Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego 1 x użytku.
Numer ogłoszenia: 327272 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.nrs.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego 1 x użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 15 zadań kod CPV 33.14.00.00-3; 33.10.00.00-1;33.1.20.00-3;33.19.00.00-8; Zad. nr 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8 Zad. nr 2 Klipsy tytanowe - 33.16.20.00-3 Zad. nr 3 Osłonki - 33.14.00.00-3 Zad. nr 4 Sprzęt medyczny różny - 33.10.00.00-3 Zad. nr 5 Elektrody do elektrostymulatora - 33.14.00.00-3 Zad. nr 6 Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow - 33.10.00.00-1 Zad. nr 7 Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3 Zad. nr 8 ostrza wymienne do dermatomu - 33.14.00.00-3 Zad. nr 9 Jednorazowe narzędzie do zakładania podwiązek wraz z podwiązką - 33.14.00.00-3 Zad. nr 10 Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3 Zad. nr 11 Korki i kapsle do butelek z formaliną - 33.14.00.00-3 Zad. nr 12 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8 Zad. nr 13 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8 Zad. nr 14 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8 Zad. nr 15 Porty naczyniowe wraz z obłożeniem i igłami - 33.14.00.00-3.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Katalogi zaoferowanego towaru w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim. W katalogu należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Katalog musi potwierdzać parametry oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.Oświadczenie o wyrobach medycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze SIWZ (patrz umowa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalnowysacz.pl lub odebrać w zespole ds. zamówień publicznych D.A.T. ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową na wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2 Klipsy tytanowe - 33.16.20.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 33.16.20.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr 3 Osłonki - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłonki - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. nr 4 Sprzęt medyczny różny - 33.10.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny różny - 33.10.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. nr 5 Elektrody do elektrostymulatora - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do elektrostymulatora - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. nr 6 Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow - 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow - 33.10.00.00-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. nr 7 Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. nr 8 ostrza wymienne do dermatomu - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza wymienne do dermatomu - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. nr 9 Jednorazowe narzędzie do zakładania podwiązek wraz z podwiązką - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe narzędzie do zakładania podwiązek wraz z podwiązką - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. nr 10 Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny różny - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. nr 11 Korki i kapsle do butelek z formaliną - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korki i kapsle do butelek z formaliną - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zad. nr 12 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zad. nr 13 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zad. nr 14 Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - różny - 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zad. nr 15 Porty naczyniowe wraz z obłożeniem i igłami - 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porty naczyniowe wraz z obłożeniem i igłami - 33.14.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- BZP.271.10.2025 Wykonanie robót budowlanych (....) Budowa wiaty rekreacyjnej na działkę nr 188 w obrębie 115 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Wiata rekreacyjna na placu zabaw w Porębie"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- Zamówienie na usługę założenia bazy obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Muszyna - miasto, Piwniczna-Zdrój - miasto, Stary Sącz - miasto.
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- BZP.271.11.2025 (...) likwidacja barier architektonicznych w zakresie: budowy pochylni, wydzielenie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Elektro-Mechanicznych;
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.