Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Ciechanów: Całodobowa ochrona osób i mienia, patrolowanie i monitorowanie nieruchomości
Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2
Numer ogłoszenia: 327312 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie , ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, faks 023 6730274, 6722764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia, patrolowanie i monitorowanie nieruchomości Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana musi zapewnić: 2.1. Dla nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2. a) Całodobową fizyczną ochronę pracowników, pacjentów i innych osób znajdującym się na terenie Zamawiającego przy ul. Powstańców Wlkp. 2. b) Całodobową fizyczną ochronę mienia zamawiającego, w szczególności przed kradzieżami, zniszczeniem, włamaniem, rabunkiem i innymi działaniami przestępczymi c) Spokój i porządek na terenie szpitala d) Całodobową obsługę portierni oraz obsługę szatni głównej w godzinach 19:00 - 7:00 w dni robocze i całodobowo w dni wolne od pracy, m. in. przyjmowanie i wydawanie kluczy oraz prowadzenie ich ewidencji. e) Obsługę centralki przeciwpożarowej. f) Znajomość procedur alarmowych obowiązujących w obiekcie zamawiającego w sytuacjach alarmowych lub ekstremalnych. g) Znajomość położenia zaworów głównych i wyłączników wszystkich instalacji znajdujących się w danym obiekcie. h) Prowadzenie książki służby i bieżące odnotowywanie w niej wszelkich zdarzeń, które wymagają interwencji i podejmowania działań niestandardowych. i) Podejmowanie działań w sytuacjach wymagających interwencji i powiadamianie odpowiedzialnych pracowników zamawiającego a w razie potrzeby służby ratunkowe. j) Grupę wspomagającą pracowników ochrony, która w sytuacji naruszenia porządku udzieli pomocy pracownikom ochrony (mobilny patrol interwencyjny) k) Obchód nieruchomości zamawiającego conajmniej raz na 2 godziny, potwierdzony raportem z systemu kontroli obchodów, przesyłanego do 10 dnia miesiąca w postaci wydruku lub pliku cyfrowego. l) W razie konieczności współpracę z policją, strażą miejską i innymi właściwymi organami podczas zaprowadzania porządku publicznego w obiektach i na terenie zamawiającego, także w przypadku wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa mienia lub osób. m) Niezbędny sprzęt gwarantujący skuteczność ochrony, w tym środki łączności pozwalające na kontakt pracowników między sobą oraz punktem monitorowania. n) Czterech pracowników w ciągu jednej zmiany, w tym osoba nadzorująca z licencją pierwszego stopnia. o) Odpowiedni, kompletny ubiór (letni i zimowy) pracownikom ochrony. q) Zabezpieczenie osobowe miejsca startu i lądowań śmigłowca ratunkowego - zgodnie z wewnętrzną instrukcją zamawiającego. r) Przekazywanie w czasie rzeczywistym spostrzeżeń z systemu monitoringu pracownikom ochrony w celu podjęcia stosownych działań. s) Inne zadania związane z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zlecone przez Zleceniodawcę lub przełożonych ale zgodnie z obowiązującym prawem i planami Zamawiającego. t) obsługa szatni zlokalizowanej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. (okres jesienno-zimowy). 2.2. Dla nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Okrzei 8 a) monitoring systemu alarmowego obiektu. b) opiekę techniczną i serwisową nad systemem, na własny koszt i ryzyko, w celu zapewnienia sprawności (niezawodności) systemu w okresie obowiązywania umowy. c) niezwłoczną interwencję patrolu - czas dotarcia patrolu interwencyjnego nie może przekroczyć w godzinach od 7.00 do 19.00 15 minut, od 19.00 do 7.00 5 minut..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - zamawiający wymaga, aby wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Oświadczenia 4. Oświadczenie, czy wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 4 do siwz). 5. Oświadczenie wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej, poświadczone przez przedstawiciela zamawiającego ). Inne wymagania 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców Wielkopolskich 2
06-400 Ciechanów
pok. 032.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego zadanie pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 121208W ulica Karola Szwanke w Ciechanowie."
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- "Dostawa 10 samochodów osobowych, przeznaczonych do egzaminowania na kat. B w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Ciechanowie"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gąski gmina Ciechanów"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
więcej: przetargi w Ciechanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.