Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Olsztyn: Dostawa środków czystości i środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 327604 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości i środków dezynfekcyjnych w 3 pakietach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 24.45.50.00 - Środki odkażające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1., składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć dokument pełnomocnictwa do wspólnego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz wymagane dokumenty dla każdego z partnerów z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polska 37, 10-228 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Kosze na odpady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze na odpady (50 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Środki myjąco-czyszczące (7 pozycji).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Emulsja lub pasta w płynie do podłóg z tworzyw sztucznych (PCV, linoleum) niedrewnianych (160+200 l.) Poz. 2: Preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli w aerozolu (10,5 l.) Poz. 3: Mleczko do czyszczenia powierzchni typu Cif, Ajax, Ludwik lub równoważne (240 l.) Poz. 4: Proszek do czyszczenia powierzchni (240 kg) Poz. 5: Pasta do czyszczenia powierzchni (60 kg) Poz. 6: Płyn do mycia szyb na bazie alkoholu w rozpylaczu (120 l.) Poz. 7: Płyn do mycia naczyń (320 l.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Środek do dezynfekcji małych trudnodostępnych powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji małych trudnodostępnych powierzchni (420+1580 l.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - ul. Zagłoby w Olsztynie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Obwodu Drogowego w Wieliczkach
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 24-30.09.2024 r. dla 30 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz (3 zadania częściowe)
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Bloku Operacyjnego, Oddziału Urologicznego, Oddziału Kardiochirurgicznego, Oddziału Traumatologii i Chirurgii Kręgosłupa
- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego na potrzeby pracowni szkolnych Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
- Dostawa środków czystości niezbędnych do utrzymania czystości w SP ZOZ Szpitalu Powiatowym w Piszu, zwanym dalej "Szpitalem w Piszu"
- ZP/CZD/090/24 Dostawa artykułów czystościowych - 10 pakietów
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sukcesywne dostawy środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych i dozowników do papieru toaletowego dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.