To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Bydgoszcz: wybór Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego
pn.Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy, przy Pl. Kościeleckich 6
(obiekt wpisany do rejestru zabytków)
Postępowanie oznaczone jest numerem ZP- 3 -2013
Numer ogłoszenia: 327248 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261198 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki "Stara Ochronka", pl. Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5851500, faks 52 5851506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy, przy Pl. Kościeleckich 6 (obiekt wpisany do rejestru zabytków) Postępowanie oznaczone jest numerem ZP- 3 -2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 6, który polegać będzie na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w trakcie realizacji inwestycji. Roboty budowlane objęte nadzorem będą prowadzone na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 2. Nadzorem inwestorskim zostanie objęte wykonanie następujących prac: 1) remont i renowacja elewacji budynku; 2) remont i przebudowa wnętrza budynku; 3) wykonanie instalacji elektrycznych; 4) wykonanie instalacji p-poż, cso (klapy dymowe); 5) wykonanie instalacji SSWIN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu),CCTV (Telewizji Przemysłowej),sieci informatycznej, instalacji telefonicznej; 6) wykonanie instalacji wod-kan; 7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 8) wykonanie węzła c.o. i instalacji c.o. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja projektowo - wykonawcza remontu budynku przy Placu Kościeleckich 6 na poszczególne branże; 2) przedmiary robót; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W/w dokumentacja, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, została przygotowana przez Panią Annę Pawlicką - Zabojszcz prowadzącą Pracownię Projektową 3 INGRAF i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego jako plik do pobrania. 4. Prawa i obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 Prawa budowlanego, w szczególności, wykonawca zobowiązany jest do: 1) zweryfikowania rzeczowo-finansowego harmonogramu robót budowlanych opracowanego przez wykonawcę tychże robót w porozumieniu z Zamawiającym, wyłonionego w odrębnym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim; 2) ustanowienia inspektorów nadzoru w zakresie specjalności występujących przy remoncie obiektu budowlanego, tj.: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych , kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ponadto Wykonawca będzie dysponował osobą mogącą wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U. Nr 165, poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Zamawiający wyznaczy koordynatora w osobie wykonawcy niniejszego zamówienia zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego 3) w trakcie realizacji inwestycji uczestnictwo w sprawach związanych z: a) wejściem na teren nie będący w zarządzie Inwestora; b) nadzorowaniem i koordynowaniem robót wymagających: - przerw w dostawie energii, wody i innych, - zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu drogowego; 4) kontrola procesu budowlanego oraz zapisów w Dzienniku Budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, aktualną wiedzą techniczną, Prawem budowlanym oraz umową o roboty budowlane; 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 6) udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu; 7) sporządzenie protokołów odbioru robót częściowych i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym; 4 8) opracowanie notatek i raportów kwartalnych o stanie zaawansowania robót i porównania ich do przyjętego harmonogramu oraz umowy; 9) przygotowywanie notatek, raportów interwencyjnych, dotyczące nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet zadania lub termin realizacji i przedkładanie ich Zamawiającemu; 10) opracowywanie i przedstawianie co najmniej raz na kwartał sprawozdania z zakresu zrealizowanych prac, wykonanych zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Wykonawcę. 11) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych (zamiennych) w uzgodnieniu z Zamawiającym; 12) udział w naradach koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą; 13) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów (w szczególności obiektu zabytkowego); 14) żądanie od kierownika budowy, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 15) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów p.poż w trakcie prowadzonych robót; 16) żądanie od kierownika budowy wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 17) potwierdzenie faktycznego wykonania robót budowlanych, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego; 18) dokonanie czynności odbioru końcowego tj.: a) stwierdzenie gotowości odbioru, b) powołanie w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i ewentualnej dokumentacji powykonawczej, d) uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w miarę potrzeby)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Wielobranżowych KEWAX-REMBUD S.C. Krzysztof Kugler, Anna Kugler, ul. M.C.Skłodowskiej 96 m. 46, 85-733 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74158,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47847,00
Oferta z najniższą ceną: 47847,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124722,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.