Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Kraków: dostawa, motaż i rozruch sprzętu i urządzeń kuchennych oraz sprzętu pralniczego i prasowalniczego dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41b
Numer ogłoszenia: 327009 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Łanowa 41B, 30-725 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6532041, 6531272, faks 012 6530390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceti.pl/~lanowa
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, motaż i rozruch sprzętu i urządzeń kuchennych oraz sprzętu pralniczego i prasowalniczego dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, motaż i rozruch sprzętu i urządzeń kuchennych oraz sprzętu pralniczego i prasowalniczego w tym: pieca elektrycznego konwekcyjno-parowego; zmywarki do garnków kuchennych i pojemników GN; zmywarki kapturowej; elektrycznych kotłów warzelnych do blokowania; trzonu kuchennego gazowego; szafy mroźniczej; stołu chłodniczego; cuttera; kotleciarki; miesiarki planetarnej z wózkiem transportowym; obieraczki do ziemniaków z płuczką; elektrycznej pralnicowirówki; elektrycznej prasowalnicy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.11.24 - Zamrażarki przemysłowe 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne 42.21.52.00 - Maszyny do przetwarzania żywności 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze 42.71.61.10 - Urządzenia piorące 42.71.81.00 - Maszyny do prasowania 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), spełniają warunki określone przepisami art.22, ust.1, pkt 1-3 ustawy PZP, złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania (z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia:1/ wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z SIWZ, stanowiący Załącznik nr 1 i nr 2 do nin. SIWZ; 2/ oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP i o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 okt.1-3 ustawy -wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika uzrędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 (przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie wzoru umowy); 6/ karty katalogowe oferowanego sprzętu i urządzeń wraz z opisem w j. polskim (parametry techniczne, rysunki)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceti.pl/~lanowa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 30-725 Kraków, ul. Łanowa 41b, parter - pokój nr 013.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41b pokój 007 (parter-sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.