Ogłoszenie z dnia 2005-07-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Andrespol: dostawa urządzeń komputerowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Zakład Informatyki Lasów Państwowych, do kontaktów: Mariusz Dobrowolski, Ewa Murawska, Bedoń ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, tel. 048 42 677 25 43, 22 825 85 51 w. 147, fax 048 42 677 25 46, 22 825 85 51 w. 245, www.zilp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Mariusz Dobrowolski, Ewa Murawska, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, Bedoń, tel. 048 42 677 25 43, 22 825 85 51 w. 147, fax 048 42 677 25 46, 22 825 85 51 w. 245, www.zilp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Ewa Murawska - IV piętro, pokój 457, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, tel. 048 22 825 85 51 w. 147, fax 048 22 825 85 51 w. 245, www.zilp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Mariusz Dobrowolski, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, Bedoń, tel. 048 42 677 25 43, fax 048 42 677 25 46, www.zilp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń komputerowych 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych. Zamówienie składa się z 4 części oznaczonych literami od A do D, tj.: Część A. Komputery stacjonarne i monitory LCD; Część B. Komputery przenośne; Część C. Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery; Część D. Inne urządzenia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana bezpośrednio do siedzib jednostek organizacyjnych zamawiającego na terenie całego kraju, zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa będzie odbywała się bezpośrednio do wskazanych jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych położonych na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dostawa przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21 dni od dnia zawarcia umowy.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: - dla części A w kwocie 26 000 zł. - dla części B w kwocie 16 000 zł. - dla części C w kwocie 13 000 zł. - dla części D w kwocie 4 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za dostarczone licencje i nośniki uregulowana będzie przelewem na rachunek wskazany na fakturze przez wykonawcę w terminie 21 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 50% wartości oferty brutto, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze, każde na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości złożonej oferty brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane (np. referencje, protokół odbioru). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZEM-2710-2005-001. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.08.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 12:00, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, ul. Sienkiewicza 19, Bedoń.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: Część A. Komputery stacjonarne i monitory LCD 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiot zamówienia część A - Załącznik nr 1 do SIWZ. Komputery stacjonarne i monitory LCD. 3) Zakres lub wartość: Zakres podano w Załączniku nr 1 do SWIZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: nie dotyczy. CZĘŚĆ Nr: Część B. Komputery przenośne 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiot zamówienia część B - Załącznik nr 1 do SIWZ. Komputery przenośne. 3) Zakres lub wartość: Zakres podano w Załączniku nr 1 do SWIZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: nie dotyczy. CZĘŚĆ Nr: Część C. Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiot zamówienia część C - Załącznik nr 1 do SIWZ. Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery. 3) Zakres lub wartość: Zakres podano w Załączniku nr 1 do SWIZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: nie dotyczy. CZĘŚĆ Nr: Część D. Inne urządzenia 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiot zamówienia część D - Załącznik nr 1 do SIWZ. Inne urządzenia. 3) Zakres lub wartość: Zakres podano w Załączniku nr 1 do SWIZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.