz. nr ........), oraz muszą być potwierdzone za "zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3. próbki oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego dla każdej pozycji w Części od I do XV, XVIII, XX, XXIII, od XXV do XXVIII (przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w trakcie postępowania dostarczenia próbek do pozostałych części). Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Pzp) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 7 wypełniony, podpisany i opieczętowany przez Wykonawcę; 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej/konsorcjum). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - Załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych poniżej lub w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do umowy zawartej z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą w zakresie: - Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę producenta towarów będących przedmiotem umowy pod warunkiem zachowania umówionej ceny, parametrów technicznych i jakości oraz dostarczenia dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego, że produkt został dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późń. zm.), dostarczenia próbek do testowania. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań od oferowanych w Formularzu cenowym. Zamiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, a Wykonawca zobligowany jest do przeliczenia ceny, przy czym nie może być wyższa od oferowanej w Formularzu cenowym. - Zmiana ceny z zastrzeżeniem zapisu Rozdział 18 pkt. 3.4 SIWZ może nastąpić tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wówczas cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie zmiana ceny brutto nastąpi automatycznie, w dacie określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki podatku VAT, bez konieczności podpisania odrębnego aneksu. - Obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. - Zmiana danych teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej i jej elementów w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: II
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: III
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: IV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: V
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: VI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: VII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: VIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część VIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: IX
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część IX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: X
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część X.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termi dostawy | 40 |
Część nr: XI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje siatki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje siatki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termi dostawy | 40 |
Część nr: XIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje klipsy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XIV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XIV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XVI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje rozwór przeciwmgielny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XVI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XVII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje staplery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XVII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XVIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XVIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XIX
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje staplery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XIX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XX
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje staplery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje staplery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Temin dostawy | 40 |
Część nr: XXIV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje staplery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXIV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXVI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXVI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXVII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje nici.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXVII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXVIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje hemostatyk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXVIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: XXIX
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Dostawa obejmuje taśmy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy Część XXIX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy nici i siatek chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- Dostawa materiałów szewnych oraz wyrobów medycznych
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.