Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Żarnowiec: Dostawa kompletów mebli oraz kącików zabawowo - wypoczynkowych
dla Przedszkola Publicznego w Żarnowcu
Numer ogłoszenia: 327616 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu , Rynek 9, 42-439 Żarnowiec, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletów mebli oraz kącików zabawowo - wypoczynkowych dla Przedszkola Publicznego w Żarnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli i kącików zabawowo-wypoczynkowych do budynku Przedszkola Publicznego w Żarnowcu mieszczącego się przy ul. Kościelnej 5, 42-439 Żarnowiec, dokonania ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora przedszkola, montażu mebli na miejscu, ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). Wymagany okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące (licząc od daty odbioru końcowego). Dostarczone meble muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa wg norm dot. stołów i krzeseł szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku NR 6 pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Załącznik zawiera rysunki i zdjęcia mebli, przy czym jest to dla Wykonawcy wersja poglądowa, dopuszcza się rozwiązania równoważne za zgodą zamawiającego pod warunkiem że posiadać będą takie same wymiary i kształt oraz zachowana zostanie kolorystyka mebli co podane przykładowo przedmioty. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego przedmiotu dotyczy oferta równoważna. Uwagi dotyczące wykonania zamówienia - dostawy mebli (przez słowo MEBLE należy rozumieć wszystkie wymagane w tym zamówieniu artykuły - także kąciki zabawowo - wypoczynkowe w ramach których należy dostarczyć także asesoria zabawowe, na które również wymagane są odpowiednie certyfikaty). Meble należy dostarczyć i ustawić w pomieszczeniach przedszkola w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli wszystkie aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007; Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek, plastiku wg normy PN-88/B-02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN-F-06106-21994; Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; Dostarczone meble przedszkolne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm i norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007, Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30. Zakup, koszty transportu oraz montaż mebli w całości ponosi Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, w szczególności możliwe jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia oraz wgląd do projektu pomieszczeń przedszkola. Okres i warunki gwarancji określa wzór umowy. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy jest równy okresowi gwarancji i wynosi 24 miesiące..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.19.00 - 39.16.19.00 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg reguły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg reguły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg reguły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg reguły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg reguły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty określone w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1.Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi; 2.Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych jej postanowień mogą nastąpić (na warunkach j/w.) oraz w następujących przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu, Rynek 9 42-439 Żarnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 08:00, miejsce: 1.Oferty należy składać do dnia: 19.10.2010r. do godz. 08.00 w siedzibie Urzędu Gminy Żarnowiec: Urząd Gminy Żarnowiec, ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec, - sekretariat, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI ŻARNOWIEC
- Zakup dziewięcioosobowego busa dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Remont pomieszczeń w budynkach na polu namiotowym w Dębkach
więcej: przetargi ŻARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.