Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Kotlin: Przebudowa ulicy Reymonta w Kotlinie na odcinku 0,265 km
Numer ogłoszenia: 32755 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Reymonta w Kotlinie na odcinku 0,265 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi ( z uwzględnieniem postanowień art. 2, pkt 8 oraz art. 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych ) przebudowę ulicy Reymonta w Kotlinie na odcinku 0, 265 km. Projektowana do przebudowy ulica Reymonta w Kotlinie wraz z przkanalikiem usytuowana jet na działce nr 700/1 obręb Kotlin. Ulica ta jest bez przejazdu - ślepa.Na całym odcinku występuje nawierzchnia gruntowo - żużlowa.. Szerokość jezdni zaprojektowano następująco : - 4,10 m na odcinku od km 0+000 do km 0+076,70 - 3,70 m na odcinku od km 0 + 076,70 do km 0+265,80 Nawierzchnia drogi została zaprojektowana z kostki betonowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+076,70 - warstwa pomocnicza podbudowy- grunt stabilizowany cementem, na odcinku od km 0+076,70 do km 0+265,60 - warstwa odcinająca z piasku ( grubość 5 cm ), obramowanie trasy km 0+000 do km 076,70 krawężnikiem ulicznym betonowym 15x30 cm na ławie betonowej B-15 z oporem, topionym, od km 0+076,70 do km 0+265,60 - obrzeżem betonowym 30x8 cm. Odwodnienie powierzchniowe do scieku z 3 rzędów kostki betonowej i dalej poprzez projektowane studnie ściekowe i przkanalik do istniejącej kanalizacji deszczowej. Ponadto szczegółowy zakres prac ujeto : - w dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych określających zbiory wymagań niezbędnych do określenia standartu i jakości wykonanych robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - stanowiących załącznik do SIWZ, - przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - stanowiących załącznik do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł słownie : trzy tysiące pięćset złotych 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz : - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować następujacym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparko - spycharka 0,15 m3; - koparka 0,40 m3; - równiarka samojezdna 74 KW ( 100 KM ) ; - wlce samojezdne; - samochody samojezdne 5-10 t; - zagęszczarki wibracyjne, b) wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifakcjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót w zakresie budowy dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kreytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( 01.01.2003 - 31.12.2007 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 ( trzy ) roboty budowlane podobne z robotami będacymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez porównywalną robotę budowlaną zamawiający rozumie budowę dróg, placów lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej. Należy podać adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień, e) w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot, f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 3.500,00 zł słownie : trzy tysiące pięćset złotych 00/100.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu , o treści zgodnej z określoną w wzorze załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna. 4. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej. 5.Oświadczenie wykonawcy o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie wykonawcy o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz co najmniej 3 ( trzech ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy , rekomendacje - wg wzoru załącznika nr 2. 10. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży : budowa dróg. Osoba wytypowana przez wykonawcę do prowadzenia prac związanych z realizacją zadania musi być na liście uprawnionych do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budowlanych.Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie. 12. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 13.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Oświadczenie wykonawcy o udzielonej gwarancji co najmniej na okres wskazany przez zamawiającego w pkt. 8 ppkt.f - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 16. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 17. Oświadczenie wykonawcy, że do realizacji niniejszego zamówienia użyje materiałów ( kostka betonowa ) spełniających wymagane normy oraz złożą zapewnienie, że wbudowany materiał ( kostka betonowa ) będzie posiadał aktualny atest ( aprobatę techniczną ) wystawioną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. 18. parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy - w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ. 19. Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com - zakładka informator - zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie - pokój nr 10 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wielkopolskich 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.