To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Gliwice: Dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/106/EK/14
Numer ogłoszenia: 326804 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277698 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/106/EK/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej w podziale na 5 zadań. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany oddzielnie dla każdego zadania. 2. CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe;CPV 30.23.00.00-0 Sprzęt związany z komputerami; CPV 22.80.00.00-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe; CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe. 2. Termin realizacji: sukcesywnie do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny umowy w zależności co nastąpi wcześniej. UWAGA!! Ze względu na brak możliwości technicznych w pkt II.2) podano częściowy termin realizacji zamówienia tj. 15 miesięcy, jednakże wiążący jest termin określony powyżej. 5. Informacje dotyczące prawa opcji (dotyczy zadania 1-5). 1)Rzeczywista ilość nabywanych towarów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych asortymentach ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe. 2)Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za nie zamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w Arkuszu Ofertowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. 3)Zgodnie z zasadami wynikającymi z zastosowania prawa opcji, Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 60% ceny umowy, tj. łącznej wartości asortymentów wycenionych w tabelach Arkusza Ofertowego, oddzielnie dla każdego zadania.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Akcesoria biurowe, galanteria biurowa oraz taśmy i kleje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o. o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44911,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40031,09
Oferta z najniższą ceną: 40031,09 / Oferta z najwyższą ceną: 53893,31
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Akcesoria komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116190,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105922,05
Oferta z najniższą ceną: 105922,05 / Oferta z najwyższą ceną: 114150,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3- Galanteria papiernicza i koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60914,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55807,57
Oferta z najniższą ceną: 55807,57 / Oferta z najwyższą ceną: 67637,07
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4- Oprawa dokumentów, organizacja i archiwizacja dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161993,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142843,25
Oferta z najniższą ceną: 142843,25 / Oferta z najwyższą ceną: 149595,05
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - Akcesoria do pisania i korekty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o. o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97503,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82157,01
Oferta z najniższą ceną: 82157,01 / Oferta z najwyższą ceną: 97465,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Modernizacja pomieszczeń w pawilonie II schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Szkolenia dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji na rzecz transformacji - English in Biomedical Engineering. Znak sprawy: DZPZ.283.27.2025.EK
- Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.