Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Mrągowo: Szkolenie - Kierowca samochodu ciężarowego - część II: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C, CE
Numer ogłoszenia: 327486 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie , ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7433500, faks 089 7433501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie - Kierowca samochodu ciężarowego - część II: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C, CE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia pod nazwą -Kierowca samochodu ciężarowego - część II: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C, CE- finansowanego w ramach projektu -Aktywność zawodowa - szansą na lepsze jutro- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1. Zakres zamówienia: organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C, CE wraz z egzaminem na świadectwo kwalifikacji. 2. Kod CPV: 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy. 2.1. Cel Kursu : podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności kierowcy w zakresie stosowania przepisów dotyczących ruchu drogowego, transportu i warunków pracy w połączeniu z racjonalnym prowadzeniem pojazdów dla kierowców, którzy nie posiadają uprawnień do przewozu drogowego rzeczy oraz zamierzają podjąć pracę na stanowisku kierowcy, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2012 poz. 1265 ze zm.) . 3. Ilość osób objętych zamówieniem - max. 12 osób /zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie/ minimum 8 osób. 4. Termin realizacji zamówienia: 4.1. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do 29.11.2013 r. (uwaga: szkolenie będzie realizowane jako II część projektu -po zakończeniu realizacji I części projektu tj. kursu prawo jazdy kat.C , którego realizacja zakończy się najpóźniej do 11.10.2013 r). 5. Warunki realizacji zamówienia: 5.1. Miejsce realizacji szkolenia: Mrągowo /w przypadku realizacji szkolenia poza terenem Mrągowa - Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i ujęcia w kalkulacji kosztów dojazdów kursantów z Mrągowa do miejsca szkolenia/. 5.2. Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny (jeżeli przepisy odrębne stanowią inaczej kurs należy przeprowadzić zgodnie z przepisami regulującymi zasady prowadzenia szkolenia kierowców). 5.3. Zajęcia szkoleniowe realizowane powinny być w formie wykładu, seminarium, pokazu, ćwiczeń lub w innych formach zajęć stosowanych w kształceniu osób dorosłych (zgodnie z § 12 pkt 1 ppkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy.) 5.4. Zajęcia szkoleniowe odbywać się powinny w godzinach od 8 do 16, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą trwać do godziny 18. 5.5. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą odbywać się w sobotę, maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie. 5.6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przygotowania i przedłożenia do zatwierdzenia harmonogramu zajęć szkolenia, który powinien zawierać daty, godziny, tematykę i prowadzących zajęcia, zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do wzoru umowy. 5.7. Liczba godzin szkoleniowych: 146 godz. w tym: 5.7.1. aktywne poszukiwanie pracy /6 h - 2x3 h/ 5.7.2. kwalifikacja wstępna przyspieszona kat.C, CE - 140 h (z zastrzeżeniem § 7. 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy (Dz.U.z 2010 r. Nr 53 poz. 314). 5.8. Pomieszczenia/miejsca do odbywania szkolenia muszą: 5.8.1. być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi bhp i ppoż, 5.8.2. posiadać zaplecze socjalne i sanitarne. 5.8.3. być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 5.9. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.9.1. Umieszczenia widocznego logo Unii Europejskiej, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i informacji o projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego na lokalu szkolenia, w miejscu (sali) prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, na materiałach związanych z realizacją szkolenia i korespondencji dotyczącej w/w szkolenia. 5.9.2. Zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl, wpisania niezwłocznie po podpisaniu umowy ogłoszenia o realizowanym na podstawie niniejszej umowy szkoleniu i aktualizowania w w/w bazie informacji o tym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 5.10. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. sprzęt i materiały, podręczniki, zeszyty, długopisy, teczki na materiały dydaktyczne, itp. 5.11. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: 5.11.1. program szkolenia i harmonogram zajęć 5.11.2. podręczniki zawodu (minimum jeden w zakresie przedmiotu zamówienia obejmujący cały program szkolenia), 5.11.3. zeszyt min. 1x 80 kart., długopisy (min.2), teczki sztywne na materiały szkoleniowe itp. 5.11.4. po zakończeniu szkolenia, za pokwitowaniem przejdą one na własność absolwentów szkolenia. 5.12. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu w trakcie przerw w zajęciach poczęstunek proporcjonalnie do ilości dni kursu i osób (kawa, herbata, ciastka). 5.13. Wykonawca w terminie wykonania zamówienia powinien doprowadzić do organizacji i przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego. 5.14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w ostatnim dniu szkolenia ankiet oceniających szkolenie oraz przekazanie ich wraz z analizą Zamawiającemu. 5.15. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. 6. Program i warunki realizacji szkolenia oraz wydanie zaświadczenia ukończenia szkolenia powinny być zgodne z warunkami: 6.1. ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2012 poz. 1265 ze zm.) 6.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy (Dz.U.z 2010 r. Nr 53 poz. 314 ze zm.). 6.3. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193 ze zm.) . 7. Ponadto szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących certyfikatów : 7.1. Certyfikat/zaświadczenie ukończenia kursu z logo i nazwą projektu EFS, w ramach którego jest realizowane szkolenie, zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki będącymi załącznikiem do Planu Komunikacji POKL oraz zgodnym z § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r., poz. 1193 z późn.zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: 1.1.1. jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia lub zaświadczenia załączonego przez Wykonawcę. 1.1.2. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym i posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy prowadzony przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia lub zaświadczenia załączonego przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania doświadczenia w realizacji usług szko-lenia kierowców w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.1. W celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia wykazu głównych usług szkoleniowych w zakresie przedmiotu zamówienia (grupy szkoleniowe min. 6 os.) wykonanych w ostatnich trzech latach, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.1.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedno takie zamówienie, składając wykaz wykonanych zamówień zgodnie ze wzorem załącznika Nr 8 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów, że wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie (np. przez załączenie referencji).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca będzie dysponował do realizacji szkolenia co najmniej: 4.1.1. 1salą do zajęć teoretycznych o powierzchni minimum 30 m2 z minimum 12 stanowiskami szkoleniowymi dla kursantów (biurko, krzesło) wyposażoną w tablicę, flipchart oraz sprzęt i pomoce dydaktyczne zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy (Dz.U.z 2010 r. Nr 53 poz. 314 ze zm.) z odpowiednim zapleczem socjalnym 4.1.2. dwoma pojazdami przeznaczonymi do nauki jazdy spełniającymi wymagania i dopuszczonymi do prowadzenia nauki jazdy. 4.1.3. placem manewrowym/symulatorem do zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych /zgodnego z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 kwietnia 2011 r. w sprawie urządzenia do symulowania jazdy w warunkach specjalnych (Dz.U. z 2011 Nr 81 poz.444)/. 4.2. Zamawiający żąda: 4.2.1. złożenia informacji dotyczącej bazy lokalowej (opisać te sale/miejsca, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których uczestnicy kursu będą rzeczywiście korzystać z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu- pkt 11.4 zał. 2 do SIWZ) oraz wykazu bazy sprzętowej, jaka będzie wykorzystana na szkoleniu - wzór załącznik nr 6 do SIWZ. 4.2.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia i zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami, Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał do wykonania niniejszego zmówienia: 3.1.1. minimum jednego wykładowcę do zajęć teoretycznych, który posiada kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia oraz doświadczenie /przeprowadzone co najmniej jedno szkolenie grupowe - min. 6 osobowe/ 3.1.2. dwóch instruktorów nauki jazdy, którzy posiadają kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia oraz posiadają doświadczenie /przeszkolonych minimum 10 osób w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia /. 3.1.3. moduł aktywne poszukiwanie pracy - 1 trener - wykształcenie wyższe w specjalności doradca zawodowy lub psycholog oraz posiadający doświadczenie / co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych w okresie ostatnich trzech lat/. 3.2. Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia spełnia warunek ilościowy oraz posiada właściwe wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4.1. Oświadczenia dotyczące udostępnienia i wynajęcia bazy szkoleniowej, sprzętu oraz zobowiązania kadry dydaktycznej - wg załącznika 7a i 7b do SIWZ. 4.2. Wzór dokumentów /zaświadczeń, certyfikatów/ potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4.3. Wzór ankiety oceniającej szkolenie, jaka zostanie przeprowadzona wśród kursantów na zakończenie kursu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1. Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz Oferta Szkolenia 5.2. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz - Program Kursu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; b) zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która do dnia rozpoczęcia szkolenia może się zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 8 osób i nie więcej niż 12 osób; c) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony. d) zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie 11-700, ul. Kopernika 1, Sekretariat, pok.10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Aktywność zawodowa szansą na lepsze jutro- współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej będących własnością Gminy Miasta Mrągowa
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
więcej: przetargi w Mrągowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.