Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Szklarska Poręba: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Szklarska Poręba w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na 5 części
Numer ogłoszenia: 327386 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Krasińskiego 1 A, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7172356, faks 075 7172356.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Szklarska Poręba w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje bieżącą realizacje zimowego utrzymania dróg gminnych w Szklarskiej Porębie poprzez wykonanie usługi odśnieżania, usuwania oblodzeń oraz wywozu śniegu z terenu miast wg potrzeb, zarówno w dni robocze jak i dni wolne od pracy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Szklarska Poręba
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreąlonej działaloności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.Posiadają niezbędne kwalifikacje, wiedzę i doswiadczenie zawodowe.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.Dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do realizacji części zamówienia, której oferta dotyczy tj.:-nośników osprzętu do zimowego utrzymania; -piaskarko - solarko; -pługów odsnieżnych; samochodów samowyładowczych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -kierowcy; -operatorzy 5. Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyc podwykonawcom.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego. 8. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamównień publicznych oraz SIWZ. 9.Wykonają zamównie z należytą starannością zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 10. Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 11. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oswiadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 12. Ocena spełnienia warunków dokonana zgodnie z formuła :spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach musi wynikac jednoznacznie, że Wykonawca warunki spełnia. 13. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie przesłanek zawartych w art.24, ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art.89, ust 1 Prawo zamowień publicznych. 15. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek zawartych w art.93 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w inieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa i lubb innych dokumentów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i osprzetu jaki dysponuje Wykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Loklowej ul.Krasińskiego 1a, 58-580 Szklarska Poręba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej ul. Krasińskiego 1a 58-580 Szklarska Poręba.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie m. Szklarska Poręba dla 10 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2025
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku z podziałem na zadania
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025" - III postępowanie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Lubicz do szkół w Toruniu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku 2025 i 2026 (II).
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Smyków od stycznia 2025r. do czerwca 2025r w ramach przejazdów regularnych w oparciu o bilety miesięczne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.