Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Kielce: Dostawa materiałów kancelaryjno biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WSA w Kielcach
Numer ogłoszenia: 327520 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach, ul. Prosta 10, 25-366 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405440, 3405441, 3405371, faks 041 3405361.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów kancelaryjno biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WSA w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje materiały kancelaryjno biurowe: album ofertowy 40szt.,blok biurowy 60szt;cienkopis 120szt;20 kompl;długopis jednorazowy 200szt;etykiety 10op; folia samoprzylepna 2op; grafit do ołówka 50 op;grzbiety do bindowania 21op; gumka 40szt; gumka recepturka 15kg; klip do akt 10op;kostka biała do pojemników plastikowych 80bloczków;klej 15szt; kopertyB5 10op; kopertyC5 10op; koperty B4 20 op; koperty C6 18op; korektor 80 szt;koszulki z folii 160 op; lupa 5szt;markery 100szt; naboje do piór 110szt; okładki do bindowania 20op;papier fotograficzny 5 op;pinezki 10 op;pojemnik na spinacze 50op;papier kserograficzny 210ryz;papier na wizytówki 30 op;pianka 80szt; notes samoprzylepny 70 op; papier pakowy 600arkuszy; pióro kulkowe 150 szt; przekładki 60szt; przybornik 10szt; rozszywacz 30szt;segregatory 320szt; skoroszyty 2200szt; teczka wiązana 200szt;spinacz 300op; sprężone powietrze 50szt; szuflada na dokumenty 50szt; rolka do kalkulatora 20szt; taśma klejąca 130szt;taśma pakowa 100szt; teczka akt 30szt; teczka 270szt;temperówka 30szt; termookładki 6szt; tusz 20szt; wkłady 300szt; zakładki 600szt; zakreślacz 120szt zeszyty 120szt; zszywki 180szt;materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych: atrament do drukarki HP1280 4szt;bęben do drukarki OKI B4250 5szt;bęben do XeroxM165 3szt;Xerox M123 5szt; Xerox M20i 2szt;toner: do OKI B4600 5szt; OKI B4250 30szt; CANON MF-8450 kpl 2; Samsung SCX4200 5szt;Samsung SCX4300 2szt; Xerox M123 4szt; Xerox M165 1szt;Xerox M118 2szt; Xerox M20i 3szt; taśmy do streamera 15szt; toner do XEROX 3300MFP 25szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro-Market Leszek Kulina Spółka Jawna, ul.Zagórska 118, 25-436 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60617,40
Oferta z najniższą ceną: 60617,40 / Oferta z najwyższą ceną: 69245,68
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa dotyczy artykułów powszechnie dostępnych , o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust.8.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.