To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Zduńska Wola: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ TECHNIKI BIUROWEJ
Numer ogłoszenia: 32746 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13164 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8245656, faks 043 8246166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ TECHNIKI BIUROWEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ TECHNIKI BIUROWEJ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń techniki biurowej w ilościach podanych w FORMULARZU CENOWYM - Wzór nr 5 do SIWZ. Oferowane materiały powinny być nie starsze niż 6 m-cy, bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, pełnowartościowe - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów demonstracyjnych lub tzw. startowych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty akceptowane do stosowania przez producentów urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone albo równoważne produkty oryginalne o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom wskazanym w FORMULARZU CENOWYM. Materiały należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach, zabezpieczonych przez producenta nalepką naklejoną na złączu opakowania lub zabezpieczonych w inny sposób - uniemożliwiający nieniszczące otwarcie opakowania. Na opakowaniu musi znajdować się czytelna nazwa producenta i lista kompatybilności (lista typów drukarek, do których dany produkt jest przeznaczony), termin ważności lub data produkcji z okresem ważności równym, co najmniej okresowi rękojmi za wady fizyczne. Dostarczone materiały, które zamawiający uzna za niezgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ zostaną postawione do dyspozycji wykonawcy, który jest zobowiązany na własny koszt dokonać ich wymiany. Zamawiający przewiduje, iż w toku realizacji zamówienia może wystąpić konieczność dokonania zmian ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych wskazanych w poszczególnych pozycjach FORMULARZA CENOWEGO, bez zmiany kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia określonej w umowie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu części zamawianych materiałów eksploatacyjnych, zakres zmniejszenia nie będzie większy niż 20 % ilości w danym asortymencie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuję roszczenia o zrealizowanie zamówienia w pełnej wysokości. W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy np. zapewnienie przez Centralę ZUS w ramach zamówień zcentralizowanych dostawy materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w całości lub części w terminie dwu tygodni od dnia powiadomienia przez Centralę ZUS o zapewnieniu dostaw. Zamawiane materiały eksploatacyjne należy dostarczać do siedziby zamawiającego - magazynu zlokalizowanego na tyłach budynku A II Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Kilińskiego 7/11 w Zduńskiej Woli - na koszt i ryzyko wykonawcy. Transport i rozładunek dostaw należy do obowiązków wykonawcy, ich koszt należy uwzględnić w cenie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Terminy i skład asortymentowy kolejnych dostaw (w granicach przewidzianych terminem realizacji zamówienia) określi zamawiający w przekazanym wykonawcy fax-e. Dostawy należy zrealizować w godzinach pracy ZUS, tj. 7.00-15.00 w dniach od poniedziałku do piątku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G Figińscy Spółka jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42727,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25581,50
Oferta z najniższą ceną: 25581,50 / Oferta z najwyższą ceną: 77244,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie"
- Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Pabianice, I/ZUS Sieradz, I/ZUS Wieluń
- Rozbudowa ciągu dróg powiatowych ul. Łaska - ul. Świerkowa - ul. Jodłowa - ul. Staszica - ul. Spółdzielcza w Zduńskiej Woli: odcinek Jodłowa - Staszica
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek - 09/TUSZE/2025
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych typu drukarka, kserokopiarka, faks - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek organizacyjnych w Katowicach
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.