Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Skarżysko-Kamienna: Dostawa leków cz. 4 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 326896 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej , ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 25 30 757, 516 209 290, faks 41 25 32 944, 25 30 757.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków cz. 4 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: lek neurologiczny, leki trombolityczne, leki psychotropowe i leki narkotyczne, testy punktowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.15.40-7, 33.14.15.50-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ); Aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (jeśli dotyczy)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum: Pakiet - 1 lek neurologiczny - 35.000,00 zł brutto Pakiet - 2 leki trombolityczny - 150.000,00 zł brutto Pakiet - 3 leki psychotropowe i leki narkotyczne - 50.000,00 zł brutto Pakiet - 4 testy punktowe - 6.500,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); 3. formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ); 4. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5.aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (jeśli dotyczy) 6. aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00zł. na cały okres trwania umowy. - w przypadku gdy polisa obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie, że po otrzymaniu zamówienia ,przedłuży ją na czas trwania umowy. 7. aktualne świadectwa rejestracji, dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktów leczniczych do obrotu i użycia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity z 2004r Dz.U. Nr 53 poz. 533 z późn. zmianami). W przypadku składania oferty na wyrób medyczny - oświadczenie, że oferowany wyrób spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z póź. zmianami) Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne świadectwa na oferowane leki i wyroby medyczne i udostępni je na każde żądanie Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stabilność cen - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu bądź SIWZ, tj. w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a) zmiany leków na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania materiałów z produkcji przez producenta b) zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany. c) Nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego. d) W przypadku zmian gramatury opakowań bez zmiany ceny jednostkowej. e) Wycofanie z produkcji i dostarczenie produktu o parametrach nie gorszych niż wymagane. f) Wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym. g) Zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego. W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna - bud. administracji pok. 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna - bud. administracji pok. 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: lek neurologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: copaxone 20 mg/ml x 28 amp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.15.40-7, 33.14.15.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stabilność cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: leki trombolityczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: actilyse.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.15.40-7, 33.14.15.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stabilność cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: leki psychotropowe i leki narkotyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Relanium 2 mg x 20 tabl.; Luminal 15mg x 10 czopków; Bunondol 0,4 mg x 30 tabl.; Estazolam 2 mg x 20 tabl.; Dormicum 7,5mg x 10 tabl. itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.15.40-7, 33.14.15.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stabilność cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: testy punktowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW TESTOWY MAŁY G; LANCETY DO TESTÓW PUNKTOWYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.15.40-7, 33.14.15.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stabilność cen - 10
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach projektu "Modernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Skarżysku-Kamiennej"
- Przebudowa - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- "Przebudowa linii oświetleniowej wzdłuż ulic Asnyka, Górniczej, Konarskiego, Spółdzielczej i Powstańców Warszawy.''
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0588T(1406T) WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ ZAGÓRZE - PODZAGNAŃSZCZE GMINA ŁĄCZNA - ETAP II
- PRZEBUDOWA Al. TYSIĄCLECIA NA ODCINKU OD UL. SŁOWACKIEGO DO AL. PIŁSUDSKIEGO W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Dostawa antybiotyków, leków ogólnych, leków cytostatycznych, albumin, wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa różnych produktów leczniczych
- Dostawa Leków z podziałem na pakiety dla potrzeb apteki szpitalnej
więcej: Albumina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.