eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WędrzynWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NACzęść Idocieplenie obiektu bud. nr 8 w JW 3949 w m. Skwierzyna Część IIwymiana bram, remont instalacji co, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 27 w JW 3949 w m. Skwierzyna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Wędrzyn: : WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: docieplenie obiektu bud. nr 8 w JW 3949 w m. Skwierzyna Część II: wymiana bram, remont instalacji co, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 27 w JW 3949 w m. Skwierzyna.
Numer ogłoszenia: 327636 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262344 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: docieplenie obiektu bud. nr 8 w JW 3949 w m. Skwierzyna Część II: wymiana bram, remont instalacji co, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 27 w JW 3949 w m. Skwierzyna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: docieplenie obiektu bud. nr 8 w JW 3949 w m. Skwierzyna Część II: wymiana bram, remont instalacji co, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 27 w JW 3949 w m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia dla części I obejmuje: - roboty rozbiórkowe (zabezpieczenie okien folią polietylenowa, demontaż rynny i rury spustowej z blachy nadającej się do użytku, odbicie tynków w miejscach odparzonych, rozebranie blaszanych parapetów okiennych. - roboty elewacyjne - docieplenie (uzupełnienie tynku zewnętrznego, gruntowanie emulsją, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, zamocowanie listwy cokołowej na wysokości 3 cm od poziomu gruntu, ocieplenie ścian budynku styroblokami gr.100 mm, przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły, przyklejenie dodatkowej warstwy siatki na ścianach i przyklejenie kątowników ochronnych na narożniki, wykonanie i montaż parapetów i opierzenia dachu od strony frontowej i na kotłowni z blachy tytan-cynk gr.0,6 mm, wykonanie tynku strukturalnego (baranek) gr. 2 mm i malowanie całej elewacji w kolorze ustalonym z użytkownikiem farbami emulsyjnymi zewnętrznego stosowania, montaż wcześniej zdjętej rynny. - roboty malarskie w pomieszczeniach - położenie terakoty - wywiezienie i utylizacja gruzu i prace porządkowe - roboty instalacyjne elektryczne Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka rynien i rur spustowych oraz wietrzaków i pozostałych obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy, demontaż przewodów odgromowych i instalacji elektrycznej, wsporników dachowych i ściennych, rozbiórka części spękanej wylewki betonowej, wywiezienie i utylizacja gruzu i papy), - roboty dekarskie (montaż obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, montaż rynien i rur spustowych). - roboty elektryczne (montaż zwodów odgromowych, montaż złączy, na ścianie, montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, pomiary elektryczne). - roboty betonowe (uzupełnienie spękanej wylewki z betonu). - pokrycie dachu papą termozgrzewalną. - demontaż starych bram i przewiezienie na składowisko wskazane przez Inwestora - montaż nowych bram czteroskrzydłowych harmonijkowych szt.28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiarze robót stanowiącym ( załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca może przystąpić do realizacji jednej lub dwóch części przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: docieplenie obiektu bud. nr 8 w JW 3949 w m. Skwierzyna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany M. Rutkowski; M. Kulik, Os. Słoneczne 9A/1, 69-200 Sulęcin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72977,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56711,24

  • Oferta z najniższą ceną: 56711,24 / Oferta z najwyższą ceną: 68013,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wymiana bram, remont instalacji co, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 27 w JW 3949 w m. Skwierzyna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma UsŁugowo Remontowo Budowlano Handlowa MALARZ Robert Gabarkiewicz, ul. Nowa 16, 66-440 Murzynowo, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650404,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 520162,71

  • Oferta z najniższą ceną: 520162,71 / Oferta z najwyższą ceną: 643361,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.