Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Radzymin: przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 32763 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń komputerowych z elementami e-learningu oraz szkoleń z zakresu rozwoju osobistego w podziale na 4 zadania: - zadanie nr 1 - szkolenie komputerowe wraz z egzaminem ECDL (4 moduły) dla 20 osób; - zadanie nr 2 - warsztatowe zajęcia wsparcia psychologicznego dla 90 osób; - zadanie nr 3 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu wykorzystania multimediów dla 15 osób; - zadanie nr 4 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu dydaktyki e-learningu dla 30 osób. Informacje - zadanie nr 1 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 240 godzin szkoleń komputerowych (2 grupy x 120 godzin lekcyjnych) przygotowujących do zdania egzaminu European Computer Driving Licence (ECDL). Zajęcie szkoleniowe realizowane będą w ramach 4 modułów: 1. Arkusze kalkulacyjne 2. Bazy danych 3. Grafika menedżerska i prezentacyjna 4. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja W ramach szkoleń Wykonawca, w terminie 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji szkoleń, opracuje komponent e-learningowy w wymiarze 5 godzin na każdą osobę. Komponent e-learningowy powinien być kompatybilny z platformą e-learningową funkcjonującą w szkołach podstawowych i gimnazjalnych gminy Radzymin. Parametry techniczne oraz instrukcję użytkownika platformy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania materiałów dydaktycznych, niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkoleń. Wykonawca w kalkulacji kosztu uwzględnia opłaty za przystąpienie osób do każdego z egzaminów ECDL w ramach poszczególnych modułów tematycznych szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 2 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 90 godzin warsztatów wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (18 grup x 5 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program warsztatów wsparcia psychologicznego. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - techniki opanowywania stresu i walki z agresją, oraz - koncentracja na zadaniach. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację warsztatów. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 3 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 120 godzin szkolenia z zakresu wykorzystania multimediów w procesie dydaktycznym dla nauczycieli szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (3 grupy x 40 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program szkolenia. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - podstawy grafiki komputowej; - podstawowe narzędzia obróbki obrazu; - korzystanie z filtrów, masek, pędzla, praca na obiektach zaznaczonych, narzędzia do obróbki fotografii, zastosowanie kształtów, opcje mieszania, praca na warstwach, strony internetowe. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia. Informacje - zadanie nr 4 Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 120 godzin szkolenia z zakresu dydaktyki e-learnngu dla nauczycieli szkół podstawowych oraz gimnazjalnych gminy Radzymin (6 grup x 20 godzin lekcyjnych). Każda z grup liczyła będzie około 5 osób. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi program szkolenia. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące obszary tematyczne: - zasady tworzenia treści szkoleniowych w portalach e-learningowych , - przebieg procesu projektowania treści e-learningowych, - tworzenie konwentów e-leraningowych z wykorzystaniem platformy e-learningowej Zamawiającego, której parametry określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ, - zabezpieczenie jakości tworzonych konwentów. Harmonogram zajęć dydaktycznych opracowany zostanie po podpisaniu z Wykonawcą umowy na realizację szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal wykładowych, kosztu transportu oraz wyżywienia uczestników szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. dla zadania nr 1 w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum jedno szkolenie komputerowe, którego wartość wyniosła co najmniej 10 000,00 zł brutto. W przypadku prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata wykaz składa się za faktyczny okres prowadzenia działalności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dla zadania nr 1, w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji szkolenia tematycznego, opracują oraz umieszczą na platformie Zamawiającego moduł e-learningowy. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z instrukcją obsługi stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 5 do SIWZ (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie oświadczenie muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). 2. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: - Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 2 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia terminu z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zostanie zmieniony podatek VAT. - Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w par. 2 ust. 2 umowy w sytuacjach losowych lub spowodowanych siłą wyższą,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, pok. Nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 15:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, pok. Nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu, programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Wiedza - klucz do przyszłości realizowanego przez Gminę Radzymin ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Rozbudowa drogi gminnej Al. Jana Pawła II na odcinku skrzyżowań z ulicami: Maczka, Polną i Norwida w Radzyminie wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Budowa ul. Patriotów w Radzyminie.
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
więcej: Usługi e-learning »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.