eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sóldostawa implantów neurochirurgicznych na potrzeby Szpitala w Nowej Soli w rozbiciu na 5 Pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowa Sól: dostawa implantów neurochirurgicznych na potrzeby Szpitala w Nowej Soli w rozbiciu na 5 Pakietów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, do kontaktów: Krajewski Przemysław, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281, e-mail: zpnowasol@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalnowasol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów neurochirurgicznych na potrzeby Szpitala w Nowej Soli w rozbiciu na 5 Pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn medyczny szpitala w Nowej Soli. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa implantów neurochirurgicznych na potrzeby Szpitala w Nowej Soli w rozbiciu na 5 Pakietów; Pakiet I - Stabilizacja szyjna Pakiet II - Stabilizacja piersiowo - lędźwiowa Pakiet III - Proteza trzonu odcinka piersiowo - lędźwiowego Pakiet IV - Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego czopami wielokątnymi Pakiet V - Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa w odcinku lędźwiowym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Certyfikaty i dopuszczenia zgodne z obowiązującym prawem lub oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie b) Wypełniony \Formularz oferty\, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. c) Wypełniony \Formularz cenowy/, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. d). Oświadczenie o pełnej gwarancji na instrumentarium wraz z wymianą zużytych elementów. - Czas wymiany wadliwego asortymentu do 24 godzin. - Okres gwarancji implantów min. 2 lata. e) Okres użyczenia instrumentarium na czas trwania umowy - Oświadczenie f) Nieodpłatne użyczenie kompletnych zestawów /na zasadach komisu/ - płatność po wykonanej operacji - Oświadczenie g) Do ogólnych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane implanty warunków określonych w ustawie o wyrobach medycznych, oraz o posiadaniu przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. - Oświadczenie wykonawcy, że bezpłatnie udostępni zamawiającemu instrumentarium - na stale, do czasu wszczepienia wszystkich zakupionych implantów oraz, że będzie udzielać bezpłatnego serwisu dotyczącego uszkodzonych lub zużytych elementów, - oświadczenie, ze wykonawca stworzy bank implantów oraz, że będzie uzupełniać wykorzystane elementy w ciągu 24 godzin. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres zamówienia: powyżej 60 tys euro do 130 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed data wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw implantów (min. 2 dostawy) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w SIWZ. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku 2. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dotyczy podmiotów zbiorowych). 7. a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw implantów (min. 2 dostawy) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 lit a). 8. Wykaz osób i podmotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w pkt 6 ppkt 1-8 SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w skali \spełnia-nie spełnia. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ilekroć w ogłoszeniu zawarto powołanie się na Ustawę lub konkretny przepis prawny bez podania informacji odnośnie aktu prawnego, Zamawiający ma na myśli Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowasol.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać: - na stronie internetowej zamawiającego - www.szpitalnowasol.pl - nieodpłatnie, - na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji 30 PLN, - na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym: cena specyfikacji 30 PLN + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego pokój nr 34 -salka konferencyjna (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Termin płatności - min. 30 dni od dnia zużycia towaru. 2. Dostawy w terminach i ilościach wg bieżących potrzeb max. do 3 dni od otrzymania zamówienia 3. Dostawa loco plac odbiorcy - magazyn medyczny 4. Bezzwłoczne uwzględnianie uzasadnionych reklamacji jakości i ilości dostaw. 5. Stałość cen na okres trwania umowy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Stabilizacja Szyjna. 1) Krótki opis: Pakiet I - Stabilizacja szyjna 1.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego kpl 200 2.Syntetyczny substytut kości kpl 15 3.Stabilizacja odcinka szyjnego z dostępu przedniego kpl 15 4.Proteza trzonów odcinka szyjnego kpl 10 5.Stabilizacja szczytowo-potyliczna Kpl 6 6.Stabilizacja tylna kegosłupa szyjnego na hakach Kpl 6 7.Stabilizacja tylna kręgosłupa szyjnego na kotwicach kpl 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Stabilizacja piersiowo-ledźwiowa. 1) Krótki opis: Pakiet II - Stabilizacja piersiowo-ledźwiowa 1.Stabilizacja transpedicularna odcinka piersiowo-lędźwiowego krótkoodcinkowa kpl 10 2.Stabilizacja kręgozmyku z blokadą ześlizgu kpl 5 3.Stabilizacja kręgozmyku z blokadą ześlizgu kpl 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Proteza trzonu odcinka piersiowo-lędźwiowego. 1) Krótki opis: Pakiet III - Proteza trzonu odcinka piersiowo-lędźwiowego - 5 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego czopami wielokatnymi. 1) Krótki opis: Pakiet IV - Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego czopami wielokatnymi 1. Stabilizacja miedzytrzonowa odcinka lędźwiowego czopami wielokątnymi - materiał TYTAN kpl 10 2. Stabilizacja miedzytrzonowa odcinka lędźwiowego czopami wielokątnymi - materiał PEEK kpl 10. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa w odcinku lędźwiowym. 1) Krótki opis: Pakiet V - Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa w odcinku lędźwiowym - 50 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.