Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Strzelce Opolskie: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu
Powiatu Strzeleckiego
Numer ogłoszenia: 327562 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401700;4401755, faks 77 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2016 r. ÷ 31.12.2018 r. obejmującej: 1. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego, b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, c )rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego: o Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, o Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich, o Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy, o Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich, o Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich, o Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, d) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących (max termin otwarcia rachunków do dnia 31 marca 2016 r.): o Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich, o Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Strzelcach Opolskich, o Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem, o Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy, o Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Świętej Anny. 2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: - overnight (bez limitów), - weekendowe (bez limitów). Oprocentowanie lokat typu overnight oraz weekend liczone będzie w odniesieniu do wskaźnika WIBID O/N jako średnia arytmetyczna stóp, po jakich Banki przyjmują depozyty typu overnight i weekend ustalona na godz. 1100 w dniu uruchomienia lokaty x współczynnik Banku. 3. Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych. 4. Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 5. Realizację transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał w szczególności zapewnione; a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b. autoryzację transakcji przez uprawnione osoby, c. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, d. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, e. informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), f. bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, g. w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, h. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych podlegających Powiatowi. 6. Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze. 7. Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET 8. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych. 9. Obsługę czeków. 10. Codzienne odbieranie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach: - w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530, - w pozostałe dni w godz. od 1430 ÷1500 oraz w jednostce DPS w Strzelcach Opolskich przy ul. Strażackiej 8 codziennie w godz. 1400 - 1430 . Zamawiający nie wymaga posiadania przez Wykonawcę placówki bankowej na terenie Strzelec Opolskich. 3.11. Możliwość udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowyh do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w projekcie budżetu Powiatu Strzeleckiego na rok 2016 jest to kwota do 3 000 000 zł). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty - oprocentowanie wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego. 12. Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie. 13. Lokowanie pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku (dotyczy wszelakiego rodzaju lokat). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 15. Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek. 16. Naliczanie odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 17. Przekazywanie do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 1500. Wyciągi w formie elektronicznej dostępne w systemie bankowości elektronicznej nie spełniają tego warunku. 18. Dostarczanie czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego (brak możliwości wprowadzenia tzw. czeku elektronicznego). 3.19. Nieodpłatne udostępnienie oprogramowania do obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego, w tym jednostek wymienionych w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji. 20. Bezpłatne zainstalowanie pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej (2 stanowiska w siedzibie Starostwa i po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości stanowisk korzystających z programu. 21. Serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin. 22. Wyznaczenie ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego). 23. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu. PONADTO: 24. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 25. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. 26. W przypadku przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Powiatu będą one obsługiwane przez Bank na warunkach określonych w zawartej umowie. W przypadku przekształceń po stronie banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać obsługę bankową Powiatu na niezmiennych zasadach. 27. Oferta nie obejmuje realizacji przelewów zagranicznych. 28. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu, wymienionymi w specyfikacji zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej na warunkach będących przedmiotem zamówienia z wyłączeniem: - ceny bieżącej obsługi bankowej obejmującej zryczałtowany miesięczny koszt, - oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym. Wszystkie elementy składające się na cenę i cena ogółem zostaną uwzględnione w umowie zawartej z Powiatem Strzeleckim w zakresie obsługi bankowej realizowanej w jednostce Starostwo. Dodatkowe informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego: Na dzień sporządzania informacji: - Powiat jest jedynym akcjonariuszem spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., z siedzibą w Strzelcach Opolskich , 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59, numer REGON - 000616899. Posiada 362 000 akcji imiennych (po 10,00 zł każda) o wartości minimalnej 3 620 000,00 zł, z tego: umowa nieodpłatnego przeniesienia praw akcji zawarta w dniu 17 czerwca 2010 r. w Warszawie pomiędzy Skarbem Państwa - Zbywcą a Powiatem- Nabywcą - 332 000 akcji imiennych po 10 zł każda o wartości nominalnej 3 320 000,00 zł. W okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011 r. Powiat Strzelecki nabył dodatkowo 30 000 akcji imiennych spółki PKS S. A. ( po 10 zł każda) - docelowo na dofinansowanie kosztów zakupu nowego autobusu o łącznej wartości nominalnej 300 000,00 zł, - Powiat posiada 50 udziałów o wartości 1 000,00 zł każdy, o łącznej wartości 50 000,00 zł (pokryte gotówką) w kapitale spółki Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., z siedziba w Opolu przy ul. Reymonta 30, numer REGON - 532200419, - Powiat nie zawarł umów leasingowych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy, - Powiat nie zawarł umów o partnerstwie publiczno - prywatnym, - Powiat nie zawarł umów sprzedaży, w których cena płatna jest w ratach, - Powiat wyemitował obligacje w 2014 r. na kwotę 4.000.000 zł ponadto Powiat zawarł umowę w dniu 30.09.2015 r. na emisję obligacji w maksymalnej kwocie 3.700.000 zł. Na dzień sporządzenia SIWZ nie wydano zlecenia emisji. W załączniku do SIWZ przedstawiono zobowiązania finansowe Powiatu Strzeleckiego na dzień 30.06.2015 r. - Powiat nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, eFinancing), - Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, - Powiat nie jest obecnie w procesie restrukturyzacji i nie była prowadzona restrukturyzacja w okresie ostatnich 12 miesięcy, - Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Powiatem Strzeleckim - załącznik Nr 8 do SIWZ. Informacje dodatkowe w zakresie budżetu oraz mienia Powiatu Strzeleckiego znajdują się na stronie internetowej: www.bip.powiatstrzelecki.pl Władze, budżet w zakładkach: - Budżet - Mienie Powiatu Strzeleckiego. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 2.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.12.2015 r. do godz. 13:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 10.12.2015 r. do godz. 13:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i następne w odniesieniu do innych banków przepisy Prawa Bankowego) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Wykonawca w celu potwierdzenia ww. warunku musi złożyć Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i następnie Prawa Bankowego) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonywaniu kompleksowej obsługi bankowej minimum dwóch jednostek samorządu terytorialnego obejmującej minimum dwa lata.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.IV.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.IV.1. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.IV.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ; - w przypadku wystąpienia podwykonawców, wykaz prac które zamierza się powierzyć podwykonawcom (nie przedłożenie w ofercie przedmiotowego wykazu będzie oznaczało, że Wykonawca planuje samodzielne wykonanie całego zakresu usług) - załącznik Nr 7 do SIWZ; - w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba), - sporządzony przez Wykonawcę wzór umowy, parafowany/podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Wzór umowy zaproponowany przez Wykonawcę musi uwzględniać warunków określonych w przedmiocie zamówienia oraz SIWZ. - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku wystąpienia takiej sytuacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Oprocentowanie lokat typu overnight i weekendowe - 15
- 3 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10
- 4 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Strzelecki - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, II piętro, pokój nr 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Powiat Strzelecki - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, kancelaria, II piętro, pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
- "Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.