To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu siedmiu pracowników tymczasowych - Pomocników biurowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim w okresie od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. i świadczenie usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez jednego Koordynatora prawnego w okresie od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. w ilości 125 dniówek - ZP/SR/03/12
Numer ogłoszenia: 327370 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301248 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 53 95, faks 22 775 89 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu siedmiu pracowników tymczasowych - Pomocników biurowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim w okresie od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. i świadczenie usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez jednego Koordynatora prawnego w okresie od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. w ilości 125 dniówek - ZP/SR/03/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi przez Wykonawcę Agencję Pracy Tymczasowej lub Doradztwa Personalnego polegającej na skierowaniu 7 pracowników tymczasowych - Pomocników biurowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, a ponadto świadczenie usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez jednego Koordynatora Prawnego. Przewidywana ilość dniówek w okresie świadczenia usługi tj. od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. przez Koordynatora Prawnego nie przekroczy 125 dni roboczych. 2. Koordynator Prawny będzie świadczyć usługę pracy na rzecz Sądu w systemie dniówkowym, w ilości 125 dni w okresie świadczenia usługi tj. od dnia 01.09.2012 r. do dnia 28.02.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 79.62.10.00 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Doradztwa Personalnego "PIM" Marek Pyszkowski
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Doradztwa Personalnego "PIM" Marek Pyszkowski
- PORADNIA DORADZTWA PERSONALNEGO PIM MAREK PYSZKOWSKI, PLAC DWORCOWY 3A/X, ELBLĄG, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134807,31
Oferta z najniższą ceną: 134807,31 / Oferta z najwyższą ceną: 170355,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- "USŁUGI CATERINGOWE"
- Cz. I: Remont instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Siedlce Cz. II: Budowa instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 52 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
- SVA/4620-181/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 3, 6 i 26 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- SVA/4620-209/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.