Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Łódź: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 327406 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map do celów prawnych i map do celów prawnych wraz z projektami podziału działek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (rejony) - zakres każdej z części został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy każdej z części został podzielony na dwa etapy realizacji, terminy ich realizacji opisane są w rozdziale IV SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta z tego prawa w sytuacji gdy podczas weryfikacji kompletności zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zachodzi konieczność sporządzenia mapy do celów prawnych lub mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki dla dodatkowych działek nie uwzględnionych w dotychczasowym zakresie. Rozliczenie za wykonane w ramach opcji mapy będzie następowało na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu czynności tego samoge rodzaju jak w zamówieniu podstawowym
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części 1 - 1 000 zł, dla części 2 - 1 000 zł, dla części 3 - 1 000 zł, dla części 4 - 1 000 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla tych części. Szczegóły zawarte są w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dla danej części dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień, polegających na wykonaniu map do celów prawnych i/lub map do celów prawnych wraz z projektami podziałów działek, o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla danej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dla danej części dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełaniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t. j. Dz. U.2010 nr 193 poz. 1287). Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełaniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazania, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełaniu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji etapu 2 - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. przedłużającego się procesu rejestracji map w MODGIK niezawinionego przez Wykonawcę (dłużej niż wynika to z przepisów właściwych aktów prawnych). Powyższe powinno zostać udokumentowane na piśmie przez Wykonawcę w sposób nie budzący wątpliwości. Wniosek o dokonanie zmiany terminu realizacji umowy (etap 1 i/lub 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć najpóźniej w terminie 14 dni przed jego upływem, przy czym wynagrodzenie nie ulegnie zmianie; b. w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany przepisów, na wniosek Wykonawcy ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy - stosownie do tej zmiany; c. w przypadku zmiany wartości umowy lub skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, zmianie ulegnie wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Piotrkowska 197, I piętro. SIWZ w wersji papierowej będzie wydawana na wniosek Wykonawcy, koszt: 200 zł + należny podatek VAT i koszty wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Łódź, ul. Piotrkowska 190, w sekretariacie (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi - część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy każdej z części został podzielony na dwa etapy realizacji, terminy ich realizacji opisane są w rozdziale IV SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta z tego prawa w sytuacji gdy podczas weryfikacji kompletności zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zachodzi konieczność sporządzenia mapy do celów prawnych lub mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki dla dodatkowych działek nie uwzględnionych w dotychczasowym zakresie. Rozliczenie za wykonane w ramach opcji mapy będzie następowało na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji etapu 2 - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi - część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy każdej z części został podzielony na dwa etapy realizacji, terminy ich realizacji opisane są w rozdziale IV SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta z tego prawa w sytuacji gdy podczas weryfikacji kompletności zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zachodzi konieczność sporządzenia mapy do celów prawnych lub mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki dla dodatkowych działek nie uwzględnionych w dotychczasowym zakresie. Rozliczenie za wykonane w ramach opcji mapy będzie następowało na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji etapu 2 - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi - część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy każdej z części został podzielony na dwa etapy realizacji, terminy ich realizacji opisane są w rozdziale IV SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta z tego prawa w sytuacji gdy podczas weryfikacji kompletności zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zachodzi konieczność sporządzenia mapy do celów prawnych lub mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki dla dodatkowych działek nie uwzględnionych w dotychczasowym zakresie. Rozliczenie za wykonane w ramach opcji mapy będzie następowało na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji etapu 2 - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map do celów prawnych i map do celów prawnych warz z projektami podziałów działek, umożliwiających przebudowę nawierzchni drogowej (rozbudowę dróg) ulic na terenie miasta Łodzi - część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy każdej z części został podzielony na dwa etapy realizacji, terminy ich realizacji opisane są w rozdziale IV SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta z tego prawa w sytuacji gdy podczas weryfikacji kompletności zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zachodzi konieczność sporządzenia mapy do celów prawnych lub mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki dla dodatkowych działek nie uwzględnionych w dotychczasowym zakresie. Rozliczenie za wykonane w ramach opcji mapy będzie następowało na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji etapu 2 - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne
- "Zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej do garażowania sprzętu w RDW Łańcut".
- Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. : Przebudowa punktów czerpania wody Nadleśnictwa Świeradów"
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków dla obrębów Czachów, Tywica i Binowo
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.