Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Oleszyce: Remont dróg, szlaków zrywkowych i składów drewna w Nadleśnictwie Oleszyce
Numer ogłoszenia: 327676 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg, szlaków zrywkowych i składów drewna w Nadleśnictwie Oleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Dzików: Prace remontowe polegać będą na: - wykonaniu wykopów, - wyrównaniu kolein piaskiem, - rozebraniu nawierzchni z płyt żelbetowych, - odmulenu przepustu, - ułożeniu płyt żelbetowych, - umocnieniu wlotów przepustu brukiem, - utwardzeniu placu składowego. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część II: Remont szlaków zrywkowych w Leśnictwie Czerniakowa Buda Prace remontowe polegać będą na: - rozbiórce przepustu, - wbudowaniu nowych przepustów, - zabudowie nierówności piaskiem, - wyrównaniu i profilowaniu nierówności piaskiem z zagęszczeniem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część III: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Miłków Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem, - wbudowaniu przepustów, - wykonaniu rowów odwadniających, - utwardzeniu składu drewna. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część IV: Remont szlaku zrywkowego i dróg leśnych nr 18 oraz 33 w Leśnictwie Stare Sioło Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - wbudowaniu przepustów, - profilowaniu powierzchni, - wzmocnieniu wybranych miejsc tłuczniem, - wykonaniu rowu odwadniającego, - odmuleniu i oczyszczeniu rowów wraz ze skarpami i poboczami. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część V: Remont szlaków zrywkowych w Leśnictwie Lipina Prace remontowe polegać będą na: - wykonaniu rowu odwadniającego, - zabudowie miejsc nieprzejezdnych piaskiem, - wyrównaniu nawierzchni Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część VI: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Zabiała Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie piaskiem miejsc zabagnionych, - wbudowaniu przepustu, - wykonaniu rowu odwadniającego, - profilowaniu nawierzchni. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część VII: Remont dróg w Leśnictwie Sucha Wola Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie miejsc nieprzejezdnych piaskiem, - lokalnym wzmocnienie kruszywem, - pogłębieniu rowów koparką, - profilowaniu nawierzchni. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót. Część VIII: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Futory Prace remontowe polegać będą na: - zdjęciu humusu ze złożeniem urobku poza granicę robót, - ułożeniu przepustu, - wykonaniu rowów odwadniających, - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem, - profilowaniu i plantowaniu, - utwardzeniu placów składowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.50-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 900.00 PLN (słownie: dziewięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 900.00 PLN (słownie: dziewięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 800.00 PLN (słownie: osiemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-10-25 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum: w zadaniu częściowym numer 1: 15 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 2: 15 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 3: 20 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 4: 40 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 5: 7 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 6: 6 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 7: 15 000,00 PLN w zadaniu częściowym numer 8: 40 000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wartość wykonanych robót powinna być nie mniejsza niż wymagana suma dla właściwych części zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu robót budowlanych potwierdzonego referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.5 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 3.1 Zmiany technologiczne, w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c. Zmiany wskazywane w lit b będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; d. Każda ze wskazywanych w lit a - b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 4. Możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 5. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Dzików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - wykonaniu wykopów, - wyrównaniu kolein piaskiem, - rozebraniu nawierzchni z płyt żelbetowych, - odmulenu przepustu, - ułożeniu płyt żelbetowych, - umocnieniu wlotów przepustu brukiem, - utwardzeniu placu składowego. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych w Leśnictwie Czerniakowa Buda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - rozbiórce przepustu, - wbudowaniu nowych przepustów, - zabudowie nierówności piaskiem, - wyrównaniu i profilowaniu nierówności piaskiem z zagęszczeniem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Miłków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem, - wbudowaniu przepustów, - wykonaniu rowów odwadniających, - utwardzeniu składu drewna. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego i dróg leśnych nr 18 oraz 33 w Leśnictwie Stare Sioło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - wbudowaniu przepustów, - profilowaniu powierzchni, - wzmocnieniu wybranych miejsc tłuczniem, - wykonaniu rowu odwadniającego, - odmuleniu i oczyszczeniu rowów wraz ze skarpami i poboczami. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych w Leśnictwie Lipina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - wykonaniu rowu odwadniającego, - zabudowie miejsc nieprzejezdnych piaskiem, - wyrównaniu nawierzchni. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Zabiała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie piaskiem miejsc zabagnionych, - wbudowaniu przepustu, - wykonaniu rowu odwadniającego, - profilowaniu nawierzchni. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont dróg w Leśnictwie Sucha Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - zabudowie miejsc nieprzejezdnych piaskiem, - lokalnym wzmocnienie kruszywem, - pogłębieniu rowów koparką, - profilowaniu nawierzchni. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych i składu drewna w Leśnictwie Futory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegać będą na: - zdjęciu humusu ze złożeniem urobku poza granicę robót, - ułożeniu przepustu, - wykonaniu rowów odwadniających, - zabudowie wybranych miejsc piaskiem, - zabudowie wybranych miejsc tłuczniem, - profilowaniu i plantowaniu, - utwardzeniu placów składowych. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w opisie technicznym i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLESZYCE
więcej: przetargi OLESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Stanisławy Pawłowskiej 362394K w km od 0+002,00 do km 0+119,50 w miejscowości Krościenko nad Dunajcem pow. nowotarski gmina: Krościenko nad Dunajcem
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.