Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Ostróda: Dostawa drobnego sprzętu medycznego nr 2.
Numer ogłoszenia: 32764 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego nr 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego nr 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety: Pakiet Nr 1: Kaniule, Pakiet Nr 2: Igły, Pakiet Nr 3: Strzykawki, Pakiet Nr 4: Worki do moczu, Pakiet Nr 5: Anestezjologia II, Pakiet Nr 6: Rękawice chirurgiczne, Pakiet Nr 7: Filtry, Pakiet Nr 8: Zestaw do tracheostomii, Pakiet Nr 9: Rurki intubacyjne i ustno-gardłowe, Pakiet Nr 10: Rurki tracheostomijne, Pakiet Nr 11: Zestawy oddechowe, Pakiet Nr 12: Cewniki foleya i odsysania, Pakiet Nr 13: Przyrządy do leków, Pakiet Nr 14: Obłożenie pola, sterylne pokrowce, Pakiet Nr 15: Bielizna jednorazowego użytku Pakiet Nr 16: Materiały różne nr 1, Pakiet Nr 17: Nebulizator, maska oddechowa, tlenowa, Pakiet Nr 18: Materiały różne nr 2 Pakiet Nr 19: Wskaźnik chemiczny, biologiczny test, Pakiet nr 20: Materiały różne nr 3 Dla pakietów nr 1-15,17-20 - oferty należy składać na całe pakiety. Dla pakietu nr 16- Materiały różne nr 1 - Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu (tj. na poszczególne pozycje)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.13.28 - Igły do znieczuleń miejscowych 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej 33.14.12.00 - Cewniki 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.17.12.10 - Maski do resuscytacji 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium za całość zamówienia wynosi: 4524,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2), c) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.4), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotycz), h) dowód wpłaty wadium i) wykaz próbek oferowanych materiałów wraz z informacją, które z nich podlegają zwrotowi. 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie minimum 4 zrealizowanych dostaw o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: a) próbki, katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych asortymentów. 3. Dokumenty dodatkowe a) Oświadczenie oferenta , że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: - dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz). 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie (1d, 1f) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (1e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej lub w PZOZ w Ostródzie S.A. ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 223-dział zamówień publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 227-sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1-Kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaniula j.uż. 14G/45-50mm, około 270-343ml/min szt 50 2 Kaniula j.uż. 22G/25mm, 36-42ml/min szt. 8500 3 Kaniula j.uż. 20G/32-33mm, 61- 67ml/min szt. 12000 4 Kaniula j.uż. 18G/32-33mm, 103ml/min szt. 1600 5 Kaniula j.uż. 17G/45mm, 128-133ml/min szt. 100 6 Kaniula bezpieczna (zabezpieczenie w postaci metalowego klipsa) bez dodatkowych prowadnic od 0,7mm-1,7mm szt. 100 7 Koreczki do kaniul jednofunkcyjne szt. 25000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2-Igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 0,5 x 25 ( 1op =100 szt) op 100 2 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 0,6 x 30 ( 1op=100 szt) op 30 3 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 0,7 x 30 (1op=100 szt) op 100 4 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 0,8 x 40 (1op=100 szt) op 500 5 Igła cienkościenna,iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 0,9 x 40 (1op=100 szt) op 130 6 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 1,1 x 40 (1op=100szt) op 300 7 Igła cienkościenna, iniekcyjna j.uż. o trójstopniowym ostrzu rozm. 1,2 x 40 (1op=100szt) op 1000 8 Igła j.uż. do wlewów dożylnych (motylek) 0,5 szt. 1400 9 Igła j.uż. do wlewów dożylnych (motylek) 0,6 szt. 500 10 Igła j.uż. do wlewów dożylnych (motylek) 0,7 szt. 2500 11 Igła j.uż. do wlewów dożylnych (motylek) 0,8 szt. 1000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3-Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawka j.uż. 2 ml z podziałką minimum co 0,1ml, ze skalą do 2,5-3 ml (sterylna)-1op=100szt op 480 2.Strzykawka z igłą 1 ml Tbc - sterylna szt. 1000 3.Strzykawka j.uż. 5 ml z podziałką minimum co 0,2 ml, ze skalą do 6 ml (sterylna) -1op=100szt op 400 4.Strzykawka j.uż. 10 ml z podziałką minimum co 0,5 ml, ze skalą do 12 ml (sterylna)-1op=100szt op 520 5.Strzykawka j.uż. 20 ml z podziałką minimum co 1 ml, ze skalą do 22-24 ml (sterylna)-1op=100szt op 550 6.Strzykawka j.uż.50 ml do pomp z podziałką dwustronną (Luer) szt. 100 7.Strzykawka j.uż. 50 ml do pomp (Luer Lock) szt. 5000 8.Strzykawka j.uż. 50 ml do pomp (CIEMNE)-bursztynowe (Luer Lock) szt. 1000 9.Strzykawka j.uż. 100 ml z podziałką dwustronną szt. 250 10.Strzykawka j.uż. 1 ml do insuliny szt. 1000 11.Przyrząd j.uż. do przetaczania krwi i preparatów krwi z filtrem, zacisk rolkowy, z odpowietrznikiem, końcówka luer-look, komora kroplowa wykonana z tworzywa wolnego od PVC- pakowane w rękaw foliowo-papierowy szt. 15000 12.Przyrząd j.uż. do przetaczania płynów infuzyjnych, igła biorcza wyposażona w szczelny zamykany zapowietrznik, długa elastyczna komora kroplowa wykonana z tworzywa wolnego od PVC - pakowane w rękaw foliowo-papierowy szt. 50000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4-Worki do moczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Woreczki do pobierania moczu dla dzieci (dla dziewczynek i dla chłopców) sterylne szt. 800 2 Worki do dobowej zbiórki moczu sterylne 2 l z zastawką antyrefluksyjną, dolnym zaworem spustowym szt. 100 3 Worek do zbiórki moczu 7 dniowy - sterylny, o poj. 2l, z zastawką antyrefluksyjną, dolnym zaworem spustowym T, portem do pobierania próbek szt. 3000 4 Zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu z komorą 500 ml., dwoma filtrami hydrofobowymi, zastawką antyrefluksyjną, portem do pobierania próbek, przeciwzałamaniowe połączenie drenu z workiem o poj. 2 L.- bezigłowym portem szt. 50 5 Zamknięty system do zbiórki moczu 14 dniowy - sterylne z zastawką antyrefluksyjną, dolnym zaworem spustowym i z bezigłowym portem do pobierania próbek, komorą kroplową i 2 filtrami hydrofobowymi szt 100 6 Żel do cewnikowania z lidokainą w harmonijkowym aplikatorze (5-10ml)- jałowy szt 1000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5-Anestezjologia II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 26 G (pencil - point) 90mm szt. 150 2.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 26 G (standard) 130mm szt. 20 3.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 27 G (pencil - point) 90mm szt. 1500 4.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 18G (standard) 90mm szt 250 5.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 25 G (standard) 90mm szt. 70 6.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 25 G (pencil-point) 90mm szt 20 7.Igła punkcyjna podpajęczynówkowa 22 G 0,7x90 szt. 50 8.Igła zewnątrzoponowa Touhy 18 G szt. 20 9.Kateter epiduralny 18 G szt. 20 10.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy 7F - kateter pokryty powłoką hydrofilną szt. 150 11.Filtr przeciwbakteryjny płaski do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego szt. 100 12.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy 7F - keteter pokryty powłoką hydrofilną szt. 20 13.Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych rozszerzony 18 G szt. 50 14.Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, mały (igła 18G, cewnik 18G dł.igły 80mm) szt 10 15.Łącznik z zatyczką do cewnika do odsysania górnych dróg oddechowych szt. 50 16.Zestaw do cystostomii F 12mm-14mm długość 45cm z igłą rozrywającą szt. 15 17.Zestaw z zastawką do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych 8F szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.28-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6-Rękawice chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice diagnostyczne z mankietem rolowanym z latexu, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr S op 1300 2 Rękawice diagnostyczne z mankietem rolowanym z latexu, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr M op 1300 3 Rękawice diagnostyczne z mankietem rolowanym z latexu, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr L op 200 4 Rękawice chirurgiczne sterylne, jałowe, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr 8 par 700 5 Rękawice chirurgiczne sterylne, jałowe, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr 8,5 par 500 6 Rękawice chirurgiczne sterylne, jałowe, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr 6,5 par 1800 7 Rękawice chirurgiczne sterylne, jałowe, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr 7 par 6000 8 Rękawice chirurgiczne sterylne, jałowe, pudrowane, lekko teksturowane j.uż. Nr 7,5 par 9000 9 Rękawice sterylne b/pudrowe j.uż.Nr 8,5 par 150 10 Rękawice sterylne b/pudrowe j.uż.Nr 8 par 2500 11 Rękawice sterylne b/pudrowe j.uż.Nr 7 par 1700 12 Rękawice sterylne b/pudrowe j.uż.Nr 7,5 par 2000 13 Rękawice sterylne b/pudrowe j.uż.Nr 6,5 par 600 14 Rękawice foliowe L,M op 500 15 Rękawice diagnostyczne niesterylne nitrylowe, b/pudrowe Nr S op 80 16 Rękawice diagnostyczne niesterylne nitrylowe, b/pudrowe Nr M op 250 17 Rękawice diagnostyczne niesterylne nitrylowe,b/pudrowe Nr L op 60 18 Rękawice diagnostyczne niesterylne nitrylowe, b/pudrowe Nr XL op. 100 19 Rękawice diagnostyczne vinylowe b/pudrowe Nr M op 30 20 Rękawice diagnostyczne vinylowe b/pudrowe Nr L op 30 21 Rękawice diagnostyczne vinylowe b/pudrowe Nr XL op 10 22 Rękawice diagnostyczne vinylowe pudrowe Nr S - NIEBIESKIE op 600 23 Rękawice diagnostyczne vinylowe pudrowe Nr M - NIEBIESKIE op 800 24 Rękawice diagnostyczne vinylowe pudrowe Nr L - NIEBIESKIE op. 50 25 Rękawice chirurgiczne, bezpudrowe, sterylne, neoprenowe nr 7,0 par 350 26 Rękawice sekcyjne, lateksowe, b/pudrowe, teksturowane, kształt anatomiczny (grubość rękawic minimum 0,41 mm) Nr 8 par 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7-Filtry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr p.bakteryjny, p.wirusowy j.uż. z wymiennikiem ciepła i wilgoci do stosowania zarówno u dzieci jak i dorosłych - elektrostatyczny, sterylny, objętość 150-1000ml szt. 1600 2 Filtr p.bakteryjny, p.wirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci 3-5 lat - elektrostatyczny, sterylny, objętość 50 - 250ml lub 75-300 ml szt. 100 3 Filtr oddechowy tzw. sztuczny nos z portem do podawania tlenu, wykonany z celulozy szt. 300 4 Filtr p.bakteryjny, p.wirusowy z funkcją wymiennika ciepła i wilgoci o zmniejszonej objętości, wykonany z celulozy - sterylny, elektrostatyczny, objętość 150-600ml szt. 500 5 Filtr p.bakteryjny, p.wirusowy j. uż. dla dorosłych - elektrostatyczny, sterylny, objętość - 150-1000ml, ze złączem prostym lub kolankowym szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-Zestaw do tracheostomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw wymienny do przeskórnej tracheostomii, wygięty dylatator lub prosty, igła, strzykawka, prowadnica z aplikatorem ułatwiającym jej wprowadzanie jedną ręką i rurką tracheostomijną lub bez rurki (sterylny) szt 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9-Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurka ustno-gardłowa nr.2 j.uż. (sterylne) szt. 100 2 Rurka ustno-gardłowa nr 3 j.uż. (sterylne) szt. 100 3 Rurka ustno-gardłowa nr 4 j.uż. (sterylne) szt. 100 4 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 5,0 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 30 5 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 5,5 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 30 6 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 6,0 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 40 7 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 6,5 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 40 8 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 7,0 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 110 9 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 7,5 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 360 10 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 8,0 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 240 11 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 8,5 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 320 12 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym, z zakończeniem typu Murphy rozmiar: 9,0 mm-9,5 mm (sterylne) min. 3 oznaczenia rozmiaru rurki na łączniku i korpusie rurki z transparentnym drenem łączącym balonik kontrolny szt. 20 13 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 3,0 mm (sterylne) szt. 10 14 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 3,5 mm (sterylne) szt. 10 15 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 4,0 mm (sterylne) szt. 10 16 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 4,5 mm (sterylne) szt. 20 17 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 5,0 mm - 5,5 mm (sterylne) szt. 50 18 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 6,0 mm (sterylne) szt. 70 19 Rurka intubacyjna bez mankietu pakowana pojedynczo rozmiar: 6,5 mm -7,0 mm (sterylne) szt. 100 20 Rurka do mikrolaryngologii z mankietem uszczelniającym, przezroczysty łącznik iso,rozmiar:5,0 mm (sterylne, silikonowane lub wykonane z termoplastycznego PCV o zwiększonym poślizgu) szt. 50 21 Rurka do mikrolaryngologii z mankietem uszczelniającym, przezroczysty łącznik iso,rozmiar:6,0 mm (sterylne, silikonowane lub wykonane z termoplastycznego PCV o zwiększonym poślizgu) szt. 50 22 Łącznik karbowany z obrotową końcówką do rurki tracheostomijnej, rozciągliwy do dł. min. 13-15 cm ( sterylny) szt 20 23 Łącznik obrotowy do rur karbowanych z obrotową końcówką do rurki intubacyjnej o gładkim wnętrzu dł. min. 15 cm z portem do odsysania (sterylny) szt 30 24 Cewnik do odsysania w układzie zamkniętym dla dorosłych do stosowania na 48-72 h - rozm. 12-16 (sterylne) szt 240.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10-Rurki tracheostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka tracheostomijna przezroczysta z mankietem niskociśnieniowym i z odsysaniem znad mankietu, wyposażona w elastyczny, przezroczysty kołnierz z opisem średnicy i długości rurki oraz sztywny mandryn z otworem około 1,5mm na prowadnicę (Seldingera), nr.7- 9 (sterylne). Pakowane w sztywną foremkę typu blister szt. 20 2.Rurka tracheostomijna przezroczysta foniatryczna z mankietem niskociśnieniowym , z nasadką do mówienia, z dwoma różnymi kaniulami, szczoteczką i opaską szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11-Zestawy oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw oddechowy ( worek oddechowy o poj. 3 litrów, rury karbowane z możliwością rozciągnięcia do 2 metrów, łączniki do aparatu i pacjenta )-sterylny szt 140 2.Zestaw oddechowy ( worek oddechowy o poj. 2 litrów, rury karbowane z możliwością rozciągnięcia do 2 metrów, łączniki do aparatu i pacjenta )-sterylny szt 80 3.Zestaw oddechowy jednorurowy do respiratora z pionową membraną przekazującą ciepło, bez worka oddechowego, dwubiegowy (wdech-wydech)-mikrobiologicznie czysty, dł. min.180cm szt 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12-Cewniki foleya i odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley 2-drożny nr 8-10, stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego; silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 20 2 Cewnik Foley 2-drożny nr 12, stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego;silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 10 3 Cewnik Foley 2-drożny nr 14, stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego; silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 100 4 Cewnik Foley 2-drożny nr 16, stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego; silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt 700 5 Cewnik Foley 2-drożny nr 18,stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego;silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 600 6 Cewnik Foley 2-drożny nr 20,stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego;silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 200 7 Cewnik Foley 2-drożny nr 22,stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego;silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 150 8 Cewnik Foley 2-drożny nr 24,stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza moczowego;silikonowany; jałowy nietoksyczny, antyalergiczny, pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności; miękkie , elastyczne, zakończone z jednej strony okrągło z dwoma bocznymi otworami; zakończone z drugiej strony rozgałęzieniem z dwoma końcówkami, jedna z balonikiem z oznaczoną trwale pojemnością 5-10ml i możliwością podawania do niego płynu ze strzykawki o zakończeniu typu luer-lock, druga z możliwością podłączenia do worka do zbiórki moczu szt. 70 9 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 08/ min. 40. cm długości, opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 100 10 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 10 typ A / min. 40. cm długości, opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 2000 11 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 12 / min. 60 cm długości,opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 300 12 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 14 / min. 60 cm długościi,opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 1800 13 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 16 / min. 60 cm długości,opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 1600 14 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 18 / min. 60 cm długości, opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 100 15 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z PCV z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi naprzeciwległymi - Ch 20 / min. 60 cm długości,opakowanie rękaw foliowo-papierowy, brzeg linii zgrzewu (od strony nasady cewnika) min. 2 cm długości szt. 100 16 Cewnik moczowy Foley Ch 10-22 do długotrwałej implantacji, do 6 tygodni, 100% silikonn, ze strzykawką wypełnioną rozstworem gliceryny, męski i żeński - przezroczysty, bezbarwny szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13-Przyrządy do leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przyrząd do aspirowania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 0,45um, wyposażony w zastawkę umożliwiającą niekontrolowany wypływ leku, oraz samodomykający się korek portu szt 1300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14-Obłożenie pola, sterylne pokrowce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny pokrowiec na przewody rozm.ok.13-16x200-250mm szt 1 600 2 Sterylna serweta przeznaczona do zabiegu artroskopii kolana o wymiarach ok. 220x320cm, wykonana z chłonnego i mocnego laminatu nieprzemakalnego, wyposażona w warstwę chłonną i samouszczelniający się płat z neoprenu z otworem 7 cm, który szczelnie przylega powyżej kolana. Dodatkowo osłona na kończynę o wym.ok. 37X75 cm wykonana z nieprzemakalnego laminatu oraz dwie taśmy lepne ok.10x50cm do mocowania osłony kończyny. Całość owinięta w serwetę o wymiarze ok.150x180cm, która służy jako przykrycie stolika. szt 120 3 Sterylne obłożenie do operacji stawu biodrowego wykonane z chłonnego i mocnego laminatu nieprzemakalnego, zawiera: serwetę o wymiarach ok.200x290cm z wycięciem w kształcie litery U (9x100cm), otoczonym taśmą samoprzylepną, serwetę o wymiarach ok.150x240 służącą jako ekran anestezjologiczny, pokrowiec na kończynę wykonany z nieprzemakalnego laminatu o wym. ok.37X105cm oraz trzy taśmy ok.10x50cm, dodatkowo dwa ręczniki wysokochłonne. Całość owinięta w serwetę ok.150x200cm, która służy jako pokrycie stolika szt 240 4 Sterylne dwie nogawice chirurgiczne na kończyny o wymiarach ok.50-55x110-120cm, wykonane z mocnego laminatu nieprzemakalnego, służące do zabiegów ginekologicznych lub urologicznych, wyposażone w taśmy lepne do zamocowania nogawic na kończynach Par 500 5 Sterylny pokrowiec na ramię C o wymiarach ok.100x220cm wykonany z mocnej, przezroczystej folii PE, wyposażony w gumkę mocującą w dolnej części mankietu oraz dodatkową gumkę służącą do zamocowania osłony przy głowicy szt 500 6 Sterylny pokrowiec na aparaturę, o średnicy 80cm wykonany z mocnej przezroczystej foli PE, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd szt 500 7 Zestaw chirurgiczny jałowy j. uż. (wyjałowiony tlenkiem etylenu) o składzie: a) serweta-ekran anestezjologiczny ok. 150X200cm wykończona taśmą samoprzylepną w środkowej części serwety - 1szt; b) serwety boczne ok. 75x100cm wykończone taśmą lepną na całej długości dłuższego boku - 2 szt; c) serweta dolna ok. 180X175cm wykończona taśmą - 1 szt; d) serweta owinięcie ok. 150X200cm przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt. komp. 100 8 Pończocha na kończynę z włókniny absorpcyjnej wodoszczelnej (jałowa-jednorazowa), rozmiar ok. 37x75cm szt 240.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15-Bielizna jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Prześcieradło j. uż. rozm.ok. 200x150 (fizelina - zielona) szt 200 2 Poszwa j. uż. rozm.ok. 210x150 (fizelina-zielona) szt 200 3 Poszewka j.uż.rozm ok 80x70 (fizelina-zielona) szt 200 4 Koszule j.uż do operacji dla pacjentów -fizelina szt 2 000 5 Koszula j.uż. do operacji z miękkiej tkaniny,przyjemna w dotyku - biała (położniczy) szt 130 6 Koszula j.uż. do operacji z miękkiej tkaniny, przyjemna w dotyku- biała (dzieci) szt. 170 7 Maszynka j.uż. do golenia z grzebieniem ( żeńska) szt 1 800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16-Materiały różne nr 1 p.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw kroplowy ATOM aparat do przetoczeń do pompy infuzyjnej - a 20 szt op. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 16-materiały różne nr 1 p.2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Cewnik zewnętrzny samoprzylepny 1-częściowy, rozm. 40mm szt 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 16-Materiały różne nr 1 p.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Zestaw do monitorowania ciśnienia tętniczego metodą inwazyjną (1linia, 1 przetwornik 60 INCH (152cm) 3ml/4R szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 16-Materiały różne nr 1 p.4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.Zapinka do pasów do KTG (HP 8041A, Oxsford typ Sonicait TEAM, Philips M1351A-50A, Goldway UT 3000A-1A 1001, BIONET FC 700) szt 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 16-Materiały różne nr 1 p.5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.Pasy wielorazowego użycia do zamocowania przetworników w Cardio i Coto będących na wyposażeniu szpital kardiotokografów: HP 8041A, Oxsford typ Sonicait TEAM, Philips M1351A-50A, Goldway UT 3000A-1A 1001, BIONET FC 700) szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 17-Nebulizator, maska oddechowa, tlenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nebulizator do obwodu oddechowego, złącze T (z wyjściami 22mmF,22mmM i kompatybilnym z pojemnuczkiem na lek stanowiącym element zestawu), nebulizator z widoczną skalą w ml (poj. 6ml), dren tlenowy o dł. 1,5-1,8m, nebulizator pracujący w pozycji poziomej i pionowej (od 0 do 90 stopni) szt 100 2 Maska tlenowa dla dorosłych do wysokiej koncentracji tlenu, z obrotowym złączem do rezerwuzru tlenowego, króciec do podłączenia tlenu z boku, dren dł. 1,5-1,8m, zawór zwrotny, gumka do zamocowania na głowie szt. 180 3 Okularki niemowlęce do fototerapii, 2 regulowane elastyczne opaski zapinane na rzepy, gwarantujące szczelne przyleganie okularków, podwójna osłona na oczy, rozmiar 33-38cm/ rozstaw 9,0cm ( ochrona oczu przy naświetlaniu lampą KLA) szt 100 4 Maska z nebulizatorem dla dorosłych, dren o dł.1,5-1,8m, ruchome złącze do nebulizatora, widocznie wyskalowany nebulizator w ml (poj.6ml), dwa otwory boczne w masce, gumka do zamocowania na głowie szt 200 5 Maska oddechowa anestetyczna dla niemowląt rozmiar 0 i 1, pompowany mankiet, wykonana z PCV szt 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4, 33.15.78.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 18-Materiały różne nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik do żywienia pozajelitowego 3000 ml -sterylne szt 50 2 Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej -trokar punkcyjny z regulowaną głębokością wkłucia: trokar metalowy,kaniula z tworzywa sztucznego - cewnik o dł.50cm z poliuretanu zamknięty koniec, boczne otwory,kolorowe oznakowanie długości; skalpel) szt 40 3 Zestaw do punkcji jamy opłucnej z trójdrożnym kranikiem - ( worek 2,0l z podziałką, kaniula punkcyjna cienkoscienna ze szklifem krótkim 1,8x80mm, dren łączący z końcówką Lock, strzykawka jednorazowa 60ml) szt 35.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 19-Wskaźnik chemiczny, biologiczny test.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wskaźnik chemiczny paskowy do kontroli sterylizacji parowej rozm.1,6x21,6 perforowany(a 240szt.) op. 50 2 Wskaźnik chemiczny paskowy do kontroli sterylizacji gazowej rozm.1,6x21,6 perforowany(a 240szt.) op. 5 3 Pojemnik z tlenkiem etylenu do sterylizatora GST-21 (naboje gazowe do sterylizacji) szt. 150 4 Biologiczny test kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu (a 10 zestawów) op. 15 5 Biologiczny test kontroli procesu sterylizacji tlenkiem etylenu w sterylizatorze gazowym (a 3 szt ) op. 30 6 Bakteriobójcza folia chirurgiczna rozmiar. 56cmx45cm- część klejąca, (całość - 66cmx45cm) szt 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 20-Materiały różne nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaniula j.uż. 24G /19mm, 13ml/min,neonatologiczna, kolor żółty szt. 1600 2 Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym szt. 200 3 Rampy 5-drożne, z pięcioma zaciskaczami, końcówkami Luer zabezpieczonymi koreczkami, sterylne szt. 100 4 Zawór odcinający, bezigłowego dostępu naczyniowego, do toczenia płynów ustrojowych, żywienia, aspiracji-0,10ml, długość łącznie z osłonką 3 cm bez przedłużenia szt 1000 5 Igła do pobrań leków rozmiar 18G (1,2mm) zapewniająca swobodny przepływ bez otworu bocznego, filtr 5 mikronów do efektywnej filtracji drobin, czerwona nasadka i osłonka dla łatwiejszej identyfikacji igły do pobrań op 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0, 33.14.12.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. usług pocztowych.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu w 2025 r.'
- dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.