To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327314 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Białystok: Remont pomieszczeń w Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie i Bielsku Podlaskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304633-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200489, ul.
ul. Legionowa
18,
15099
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
857 497 300, faks
857 497 310, e-mail
bialystok@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie i Bielsku Podlaskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0100-OP.261.4.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń: 1) w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29, szczegółowo opisany w: - Projekcie remontu pomieszczeń PT KRUS w Augustowie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 2) w Placówce Terenowej KRUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Białostockiej 22, szczegółowo opisany w: - Projekcie remontu pomieszczeń PT KRUS w Bielsku Podlaskim stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie prac remontowych będących następstwem uszkodzeń spowodowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wykonanie prób i badań, w tym badań rezystancji obwodów elektrycznych i badań drożności kanałów wentylacyjnych. 3. UWAGA! Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy w celu określenia zakresu robót i standardu jakościowo - technicznego ich wykonania. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostek KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki lub innej wyznaczonej osoby z placówki terenowej KRUS, w której prowadzony jest remont. 5. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo, w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników jednostek KRUS oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. W szczególności nie mogą utrudniać dostępności do remontowanych placówek osobom niepełnosprawnym. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są: 1) w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie, Pani Anna Siebert - Kierownik PT, tel. 87 644 67 14, 2) w Placówce Terenowej KRUS w Bielsku Podlaskim, Pan Krzysztof Puchalski - Kierownik PT, tel. 85 730-11-90. 7. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. 8. Wszelkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 P.z.p. oraz art. 30 ust. 1-3 P.z.p. jakie przytoczono w SIWZ należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Można je zastąpić zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równoważnymi pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych odpowiadających opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając dokumenty uwiarygodniające te materiały i urządzenia. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia musi dostarczyć powyższe dokumenty przy zgłoszeniu do odbioru zamówienia. 10. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r., poz. 672, z późn. zm.). DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - KLAUZULA SPOŁECZNA 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 P.z.p. Zamawiający wymaga zatrudnienia wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu danej części zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 645 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: 1) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej (do realizacji każdej części przedmiotu umowy), zgodnie z wymaganiami wskazanymi w ustępie 1 - w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia bezrobotnego, w szczególności zgłoszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzędowi pracy, kopii skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę z bezrobotnym - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zatrudnienie powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę lub wygaśnięcia stosunku pracy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty związane z procedurą zatrudnienia, w szczególności zgłoszenie ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, kopię skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowę o pracę z bezrobotnym w terminie do 21 dni od dnia rozwiązania poprzedniego stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę lub jego wygaśnięcia. 5. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób wskazanych w pkt 1 na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania żądania udokumentować fakt zatrudniania ww. osób na podstawie umów o pracę i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający. 6. W przypadku niezatrudniania na zasadach wskazanych powyżej, w sposób nieprzerwany (z zastrzeżeniem pkt 5), przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego jednej osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania tych przyczyn. 7. Jeżeli niezatrudnienie bezrobotnego w terminie określonym w pkt. 2 ppkt 1 oraz pkt. 4 nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w rozumieniu pkt. 6, wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia osoby bezrobotnej lub określić inne warunki jej zatrudnienia, w tym wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin zatrudnienia bezrobotnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45320000-6,
45410000-4,
45442100-8,
45431000-7,
45432110-8,
45421146-9,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Augustowie, przy ul. Młyńskiej 29 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT268260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 348981.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Białostockiej 22. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137967.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 194340.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.