Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.bip.zdpbrzeg.plOgłoszenie nr 327023 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Brzeg: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53142223000000, ul.
ul. Wyszyńskiego
23,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 113 840, e-mail
, faks
774 113 845.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdpbrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www,bip.zdpbrzeg.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.zdpbrzeg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego,kuriera posłańca lub osobiście
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
z podziałem na zadania
Numer referencyjny: T.272.1.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu brzeskiego z podziałem na 3 zadania( 3 części). Zadanie nr 1 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Lubsza, Brzeg zgodnie załączonym wykazem dróg (załącznik nr 12) . Zadanie nr 2 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Skarbimierz ,Olszanka, Lewin Brzeski. zgodnie załączonym wykazem dróg (załącznik nr 13). Zadanie nr 3 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Grodków zgodnie załączonym wykazem dróg (załącznik nr 14). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w ilości minimum 6 osób - na każde zadanie odrębnie, których praca jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie na które będzie podpisana oddzielnie umowa. 1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2016/2017 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz. Zakres usług (ilość) podana w formularzach cenowych na poszczególne zadania została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2016/2017 zimowego utrzymania dróg. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. 2.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom 1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. 2.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie na każde zadanie firm podwykonawców. Zamawiający żąda, by przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w te usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 3.Obowiązki i zadania Wykonawcy. 3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie na każde zadanie odrębnie . Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie na każde zadanie odrębnie 3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu oraz możliwość generowania raportów z danymi zawierającymi historię przebytej trasy oraz czas przejazdu. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny. 3.3.Dla obsługi każdego zadania Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna). Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. 3.4.Wykonawca każdego zadania oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą)posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo- transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5-1,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania. 3.5.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca każdego zadania w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). 3.6.Wykonawca każdego zadania zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo- transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP. 3.7.Wykonawca każdego zadania zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem. 3.7.1.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1,5 - 0,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie, f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników. 3.8.Wykonawca każdego zadania będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonania przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca. 3.9.Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu. 3.4.Obowiązki Zamawiającego. 4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. 4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych, Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych. 4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie. 4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach). Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wrazz dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury na każde zadanie. 4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżury. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca w celu bieżącego
finansowania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości
min.50.000,00 zł dla każdego zadania dla którego oferta będzie składana w ten
sposób, że dla dwóch zadań na kwotę min. 100 000 zł, dla trzech zadań na
kwotę min.150 000 zł brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
doświadczenie:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada
doświadczenie w zakresie zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat (3 sezonów
zimowych - 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016),przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał
usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej
50 000 zł brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla każdego
zadania dla którego oferta będzie składana w ten sposób, że dla dwóch zadań 1
usługa na kwotę 100 000 zł, dla trzech zadań 1 usługa na kwotę 150 000 zł
brutto,
b)potencjał techniczny
Zamawiający wymaga uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
że będzie dysponował :
Zadanie nr 1
- nośniki wyposażone w urządzenie systemu monitorująco-kontrolujące GPS -2 szt
(samochody typu MAN ,STAR INVECO,MERCEDES)
- piaskarko-solarki - 2 szt
- pługi - 2 szt , w tym 1 szt z dociskiem hydraulicznym
- plac magazynowy na materiały uszorstniające dostarczone przez Zamawiającego
zlokalizowany na terenie wykonywania zadania
Zadanie nr 2
- nośniki wyposażone w urządzenie systemu monitorująco-kontrolujące GPS -2 szt
(samochody typu MAN ,STAR INVECO,MERCEDES)
- piaskarko-solarki - 2 szt ,
- pługi - 2 szt, w tym 1 szt z dociskiem hydraulicznym
- plac magazynowy na materiały uszorstniające dostarczone przez Zamawiającego
zlokalizowany na terenie wykonywania zadania
Zadanie nr 3
- nośniki wyposażone w urządzenie systemu monitorująco-kontrolujące GPS -2 szt
(samochody typu MAN ,STAR INVECO,MERCEDES)
- piaskarko-solarki - 2 szt ,
- pługi - 2 szt , w tym 1 szt z dociskiem hydraulicznym
- ładowarka - 1 szt (do pracy na drogach)
- równiarka - 1 szt ( do pracy na drogach)
- plac magazynowy na materiały uszorstniające dostarczone przez Zamawiającego
zlokalizowany na terenie Gminy Grodków.
c)osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie
dysponował osobami odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług posiadających niezbędne
doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy pracowali minimum
w 2 ostatnich sezonach zimowych 2014/15, 2015/16) wymagane jest
2 koordynatorów z min. średnim wykształcenie - bez względu na ilość zadań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależnosci do tej samej grupy kapitalowej ,dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu - ( załącznik nr 6 ) 2)odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art.24 ust.5, pkt.1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz usług wykonanych (załącznik nr 7) w okresie ostatnich trzech lat
(trzech sezonów zimowych 2013/2014,2014/2015,2015/2016)przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi
zostały wykonane należycie, potwierdzające spełnianie określonego warunku
w § 5.2.pkt.3a siwz,
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert
2)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy(załącznik nr 8) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzające
spełnianie określonego warunku w § 5.2.pkt.3b siwz
wykaz osób (załącznik nr 9), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami potwierdzające spełnianie określonego warunku w § 5.2.pkt.3c siwz,
3)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ,
w okresie wystawionej nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert potwierdzające spełnianie określonego warunku
w § 5.2.pkt.2 siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2)FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2/1,2/2, 2/3 3)zaakceptowany WZÓR UMOWY- zał. nr 3, 4)druk dot. podwykonawstwa - zał. nr 10, 5)pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin podjęcia usługi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany stawki podatku VAT, 2)wystąpienia wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania zamówienia bez podwykonawców. 2.Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego na podstawie aneksu do umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie wykonane usługi w ilości i w zakresie zależnym od warunków atmosferycznych na podstawie przedłożonych dokumentów (karty drogowe, raporty sprzętu , rozliczenie materiałów : piasku i soli drogowej), stwierdzających faktyczny czas pracy lub dyżuru sprzętu, zatwierdzonych przez obie strony według cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym Wykonawcy. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/10/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych
na terenie Gmin: Lubsza, Brzeg zgodnie załączonym wykazem dróg (załącznik nr 12)
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia
w ilości minimum 6 osób - na każde zadanie odrębnie, których praca jest niezbędna do
prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)
Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie na które będzie podpisana
oddzielnie umowa.
3.1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy
2016/2017 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości
opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz.
Zakres usług (ilość) podana w formularzach cenowych na poszczególne zadania
została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2016/2017
zimowego utrzymania dróg.
Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert,
a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości
umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do
potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
2.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom
1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
2.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy.
W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie na
każde zadanie firm podwykonawców. Zamawiający żąda, by przed przystąpieniem
do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane podał nazwy albo imiona
i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi,
zaangażowanych w te usługi.
Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których
mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje
informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie
zamierza powierzyć realizację usług.
3.Obowiązki i zadania Wykonawcy. 3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy
3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy gwarantuje
oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego
utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością
zadeklarowaną w ofercie na każde zadanie odrębnie . Wykonawca winien
przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez
wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług
technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną
w formularzu cenowym i w ofercie na każde zadanie odrębnie
3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie
usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe
w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System
monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg
powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt
i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu oraz możliwość
generowania raportów z danymi zawierającymi historię przebytej trasy
oraz czas przejazdu. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym
przez przeglądarkę internetową.
W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych
przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast
nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane.
W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż
24 godziny.
3.3.Dla obsługi każdego zadania Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac
przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania
śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).
Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną
do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.
3.4.Wykonawca każdego zadania oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu
wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki
sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą)posiadającym
kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług.
Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-
transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz
z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne
w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5-1,5 godz.
- zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania.
3.5.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca każdego
zadania w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych
realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany
zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą).
3.6.Wykonawca każdego zadania zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia
socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-
transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych
z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i
kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi
mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym
utrzymaniu dróg oraz BHP.
3.7.Wykonawca każdego zadania zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie
dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu
odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania
dróg objętych niniejszym zamówieniem.
3.7.1.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia
Wykonawcy należy:
a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu
1,5 - 0,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania
przez Zamawiającego,
b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu
z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych
parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie,
d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy
robotach zimowego utrzymania,
e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy
sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu,
nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu
zainstalowanego na samochodzie,
f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.
3.8.Wykonawca każdego zadania będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za
usługi wykonania przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach
powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca.
3.9.Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków
finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.
4.Obowiązki Zamawiającego.
4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla
operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie
realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków
sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,
Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg
Powiatowych.
4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności
dróg.
Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy
wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości
wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu
Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach).
Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz
z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji
usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury na każde zadanie.
4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty
otrzymania faktury.
4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu
i dyżury.
Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie
realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
156618
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin podjęcia usługi | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: e
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zadanie nr 2 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych
na terenie Gmin: Skarbimierz ,Olszanka, Lewin Brzeski. zgodnie załączonym wykazem dróg
(załącznik nr 13).
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia
w ilości minimum 6 osób - na każde zadanie odrębnie, których praca jest niezbędna do
prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)
Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie na które będzie podpisana
oddzielnie umowa.
1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy
2016/2017 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości
opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz.
Zakres usług (ilość) podana w formularzach cenowych na poszczególne zadania
została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2016/2017
zimowego utrzymania dróg.
Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert,
a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości
umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do
potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
2.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom
1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
2.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy.
W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie na
każde zadanie firm podwykonawców. Zamawiający żąda, by przed przystąpieniem
do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane podał nazwy albo imiona
i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi,
zaangażowanych w te usługi.
Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których
mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje
informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie
zamierza powierzyć realizację usług.
3.Obowiązki i zadania Wykonawcy. 3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy
3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy gwarantuje
oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego
utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością
zadeklarowaną w ofercie na każde zadanie odrębnie . Wykonawca winien
przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez
wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług
technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną
w formularzu cenowym i w ofercie na każde zadanie odrębnie
3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie
usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe
w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System
monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg
powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt
i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu oraz możliwość
generowania raportów z danymi zawierającymi historię przebytej trasy
oraz czas przejazdu. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym
przez przeglądarkę internetową.
W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych
przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast
nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane.
W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż
24 godziny.
3.3.Dla obsługi każdego zadania Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac
przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania
śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).
Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną
do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.
3.4.Wykonawca każdego zadania oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu
wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki
sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą)posiadającym
kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług.
Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-
transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz
z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne
w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5-1,5 godz.
- zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania.
3.5.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca każdego
zadania w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych
realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany
zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą).
3.6.Wykonawca każdego zadania zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia
socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-
transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych
z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i
kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi
mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym
utrzymaniu dróg oraz BHP.
3.7.Wykonawca każdego zadania zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie
dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu
odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania
dróg objętych niniejszym zamówieniem.
3.7.1.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia
Wykonawcy należy:
a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu
1,5 - 0,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania
przez Zamawiającego,
b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu
z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych
parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie,
d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy
robotach zimowego utrzymania,
e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy
sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu,
nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu
zainstalowanego na samochodzie,
f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.
3.8.Wykonawca każdego zadania będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za
usługi wykonania przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach
powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca.
3.9.Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków
finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.
4.Obowiązki Zamawiającego.
4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla
operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie
realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków
sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,
Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg
Powiatowych.
4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności
dróg.
Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy
wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości
wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu
Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach).
Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz
z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji
usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury na każde zadanie.
4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty
otrzymania faktury.
4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu
i dyżury.
Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie
realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
156618
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin podjęcia usługi | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Grodków zgodnie załączonym wykazem dróg (załącznik nr 14).
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia
w ilości minimum 6 osób - na każde zadanie odrębnie, których praca jest niezbędna do
prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)
Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie na które będzie podpisana
oddzielnie umowa.
1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy
2016/2017 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości
opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz.
Zakres usług (ilość) podana w formularzach cenowych na poszczególne zadania
została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2016/2017
zimowego utrzymania dróg.
Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert,
a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości
umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do
potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
2.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom
1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
2.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy.
W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie na
każde zadanie firm podwykonawców. Zamawiający żąda, by przed przystąpieniem
do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane podał nazwy albo imiona
i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi,
zaangażowanych w te usługi.
Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których
mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje
informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie
zamierza powierzyć realizację usług.
3.Obowiązki i zadania Wykonawcy. 3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy
3.1.Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy gwarantuje
oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego
utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością
zadeklarowaną w ofercie na każde zadanie odrębnie . Wykonawca winien
przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez
wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług
technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną
w formularzu cenowym i w ofercie na każde zadanie odrębnie
3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie
usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe
w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System
monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg
powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt
i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu oraz możliwość
generowania raportów z danymi zawierającymi historię przebytej trasy
oraz czas przejazdu. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym
przez przeglądarkę internetową.
W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych
przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast
nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane.
W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż
24 godziny.
3.3.Dla obsługi każdego zadania Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac
przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania
śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).
Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną
do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.
3.4.Wykonawca każdego zadania oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu
wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki
sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą)posiadającym
kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług.
Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-
transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz
z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne
w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5-1,5 godz.
- zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania.
3.5.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca każdego
zadania w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych
realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany
zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą).
3.6.Wykonawca każdego zadania zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia
socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-
transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych
z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i
kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi
mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym
utrzymaniu dróg oraz BHP.
3.7.Wykonawca każdego zadania zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie
dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu
odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania
dróg objętych niniejszym zamówieniem.
3.7.1.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia
Wykonawcy należy:
a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu
1,5 - 0,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania
przez Zamawiającego,
b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu
z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych
parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie,
d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy
robotach zimowego utrzymania,
e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy
sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu,
nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu
zainstalowanego na samochodzie,
f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.
3.8.Wykonawca każdego zadania będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za
usługi wykonania przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach
powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca.
3.9.Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków
finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.
4.Obowiązki Zamawiającego.
4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla
operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie
realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków
sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,
Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg
Powiatowych.
4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności
dróg.
Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy
wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości
wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu
Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach).
Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz
z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji
usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury na każde zadanie.
4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty
otrzymania faktury.
4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu
i dyżury.
Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie
realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
175534.20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin podjęcia usługi | 40 |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.