To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Łęczyca: Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 327691 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234109 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14, Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Dostawę -materiałów biurowo piśmiennych-szczegółowo zestawionych na załączniku nr 1 W SIWZ - do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40 2/ Termin realizacji dostawy - 1 rok od dnia zawarcia umowy. Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego. a) Sprzedający dostarczy towar określony w pkt 2 własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14. b) Dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem. Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia. 3/ Płatność za wykonanie przedmiotu dostawy - etapowo - po odbiorze danej partii dostawy, w wysokości wynikającej z faktycznie wykonanej dostawy z w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego. 4. Zakres i termin poszczególnych dostaw ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z dwudniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52609.16 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia spółka jawna, ul.Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52609.16
- Oferta z najniższą ceną: 52609.16 oferta z najwyższą ceną: 67086.68
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania ,,Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Lotniczej w Łęczycy".
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru powlekanego i niepowlekanego dla Zakładu Wydawnictw Statystycznych
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.