eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyDostawa dojarki przewodowej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Goczałkowie Górnym, gmina Goczałków Dolny, powiat średzki, woj. dolnośląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Puławy: Dostawa dojarki przewodowej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Goczałkowie Górnym, gmina Goczałków Dolny, powiat średzki, woj. dolnośląskie
Numer ogłoszenia: 32765 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dojarki przewodowej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Goczałkowie Górnym, gmina Goczałków Dolny, powiat średzki, woj. dolnośląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej dojarki przewodowej na 100 krów wraz z jej montażem oraz demontażem obecnie używanej dojarki. Dane techniczne: 1.Stanowiska udojowe umożliwiające pomiar elektroniczny ilości udojonego mleka akceptowany przez Międzynarodowy Komitet ds. Kontroli Użytkowości Zwierząt (ICAR), z możliwością pobierania próbek mleka w trakcie próbnego udoju 2.Stanowiska udojowe umożliwiające wstępny udój polegający na obniżeniu ciśnienia roboczego oraz zmianie parametrów pracy pulsatora, sterowany wielkością przepływającego mleka, 3.Dojarka powinna posiadać system zarządzania stadem, pozwalający na: a)automatyczne rejestrowanie wielkości udojonego mleka w jednostce centralnej, informację tę powinno przekazać automatycznie stanowisko udojowe b)prowadzenie kalendarza hodowlanego c)tworzenie dziennika wizyt weterynaryjnych 4.Stanowiska udojowe umożliwiające automatyczne ściąganie aparatu udojowego 5.Mycie automatyczne z dogrzewaniem wody (zbiornik minimum 120 l) i sterowaniem elektronicznym 6.Zintegrowane kurki podłączeniowe 7.Komputerowy system zarządzania stadem (możliwość sterowania systemem przez komputer) za pomocą systemu Bluetooth lub równoważnego 8.Rury mleczne ss, rury podciśnieniowe ze stali cienkościennej ocynkowanej 9.Aparaty udojowe z możliwością przekazywania informacji dojarzowi (poprzez system zarządzania) 10. Instalacja 24V na oborze i w zlewni celem zapewnienia ciągłej pracy aparatów udojowych 11.Pompa podciśnienia o wydajności 1200 l/min. 12.Ilość aparatów udojowych - 8 sztuk Obecnie używana dojarka zlokalizowana jest w oborze na długości około 70 m, po obu jej ścianach. Jest to dojarka na 100 krów, składająca się z rurociągów oraz aparatów udojowych. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji w przypadku zgłoszenia awarii wynosił nie dłużej niż 4 godziny, liczą od zgłoszenia awarii dojarki. Wymaganie powyższe wynika z konieczności użytkowania dojarki dwa razy dziennie, podczas udoju rannego oraz wieczornego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące od daty dostawy. Baza dostawy DDP Goczałków Górny, Gospodarstwo Doświadczalne Zamawiającego - według Incoterms 2000..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.62.00.00 - Dojarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.500,00PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, na konto Zamawiającego numer konta PLN - 03 1240 2412 1111 0000 3610 6855 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym: Dostawa dojarki przewodowej - znak INS/TW-8/2013, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a)oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub b)oryginał dokumentu będący każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli wykonawca działa krócej, w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 1 dostawę dojarki przewodowej o wartości co najmniej 150.000,00 PLN netto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte jej wykonanie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie do należytego wykonania zamówienia, niezależnie od rodzaju podstawy do dysponowania nią, w zakresie: - 1 osoba - koordynator umowy posiadający 3-letnie doświadczenie w dziale handlu lub marketingu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca obligatoryjnie zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz podmiotów należących do grupy kapitałowej, do której przynależy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na dostarczone urządzenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ: 1.zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 2. terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b)koniecznością wykonania innej umowy lub czynności powiązanych z niniejszą umową, 3. osób przewidzianych do koordynacji umowy. 4. treści Załącznika Nr 2 gdy jest ona spowodowana koniecznością uwzględnienia postępu technicznego, technologią wykonania, dostępnością surowców, półfabrykatów lub komponentów albo koniecznością dostosowania do obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nawozów Sztucznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24-110 Puławy, Budynek G-35, pokój 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gospodarstwo Doświadczalne Goczałków Goczałków Górny 8 58-150 Strzegom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.