eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa urządzeń poligraficznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Puławy: Dostawa urządzeń poligraficznych
Numer ogłoszenia: 32742 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń poligraficznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń poligraficznych wraz z wyposażeniem. Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I: Automatyczna złamywarka (falcerka), Część II: Podciśnieniowa zbieraczka pionowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1), wypełniony formularz cenowy (zalącznik Nr 2), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznik Nr 3),Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 4),Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu (załącznika Nr 5);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazane zamówienie jest finansowane w ramach projektu: Umocnienie sprawności IUNG w zakresie : Organizacji produkcji żywności i pasz, ich bezpieczeństwa i jakości w warunkach globalnych zmian klimatycznych realizowanego ze środków 7 Program Ramowy UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń poligraficznych - Automatyczna złamywarka (falcerka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna złamywarka (falcerka).Posiada podciśnieniowy system podawania arkuszy, który redukuje gromadzenie się ładunków elektrostatycznych pomiędzy arkuszami zapewniając niezawodne i spójne podawanie. Sensory na tacy układarki wykrywają standardowe formaty papieru od A3 do A6 i ustawienia urządzenia są automatycznie dostosowywane w zależności od wybranego stylu falcowania. W przypadku niestandardowych arkuszy długość papieru może być wprowadzana manualnie, natomiast pozycja falcowania zostanie dostosowana automatycznie. Maksymalna prędkość przetwarzania wynosi 240 arkuszy na minutę, zaś pojemność podajnika 1000 arkuszy. Intuicyjny panel sterowania oraz automatyczna konfiguracja sprawiają, że przełączenie między zadaniami odbywa się w ciągu kilku sekund. W urządzeniu zaprogramowano 5 najczęściej wykorzystywanych stylów falcowania co znacznie przyspiesza i ułatwia konfigurację. Dostępne są również 2 pozycje pamięci pozwalające na szybkie przywołanie parametrów pracy zdefiniowanych przez użytkownika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń poligraficznych - Podciśnieniowa zbieraczka pionowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podciśnieniowa zbieraczka pionowa. Zaawansowany system zbierania, zastosowany w urządzeniu obsługuje tradycyjne odbieranie arkusz-po-arkuszu charakterystyczne dla offsetu, ale również może obsługiwać odbieranie zestaw po zestawie, jaki pochodzi z cyfrowych systemów drukujących. System separacji powietrznej zastosowany na każdej z półek zapewnia precyzyjne podawanie prac drukowanych zarówno na lekkich, jak i na grubszych podłożach. Specjalna funkcja trybu blokowego pozwala na dokładanie materiałów bez przerywania pracy zbieraczek. Zbieraczka wyposażona jest w detektor podwójnego pobrania, zacięcia papieru, niewłaściwego pobrania, blokady transportu i pustej półki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.